• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Se kampen på byn,men hvor?

Started by owe, October 18, 2004, 06:22:42 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

owe

Heisan!

Regner med det er flere enn meg som reiser til oslo uten kamp billett..
Så det blir vel å se kampen på stor skjerm ett el annet sted..
MEN hvor? Noen som vet om noe sted inærheten av ullevaal?
Hvor skal dere "andre billettløse" se kampen?

Owe :)

eriksen_30

Drømme scenario: spectrum full av billettløse supportere og kampen på storskjerm... kunne blitt gøy

Pascal Simpson

Foresten har de noe alla gratishaugen der borte?
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

enavgutta

Klart. Skinnsetene rett ved Kongetribunen.
Nå må pakket bort?

Geir

Quote from: "owe"Heisan!

Regner med det er flere enn meg som reiser til oslo uten kamp billett..
Så det blir vel å se kampen på stor skjerm ett el annet sted..
MEN hvor? Noen som vet om noe sted inærheten av ullevaal?
Hvor skal dere "andre billettløse" se kampen?

Owe :)


Kafe Abel på Jon Collets Plass er vel nærmest. 3 min å gå fra Tullevål. Ok liten plass. Ellers er dt vel lettest om alle billettløse samles i byen. Det er jo der alle havne r etterpå uansett.
ndelig SERIEMESTER


Geir

Quote from: "Mr_Soma"

Det er jo der de fleste samles, men Abel er nærmest Tullevål for dem som har interesse av det
ndelig SERIEMESTER

enavgutta

Highbury i Bogstadveien må jo også være et godt alternativ. Kort vei til Ullavaal og sentrum.

Geir

Quote from: "enavgutta"Highbury i Bogstadveien må jo også være et godt alternativ. Kort vei til Ullavaal og sentrum.


Det der må være en spøk, medmindre du er lynsupporter. Langt å gå til Tullevål og dessuten er det stampuben til Bastionen
ndelig SERIEMESTER

enavgutta

Meg bekjent samlet det seg en Lyn gjeng der i forbindelse med Vålerengakampen èn gang. Bastionen består stort sett av kids fra gymnaset som stort sett ikke er 18 år. Blir feil å si at Bastionen er en supporterorganisasjon som vår. Highbury er hyggelig det - og mye greiere enn å sitte ned i sentrum på en skitten enga-kneipe.

Ellers er jo Sportsbaren et godt alternativ.

Geir

Quote from: "enavgutta"Meg bekjent samlet det seg en Lyn gjeng der i forbindelse med Vålerengakampen èn gang. Bastionen består stort sett av kids fra gymnaset som stort sett ikke er 18 år. Blir feil å si at Bastionen er en supporterorganisasjon som vår. Highbury er hyggelig det - og mye greiere enn å sitte ned i sentrum på en skitten enga-kneipe.

Ellers er jo Sportsbaren et godt alternativ.


1. Bastionens folk samles alltid å Highbury for å se Lynkamper de ikke får sett live, og selv om de ikke er like mange som oss, så er det likefullt en supporterklubb. La no de få ha plassen sin i fred.

2. Finns ikke bare skitne engakneiper i sentrum. Champ er jo vår pub i Oslo, og stort mer midt i sentrum kommer du ikke. Og etter kamp drar jo alle som ikke skal rett til Bergen til sentrum, så de som gidder å sitte oppe på Majorstuen å blomstre må jo gjerne gjøre det.
ndelig SERIEMESTER

ragga

Heisann.

Høyres ut som folk har gitt op håpet med å skaffe
billett utenfor Ullevåll?
Er det mulig å håpe på ein billett til under 1000 spenn?
OMA THE BEST!!!

brann-mann

kjønner ikke kem som reiser til olso med utgangspungt at de ikke får bilett. jeg hadde aldri reist til oslo for se kampen på en pub.. pubber har de i norge også...

MEN hvis det skulle være et sted jeg ville gått, hadde det vært på den faste pubben til Lyn folka:)
oma é vår mann!

Bombefar

Quote from: "brann-mann"kjønner ikke kem som reiser til olso med utgangspungt at de ikke får bilett. jeg hadde aldri reist til oslo for se kampen på en pub.. pubber har de i norge også...

MEN hvis det skulle være et sted jeg ville gått, hadde det vært på den faste pubben til Lyn folka:)


Jeg hadde gjerne reist til Oslo hvis jeg ikke hadde billett for å se cupfinale showet

KennethS

tå på Brann

Erik

Hehe ja... Spez etter flyers har banket enga i hockey.. tror vi vil vere berømt da!!!

enavgutta

også e det bare å ha litt is i magen, man får tak i billett, enten på lørdagen på karl johan eller rett før kampen.

Go Up