• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Stappet Stadda

Started by Møllaren, October 20, 2004, 17:16:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Møllaren

12.800 solgt før Vikingkampen. Herlig med fult hus når vi spiller oss inn på medaljeplass i tippeligaen. Forventer full gass fra Guttene i denne kampen.
øllaren

enavgutta

12.800 på en onsdag kveld! Det er sterkt ! Kan nesten ikke vente med å få helgen unna og tre inn i den røde drakten igjen ! Håper alle som kommer er med på å sette farge på stemningen ! Vi går atter en gang for årsbeste ! :-)

HaterRævBK

blir gøy hvis stadda blir full, men det ser litt dumt ut når d ikke e i nærheten av fult på BBB!
men men, d regner eg med blir fikset på til neste år. tror d blir flere medlemmer då.
S slaur.....

Nixon

Quote from: "HaterRævBK"blir gøy hvis stadda blir full, men det ser litt dumt ut når d ikke e i nærheten av fult på BBB!
men men, d regner eg med blir fikset på til neste år. tror d blir flere medlemmer då.


Og noen prøver å innbille oss at BBB er for alle Brannsupportere på hele Stadion...:)
Rød makt på Hansa!

megleren

Vel nå må det sies at Brann tidligere har sagt at der var solgt 13000 billetter men når tallene blir lest på stadda var der kun solgt 11500 billetter sånn cirka.. Bevist løgn fra Brann og Jæger? Det er vel intet nytt?Hehe
r og blir et sittesvin på Hansa

Ole Brom

Quote from: "megleren"Vel nå må det sies at Brann tidligere har sagt at der var solgt 13000 billetter men når tallene blir lest på stadda var der kun solgt 11500 billetter sånn cirka.. Bevist løgn fra Brann og Jæger? Det er vel intet nytt?Hehe


Ja de er flinke til å skrike utsolgt og løp og kjøp det blir rift om billetter osv osv. Skremmer jo fan vekk folk fra stadion !

megleren

De burde holde seg til fakta. Enkelt å greit. Jeg vet om flere som ikke gidder å kjøpe billett fordi ikke får sitte. Der er det jo utsolgt sier de. Og det er jo feil til stadig. Ikke utsolgt og masse sitteplasser. Brann gjør seg en bjørnetjenste noen ganger.
r og blir et sittesvin på Hansa

supporter78

Det er mange som ikke tar seg bryet verdt når det er sånt jag om billettene.
De som vanligvis går på kampene kommer uansett, men de som har lyst til å finne på noe annet enn å sitte i et gørr kjedelig familiebesøk gidder ikke å forsøke engang.

grei

Denne gangen er vel sitteplassene virkelig utsolgt. Kjenner flere som blir hjemme påp grunn av dette. Reis deg, Klokketribune.

KNUDSEN

i går var d ca 1200 sitterplasser igjen, så eg tror ikke alle sitte plassene e utsolgt
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

atlascopo

Må få legge til. Det antall billetter som her snakkes om, er ikke solgte billetter. men solgte + reserverte billetter. er sikkert en del som dropper å hente billetten de har bestilt via ticnet vist de ser det er dårlig vær osv...

derfor blir man ofte skuffet når man hører antalle tilskuere på stadion i forhold til det som var spådd.

Go Up