• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Medlemslister vasket mot Branns?

Started by bjartewa, October 19, 2004, 13:37:58 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

bjartewa

Som skuffet BST medlem i 1995 som ikke fikk billett den gangen, har jeg siden da vedlikeholdt medlemskap i BST og nå BBB. Dels for å gjøre BST/BBB større og mer slagkraftige, men ikke minst for å kunne få finalebillett. Samtidig er jeg (selvsagt) medlem i Brann, og sammen koster dette meg 650,- i året.

Nå forstår jeg at siden jeg allerede har fått billett gjennom Brann, så får jeg ikke gjennom BBB? Kan noen bekrefte dette?

Jeg regner ikke med at det store flertallet av brukerne av dette forumet synes synd på meg, og det er det forsåvidt heller ikke. Likevel, skuffende å ikke få den valutaen for pengene som jeg har forutsatt i alle år.

PS! For ordens skyld: Min evnt. billett nr. 2 ville absolutt ikke gått på svartebørsen, men til nær familie som er like stor Brann-supporter som den gjennomsnittlige BBB medlem. Jeg får heller melde meg ut og ham inn, men hvor langt er man da kommet?

Hilsen
Medlem: 579

Nixon

Det kan bekreftes. Listene vaskes slik at man bare får en billett.
Det samme gjelder jo for ganske mange andre. Bl.a. meg selv som har partoutkort og er medlem av BBB. Ingen sure miner av den grunn.
Rød makt på Hansa!

bjartewa

Joda, det gjelder sikkert mange. Derfor ingen sure miner heller, ønsket bare en konstatering av faktiske forhold. Med dagens rift om billetter er det nok mange som fortjener billett mye mer enn at jeg skal få 2.

Jeg får heller sørge for at det er 2 BBB medlemskap fra denne husstand ved cupfinalen i 2005...

Go Up