• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Blir kvalm !

Started by Ole Brom, October 22, 2004, 12:04:41 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=69227

Jeg blir rett og slett kvalm av slik lesning. Forbannade sponsorere som skal sko seg på oss Brann supportere. !!

panZer micky

Alexåsane

Quote from: "panZer micky"skandale

boikott gaia

stiller du opp som sjåfør for meg da? blir vanskelig å boikotte de.. men når det e sagt! SKANDALE
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Lefty

VÃ¥kn opp, folkens!

Hadde det ikke vært for sponsorpengene, hadde vi ikke vært i nærheten av en cupfinale engang...

Slutt å hetse sponsorene våre og innse at dette er business for dem!

Lefty

Henki

Quote from: "Lefty"VÃ¥kn opp, folkens!

Hadde det ikke vært for sponsorpengene, hadde vi ikke vært i nærheten av en cupfinale engang...

Slutt å hetse sponsorene våre og innse at dette er business for dem!

Lefty

Nå skal det sies at hadde det ikke vært for oss supporterne som betaler billett ville Brann gått glipp av rimelig mye penger, antageligvis ca. 15-20 mill i året.
15-20 millioner årlig blir ganske mye penger etterhvert og uten billettinntekter hadde Brann vært i rimelig store problemer. Enhver klubb i Norge, bortsett fra Rosenborg, ville gått ganske kjapt konkurs hvis publikumsinntektene hadde forsvunnet. Så vi supportere er da for pokker en av Branns viktigste sponsorer vi og!
Ballen skal fremover!

sekto

Det som provoserte meg mest med hele artikkelen, var denne uttalelsen:
- Det er vel alltid markedet som bestemmer hvilken pris en kan ta..

Greit de har støttet klubben med penger i mange år, og at de skal ha noen billetter, men når de bestemmer seg for å selge dem, med holdningen at vi tar det vi kan få av penger, da begynner jeg å lure.

Hadde ikke det vært mye bedre PR for Gaia å selge turene billigere, kunne fortsatt tatt seg god fortjeneste, men lagt seg på linjen at når vi først selger billetter og turer, så setter vi en rimelig grense for hvor mye penger vi skal ta for det. Ikke ha en holdning om at vi skal presse på for å tjene mest mulig.

Truls

sekto: Gaia tenker ikke sånn, Gaia er skamdyrt i seg selv! Hadde det vært mulighet til å boikotte Gaia, så tror jeg det hadde vært gjort for lenge siden.
Får starte kollektiv kjøring.
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

megleren

Jeg boikotter alltid Gaia. Jeg nekter å la de tjene penger på meg. Og ikke skal de få penger av meg til finalen heller, fordi jeg fikk billett gjennom BBB i kveld. Hurra.
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Quote from: "megleren"Jeg boikotter alltid Gaia. Jeg nekter å la de tjene penger på meg. Og ikke skal de få penger av meg til finalen heller, fordi jeg fikk billett gjennom BBB i kveld. Hurra.

Gratulerer! Var det mange glade supportere på Fottiken i kveld?
Rød makt på Hansa!

megleren

Takk for det Nixon. Joda var noen som smilte like bredt som meg. Etter hva jeg forstår siden jeg var nr 154 i køen så forstår også du at der var mange som smilte i dag.

Ole Brom

Quote from: "megleren"Takk for det Nixon. Joda var noen som smilte like bredt som meg. Etter hva jeg forstår siden jeg var nr 154 i køen så forstår også du at der var mange som smilte i dag.

Kjempebra da :) Og enda flere blir glade når BBB får resten av billettene av Brann som ikke ble hentet:)

megleren

Jeg håper at alle i bataljonen får billett. Det unner jeg de. Og håpet er jo at de som ikke får reiser over å skaffer seg billett der borte. Det er alltid billett å få der borte. Håpet mitt var jo at Gaia brente inne med alle billetter.Men jeg forstår jo de som kjøper der.

Christian

Her er en til som kunne trekket et lettelsen sukk og smile bredt i kveld  :D

Estranged

Det e' godt med alt som e' gjort", sa mannen - han tørket seg i ræven før han dreit.

Nixon

Gaia har flere pakker. Men felles for de alle er at selve bussturen koster ca. 1000 kroner t/r. Det er dyrt og mye mer enn det Gaia hadde behøvd å ta for å tjene penger på dette.
Nå er det jo ikke ulovlig å tjene penger her i Norge, og mekanismen tilbud/etterspørsel har jo ført til prisøkning siden tidenes morgen. Forskjellen er jo at mange supportere mener at i en sak som dette bør alle anstrenge seg maksimalt for å sende flest mulig supportere bortover for en billigst mulig penge. Og da blir Gaia utsugere, spesielt sett i et Chess-lys. For oss supportere er jo Brann et gedigent underskuddsforetak, og da blir det helt feil at noen skal tjene penger på at vi skal bruke ennda mer penger.
Rød makt på Hansa!

Go Up