• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Turer til Ullevål

Started by Erik, October 18, 2004, 22:50:39 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Erik

No har de lakt ut reiseprogram...

Fredagskveld/natt til lørdag drar chessbussen, men der er 25 allerede opptatt.. ca halve bussen... Om det er mer enn bussen tar blir det satt opp extra busser? eller er det førstemann til møllen???

;)

Bjarte

I tillegg til disse 3 bussene vil jo også "Gaia-bussene" gå. Dersom det er behov for flere busser vil vi sette opp flere.

megleren

Og nå lurer jeg på en ting?? Kan jeg kjøpe tur med bussen og få billett sammen turen på bussen?? Men siden jeg har flybillett så flyr jeg i stedet for å ta bussen? Dette er jo rimeligere enn å kjøpe billett på svartebørsen?
r og blir et sittesvin på Hansa

megleren

Mulig jeg misforstod dette littegrann?? Trodde dette var Gaia turene med billett. Men de  turene er vel gått allerede.

Erik

Gaiabillettene er vell ikke delt ut enda???

megleren

Det aner ikke jeg. Leste tidligere her i forumet at noen var tilbudt slike billetter. Men om det var sant?? Ja si det, info mangler liksom ang Gaia turene.

Blææ

Ja hva med Gaiaturene....noen som vet noe?
ont follow me,Im lost too

Nixon

Quote from: "megleren"Det aner ikke jeg. Leste tidligere her i forumet at noen var tilbudt slike billetter. Men om det var sant?? Ja si det, info mangler liksom ang Gaia turene.

Dette står som en egen link på denne siden. Dette betyr vel at Gaia-billettene ikke blir lagt ut for salg, men blir tilbudt de som kom etter de første 200 på medlemslisten.

Nå er det nesten klart for neste runde i Brann supporternes svar på Farmen. - "Ullevål - kampen om cupfinalebillettene".

Dette gjelder de som nå er på venteliste for å få billetter og/eller tur med Gaia-bussene. Altså de som har betalt medlemskapet f.o.m. 22. desember i fjor.

Søndag 17. oktober: Klargjøring til utsendelse.
Mandag 18. oktber: Legge i konvolutter, sette på etiketter og sende ut i Posten. Brevet skal da komme i postkassen tirsdag eller onsdag.

[/i]
Rød makt på Hansa!

Go Up