• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Billetter auksjoneres bort

Started by sekto, October 20, 2004, 20:36:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Ser på forsiden at 2 billetter skal auksjoneres bort i forbindelse med noe veldedighetsgreier i Grieghallen.

De som ikke har billett burde jo kanskje tenke på å ta seg en tur her. Kanskje man er heldig og får det billigere den på svartebørsen. Bør jo selvfølgelig høre om hvor disse billettene er plassert. Er jo sponsorbilletter, så ender vel ikke blant Brannsupporterne, men uansett, er en mulighet for dem som fortsatt ikke har sikret seg adgang til årets fotballopplevelse.

megleren

Vel først må man kjøpe billetter til showet som er i galla. Dernest må man by på billettene.. Tror svartebørsen desverre er billigere enn det der. Kjenner man noen som skal dit blir det en annen sak. Men det der lukter det dyrt, meget dyrt av.
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

På slike arrangementer betaler folk ofte mer en verdien for å støtte saken. Så jeg ville kanskje spart meg den turen.
Rød makt på Hansa!

sekto

Jada, er ofte folk byr over verdien for å støtte saken. Håpet må være at om du skal eller kjenner noen skal, så kan du klare å få tak i billettene om interessen er laber blant de andre deltagerne. Er kanskje ikke den største gruppen Brannsupportere som møter opp der..

Xminator

Presisering: Jeg ser helst at saken de auksjoneres bort for får så mye penger som overhode mulig!

grei

Man har en ganske skrudd form for solidaritet dersom man ønsker at disse billettene skal gå for en slikk og ingenting så en heldig fyr kommer seg på cupfinalen. Er nok ikke det som er poenget med auksjonen.

Grey

Saken pengene går til er selvsagt kjempeviktig, men det er jo bemerkelsesverdig at disse billettene garantert blir solgt over pålydende, skal vi kalle det svartebørs?
Maybe a Greyhound could be my way

sekto

Quote from: "grei"Man har en ganske skrudd form for solidaritet dersom man ønsker at disse billettene skal gå for en slikk og ingenting så en heldig fyr kommer seg på cupfinalen. Er nok ikke det som er poenget med auksjonen.

Får presiserer at var ikke noe sånn jeg mente. Selvfølgelig er det en viktig sak, og billettene burde jo gå for mye penger, så den ble støttet. Eneste som er poenget mitt er at om interessen ikke skulle være den største, så syntes jeg det er bedre at billetten går til en ekte supporter som er villig til å støtte en god sak, fremfor noen som egentlig ikke bryr seg om finalen og Brann.

Om interessen skulle være dårlig, så byr en eller annen noen hundrelapper bare for å støtte saken. Kanskje bedre for alle om noen billettløse stiller opp og er villig til å by litt for å få dem. Holder man seg under 2000 kr, så er det fortsatt billigere enn svartebørs og man har støttet en god sak. Skulle billettene gå for mye mer, så er det jo bare positivt. Alle parter tjener på at Branninteresserte stiller opp her.

Go Up