• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Matchvinner Opdal!

Started by Ã?rnen, October 24, 2004, 19:43:25 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ã?rnen

En glimrende benparade på stillingen 0-0 da Sigurdsson kom alene igjennom mot målet. Takk Håkon.

Ole Brom

Det var vel soleklar offside ! Men bevares, herlig redning !

Christian

Opdal var solid og skal ha ros for det. Både beinparaden og på skuddet tidlig i første omgang viser han at han er en habil keeper.

Til neste år tror eg han kommer til å heve seg enda mer og bli en viktig spiller for Brann.

BL

Quote from: "Timmen"

hehe... tror denne trÃ¥den her sier litt om keeperen vÃ¥r ja. blir stor stÃ¥hei og mye styr nÃ¥r han redder et par skudd  :P
Hansa-
Felt Z

Christian

Det er vel bare en motvekt til hylekoret som samles om han gjør en liten feil eller feilvurdering. Opdal er en habil keeper og vil bli bedre. Folk er flink til slenge drit når det går dårlig, så då syns eg det pokker meg er på sin plass å gi ros når det går bra.

Xminator

Han har også to viktige redninger i første. Så kan ikke se noen grunn til at ikke Tabloidene skulle smøre trynet på forsiden med "Opdal reddet Brann". For det var hva Opdal gjorde i går.

Om undermålerene som slenger drit for de aller minste feil ikke klarer å være voksen nok til å gi ros når det går bra kan de like godt holde kjeft. Forbannede parttimere!

Christian

Xminator er i slag i dag! Kloke ord i tredje posten på rad. Vi er så enig så enig.

Go Up