• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

FFK-BRANN

Started by DJ_ADG, October 17, 2004, 16:38:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hansakongen

3-2 nÃ¥ folkes lov Ã¥ hÃ¥pe pÃ¥ en 3 poenger nÃ¥ gitt  :lol:

bitta

Quote from: "Kai-Olai"
Quote from: "bitta"Nei for hvis odd vinner har de 34 poeng og vi har forsatt 36.

Ja, men det er fortsatt 2 kamper igen etter denne!! TENKE!!

Feiler deg?? Ja hvis Brann vinner de to siste er det jo ikke noe problem!!
itta savner Olof!

Xminator

brann-mann

oki, Charlie Miller sitt
oma é vår mann!

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

DonCorlione

Martin Knudsen går ut, inn kommer Tom Sanne
Helge Haugen går ut, inn kommer Arve Walde
rann + Hansa = Ekte Bergenser

DJ_ADG

dette é spendene:D lenge siden det har  vært sÃ¥ spendene i en tippeliga kamp
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bitta

for å vinne må de få den jævla ballen framover!!
itta savner Olof!

Digg Jan

Ballen kommer frem den...

bitta

hvor lenge er det igjen av kampen ca??
itta savner Olof!

Digg Jan

DJ_ADG

ca.10+overtid tror eg
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

brann-mann

de dere kommentatorene i radioen var dritt støgg!!! mongo folk! uprofesjoenelle folk
oma é vår mann!

Mr_Soma

Jeg tror på 3-3.
Krysser fingrer og tær....

Håper det kommer en katt inn på banen i Fredrikstad også, slik at vi får mye overtid. Eller ett større dyr, hører vi en sta ku?

Da snakker vi 10 min tillegg.

Men seriøst, Miller eller Bengt fikser dette folkens!

Geir

Det her e pinadø eneste kampen med mål i dag. Kenneth Høie fortjener masse ros. Over 1 år siden Sogndal holdt nullen i en tippeligakamp. Det var også mot pakket. Hehe
ndelig SERIEMESTER

bitta

altså nå ser det veldig dårlig ut her!! alle andre kampene er 0-0. ganske morsomt.
itta savner Olof!

DonCorlione

no vinner vi, kom igjen lund

DJ_ADG

Han har ikkje hår og scorer mål

brann-mann

thomas lund, thomas lund, thomas, thomas lund.. han hasje hår han scorer mål, thomas thomas lund
oma é vår mann!

DonCorlione

korfor spilte ikkje lund fra start.. da hadde vi hatt litt offansivt spill

Kai-Olai

Skjønner ikke hvorfor Walde eller Lund ikke startet jeg..

Xminator

Sanne og Walde har vert dritdårlige.

DJ_ADG

helvete de drøyer tid

bitta

de gjør så! eg blir gal det er så mye feilpasninger!
itta savner Olof!

Digg Jan

DJ_ADG

Karsten

Helvete, der røyk seriegullet:( Der røyk 600 kr:/

Lefty

Mr_Soma

Quote from: "bitta"altså nå ser det veldig dårlig ut her!! alle andre kampene er 0-0. ganske morsomt.

Dette sier egentlig litt,om ikke alt, om nivået i Tippeligaen til tider.
Ikke mye å skryte over.

Kun Brann her som klarer å lage sirkus.

Huff...

bitta

satan så lang tid de bruker. dør jo nesten hver gang de faller.

heeeeeeeeelveteeeee,,, faens  dritt!!!
itta savner Olof!

Ole Brom

Fans bedritne klovner i Branndrakter !!!!! Roter det til NOK ENGANG !!!!!! Gang på gang klovner de det til når man har sjangsen til å kapre poeng og krype oppover tabellen !!!!! FAAAAAAAAAAEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN

Digg Jan

Og det ble tap...... DRITT...

Xminator

De har jo faen ikke truffet med en jævla pasning de siste 15 minuttene.

Kai-Olai

Faens bedritne supporter sier jeg! Rakker ned på laget når det går dårlig!! Jævla medgangssupporter!!

Lefty

Det var ett lag som klarte å tape denne kveld: BRANN!!!

FY FAAN!!!!!!!!

Lefty

espen

HELVETE!!!!!

SANNE SUGER SAU!

Faen, gaar det ann aa rote det vekk paa den maaten!

bitta

Det var veldig skuffende!!! nå må vi vinne resten og være glad for at det ble uavgjort på de andre kampene :cry:
itta savner Olof!

Xminator

Ole Brom

Quote from: "Kai-Olai"Faens bedritne supporter sier jeg! Rakker ned på laget når det går dårlig!! Jævla medgangssupporter!!

