• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Siste innspurt!! STEM!!!!!!!!! Avsluttes kl 12 i formiddag!

Started by FK Godfoten, October 20, 2004, 22:34:15 PM

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Go Down

FK Godfoten

Stem på SK Brann som klubben i ditt hjerte!!!!!

http://www.dagbladet.no/klubben/index.html?q=Brann+Spkl&fylke=12

Dersom du gidder; stem på FK Godfoten (man kan stemme på begge lagene hver dag siden de er i to ulike klasser)
http://www.dagbladet.no/klubben/index.html?q=Godfoten+FK&fylke=12

NB! Lyn er i den siste klassen og vi i FK Godfoten synes det hadde vært sabla artig å slå disse pappaguttene fra Oslo vest!!!!
eriemester 2005!

Brann fan

Nå har jeg stemt på begge så det er jo på tide at alle andre stemmer også.
rann er BEST !!!

el-diego

udere est facere

sekto

De stoppet å vise hvem som ledet i begynnelsen på denne uken. Siste tall var at VIF lå over 700 stemmer foran på mandag tror jeg.
Vi må bare stemme det vi kan, så ser vi hva resultatet blir.

Pascal Simpson

o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

FK Godfoten

Kom igjen, no har eg stemt på Brann fra 20 maskiner på skolen!
eriemester 2005!

Alexåsane

Eg har stemt på brann og godfoten hele perioden uten å vite ka godfoten er for noe:p en innføring takk?
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

FK Godfoten

Fk Godfoten er et kameratlag stiftet for 3 år siden. I år tok vi steget opp fra 7 til 6 divisjon!
Tusen takk til alle som har stemt på oss. De pengene hadde kommet meget godt med i en bunnskrapt klubbkasse!!

Resultatet ble visst offentligjort i papirutgaven i morgen! Krysser fingre og tær for brann og godfoten!
eriemester 2005!

FK Godfoten

Vi vant!!!!!!!!!!!!

Takker alle som stemte på oss!!!!!!!!
eriemester 2005!

bitta

itta savner Olof!

el-diego

Gratulerer med det:)  Blir vel lønn pÃ¥ spillerene i 6 div nÃ¥ da ...hehe
udere est facere

Ole Brom

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Bombefar

FK Godfoten

25.000! Mye for en klubb med 18 medlemmer!!! Takk igjen!!
eriemester 2005!

sekto

Gratulerer til Godfoten.. Flott at dere vant..

Sier vel også litt om f.eks Lyn at de ikke klarte å mobilisere nok folk til å slå en sjette divisjons klubb.. (no offence)

megleren

Jaja, gratulerer og blir jo spennnende Ã¥ se om vi klarte Ã¥ ta Vif  igjen. Man har jo lov Ã¥ drømme litt.
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Vi tapte så det suste! Engen klarte å stemme 11.397 ganger, mens vi klarte bare 9438 ganger.
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Nixon"Vi tapte så det suste! Engen klarte å stemme 11.397 ganger, mens vi klarte bare 9438 ganger.

Dette er jo rett og slett elendig !

sekto

Vi ble slaktet.. Pinlig det der rett og slett.. Tape med 2 000 stemmer.. Hvordan klarte vi det? Var i ledelsen, kom opp likt med dem, så tok de og overkjørte oss..

Jaja, om det er det eneste Enga vinner i år, så er det vel greit.. :0P

Kan jo ogsÃ¥ i dette nederlagetsstund være litt fornøyd med at vi slo Fredrikstad og  Rosenborg pÃ¥ plassene rett bak med nesten 7 000 stemmer!

Finnes tydeligvis kun to klubber som virkelig vekker følelser i Norge..

Cupfinalemotstander Lyn klarte å dra i land hele 609 stemmer.. Nesten 9 000 stemmer bak.. Var vel kanskje endelige bevis på hvor mange som engasjerer seg rundt den klubben..

grei

Tror ikke man skal bruke denne undersøkelsen som noe objektivt mål på hvem som har flest/mest lidenskapelige supportere. Det er nok mange av de i andre klubber også, men de gadd neppe stemme daglig da de så de lå langt bak helt i starten. De aller fleste VIF.supportere er med i Klanen, og mange av de sjekker sikkert VPN ofte. Er nok en mindre andel Brannsupportere som bruker dette forumet og får med seg oppfordringer om å stemme.

Stoffi

Husk at Dagbladet er omtrent som BA for VÃ¥lerenga. Vi hadde vunnet en avstemning i BA.  
DB er jo kjent for å mislike bergensere, og jeg skyr det som pesten.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

TcK

Tenk hvis fordelingen av billetter til cupfinalen hadde biltt avgjort på denne måten. 9400 til Brann og 600 til lyn! et par tusen til sponsorer, og resten i løs-/internett-salg.

jepp, det hadde vært saker.

tck.
Jesus elsker alle barna

Kenny

megleren

Det som var synd var at vi ikke vant fordi da kunne Brann gitt de effektene til de unge spillerne sine. Nede på Oslos østkant går det vel i sluket til å betale Mini Ivers og diverse andre ubetalte regn.
r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up