• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Tifo på ullevåll

Started by SeTrE, October 22, 2004, 09:13:06 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

SeTrE

Jeg er en fan av tifo, desverre har jeg lagt merke til og bataljonen svært skjeldten stiller opp med tifo( kanskje pga penger ikke vejt jeg)
Men ser en del svenskfotball og VI har mye og lære av den svenske fansen!Særlig da bajen og Blackarmy...

hER er et eksempel på hva jeg mener kunne godt an for oss og få til på ullevåll 7 november!!!:) Ville satt en sikkelig fiiin atmosfære på en cup finale...Tenk bare hvor mye PR vi ville fått!!

http://www.hammarbyultras.se/bilder/2004.asp

Hammarby - Djurgårdens
19/07-2004

Hilsen TIFO fan!!

SeTrE

Hehe...altfor tidlig merker jeg er fylla igår..... her er LINKEN:

http://www.hammarbyultras.se/bilder/2004.asp

satan

Hva er vitsen med tifo egentlig?
Bare lurer...
t med Haugen

sekto

Om du ikke skjønner vitsen med TIFO tror jeg ikke noen kommer til å kunne forklare det helt til deg. Handler vel om å markere sin støtte til laget, lage en god ramme rundt kampen, og vise alle andre hvor gode supportere vi er og hvor glad vi er i klubben vår.

Men med at du i det hele tatt stiller spørsmålet, så lurer jeg litt på hvor engasjert du er i fotball.

satan

Så jeg er ikke skikkarlig supporter så sant jeg ikke hiver en krepprull eller to i luften under kamp?

TIFO er bondete.

Savner gode gamle dager der stadda ikke så ut som et dårlig nachspiel.
t med Haugen

HaterRævBK

Quote from: "satan"Så jeg er ikke skikkarlig supporter så sant jeg ikke hiver en krepprull eller to i luften under kamp?

TIFO er bondete.

???
noen folk har rare meninger her....!

er ikke helt med på at tifo e bondete, ka mener du med d?
men skikkelig supporter er du selv om du ikke bidrar så mye med tifo før og under kampen.
S slaur.....

BL

Quote from: "satan"TIFO er bondete.

de bøndene altsÃ¥  :roll:

Hansa-
Felt Z

sekto

Quote from: "satan"Så jeg er ikke skikkarlig supporter så sant jeg ikke hiver en krepprull eller to i luften under kamp?

TIFO er bondete.

Sa ikke du ikke var en skikkelig supporter, sa at om du ikke skjønte hensikten med TIFO, så tror jeg ingen kan forklare det til deg..

Lurer på hvilke gamle dager du henviser til, for TIFO før kamper har vært tradisjon i en god del år nå.

Kommer du bare for å se kampen, så er det din sak, men ikke rakk ned på noe du selv innrømmer du ikke skjønner deg på..

bitta

tenk å få stadion til å se sånn ut! det hadde vært konge altså!!
itta savner Olof!

Nixon

Quote from: "bitta"tenk å få stadion til å se sånn ut! det hadde vært konge altså!!

Det blir litt av en dugnad...:)
Rød makt på Hansa!

sekto

Om vi hadde hatt 4-5 år på oss, så tror jeg vi kunne klart å organisere og gjennomføret et slikt opplegg.. :0P

Go Up