Så du er vel hoppende glad du når de taper ? Du er ikke forbanna men likegyldig siden du ikke kommenterer eller kritiserer ? En supporter uten engasjement ? jaja fru Blom..

Alexåsane

jaja.. miller var en positiv overaskelse og vi hjalp fredrikstad på vei mot tryggere plass.. bra de holder seg i tippeligaen. men selvsagt! KORFOR I HELVETTE VINNER VI IKKE!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

DJ_ADG

denne kampen é historie...nå é det Viking kampen på søndag som gjelder

Digg Jan

Vær gang vi taper eg det noes som kommer og sier, Driit Lag, Brann Suger osv. Eg og blir irretert når vi ikke vinner. Men det er i sanne tider det er viktig og støtte guttene våre. De prøvde og feilet. Jaja. No må vi bare konse de to siste kampene og Banke Viking hjemme. Alle møter og støtter lage vi e så glad i 100 %.

Kai-Olai

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Kai-Olai"Faens bedritne supporter sier jeg! Rakker ned på laget når det går dårlig!! Jævla medgangssupporter!!

Så du er vel hoppende glad du når de taper ? Du er ikke forbanna men likegyldig siden du ikke kommenterer eller kritiserer ? En supporter uten engasjement ? jaja fru Blom..

Har ikke engasjement? Visst har jeg det, men velger å holde meg for god til å rakke ned på laget, og heller støtte de!
Lurer på hva Brannspillerene hadde sagt/gjort/tenkt hvis de hadde tatt seg en tur inn på denne siden!

Nixon

Men helt alvorlig?
Spilte ikke Brann en bra kamp i dag? Fredrikstad hjemme er jo vanskelig, og de er i bra form for tiden. Det må jo være mye bra å ta med seg videre fra dette. Vi trenger ikke å gå helt fra konseptene bare fordi Brann taper. Blir litt slitsomt spør dere meg.
Rød makt på Hansa!

Alexåsane

det jeg så av på webtv så var spillet alltid på fredrikstad sin bane halvdel. brann presset og presset, men fredrikstad skårte på de få sjansene de hadde. Er også imponert over miller som gjorde en god kamp!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Xminator

Brann fremover var veldig bra, helt til avslutningen. Egentlig burde vi skapt mye mer. Guntveit sløste vekk en haug med gode innlegg. Tror ikke han traff ett eneste.

Etter at Knudsen går av og Miller blir trukket ned på midten mister vi trykket totalt. Det rommet Kvisvik fikk forsvant totalt. Vi var aldri i nærheten av 3-3.

Xminator

Bare sånn siden folk var på vei til å drite ut Scharner.

Scharner spiller en ok kamp for Brann. Med fremover, god til å holde ballen, best i luften og sender pasninger med adresse. Han driter seg ut av og til, som da han skaffer seg selv gult kort. Derfor ok-kamp og ikke god kamp.

FFK-mannen

Quote from: "Xminator"FFK er foresten ett jævla drittlag. De ligger nede for det minste og haler ut tiden. Publikum er kanskje tippeligaen verdig, det er IKKE laget.

Nå vel... Er ikke dette ganske vanlig egentlig? Vi er tross alt mer opptatt av å berge plassen enn å spille gla'-fotball. Dere hadde sikkert spilt akkurat slik dere også, hvis det var dere som ledet...

Dessuten, dere har egentlig ikke noe å si på at vi drar i land seieren i dag, dere husker vel hvordan dommeren ødela kampen for ossl på Brann Stadion? Billig straffe og rødt kort... Du ser, ting jevner seg ut.

Var noen som skrev at vi hadde 2 1/2 målsjanse også og scoret to mål... Vi hadde vel i hvert fall et skudd i tverrliggeren, det er vel en stor sjanse det?

Uansett, jeg bærer i nag til Brann, syns det er fin klubb, så jeg håper vi møtes til neste år og, da uten dårligere dommere, verken borte eller hjemme...

HansaBrann

Synd å si det, men Fredrikstad fortjente å vinne i dag. Frem til 3-1 så det ut som alle på midtbanen deres hadde samme innstilling som Haugen på sitt beste. Løp over/gjennom midtbanen vår gang på gang. Større, sterkere og tøffere. For eksempel på 2-0 og 3-1. Vi hadde en del bra spill vi også, men det var mer guts i FFK.

Fredrikstad har imponert på høstsesongen og har nå 7 strake uten tap. Hvis vi hadde hatt tilsvarende innsats i våre kamper, hadde vi tatt gull med vårt mannskap...

DJ_ADG

Men é det et annet lag enn Brann som fortjner poeng så é det FFK. FFK har suportere så vi hjalp de:D..............men faen at Brann ikkje vant. 2 kamper igjen nå, 2 seire pluss cupgull:D

Go Up