• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK-BRANN

Started by DJ_ADG, October 17, 2004, 16:38:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

For de som vil ha med seg kampen så går den på Radio Fredrikstad.
På dene linken;

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/misc?Url=/mal/nettradiopopup.pbs#
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bitta

Der var det sannelig 1-0 til hjemmelaget!! Det var noe drit!! målet kom etter 45 sekunder!
itta savner Olof!

DJ_ADG

det betyr at vi har 89min å score på
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bitta

ja og det bør de gjøre også!!
itta savner Olof!

DJ_ADG

Brann é bedre enn FFK hit til i kampen uten om scoringen
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

KennethS

Denne kampen må Brann vinne, hvis ikkje tror eg vi kan vinke farvel til Royal League.
tå på Brann

bitta

Ser/hører du kampen??
itta savner Olof!

DJ_ADG

ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bitta

itta savner Olof!

Nixon

Får ikke lyd på den fordømte linken. Får prøve å holde meg oppdatert via TV.
Rød makt på Hansa!

KNUDSEN

2-0 ringberg  :evil:  :evil:  :evil:
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

bitta

Jeg tror brann har tapt nå jeg!! 2-0
trodde brann hadde noe på gang!! grrr :cry:
itta savner Olof!

enavgutta

Trist at Opdal ødelegger starten igjen. Dette er under pari. Forventer at Brann vinner mot dette laget ! Kynisk kan du godt si Mjelde, dette er så langt fra det du kommer så langt !

bitta

Er det opdal sin feil??
itta savner Olof!

enavgutta

Sitter og ser på kampen her. Opdal total feilvurdering på første målet. Inneffektiv av Brann å ikke utlikne med umiddelbart. Får satse på at dette ordner seg ! FORVENTER SEIER !

bitta

ser du på nrk?? jeg kommer ikke inn å få se kampen der!?
itta savner Olof!

Lefty

Unnskyld meg, men kaller de Scharner for "Pål Shefer"?

*LOL*

Lefty

enavgutta


enavgutta

Guntveit sliter. Er det kapteinsbindet som har gitt ham klippekort i førsteelveren ? Bra mann, men ikke nivå.

DonCorlione

han side komentartoren på radioen høres jo ut som han e ruset... helvete dritt kommantarer
rann + Hansa = Ekte Bergenser

KNUDSEN

2-1 kvisvik vi e tilbake i kampen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

DJ_ADG

Brann klarer det nå:D:D Brann hadde mye abv spillet
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Xminator

Haugen og Guntveit har vert forferdelig dårlige.

Knudsen er vår beste høyrekant :p Har vert positiv.

Miller har vert god. Ikke kjempegod, avslutningene går like gjerne til kast som på mål :p

Mål to kan Hanstveit ta på sin kappe. Der er han (igjen) forferdelig passiv. Samme Hanstveit er veldig mye med fremover og ligger oftere på motstanders halvdel enn på egen.

Kvisvik har dagen. Selv om han har brent ihvertfall 3 100% sjanser, så er han mye med, skaper som vanlig nesten alt for Brann og scorer ett mål ut fra absolutt ingenting.

Brage Sandemoen. Burde dømt dameball. Blåser frispark etter bingometoden og har blåst veldig lett for Fredrikstad, mens Brann omtrent ikke får frispark i det hele.

Brann har laget 10-12 sjanser, ihvertfall 6 av de er 110% sjanser. Fredrikstad 2 og en halv og scoret 2. Branns mål kommer etter en kjempesjanse for Brann og etter at jeg er sikker på at de rotet det til - igjen.

Hansakongen

Quote from: "DonCorlione"han side komentartoren på radioen høres jo ut som han e ruset... helvete dritt kommantarer


helt enig med deg der... Erik hanøy er mye bedre komentartoren enn disse 2 våse mikklene som knapt vet hva de snakker om  :evil:  :evil:  tipper vi vinner 3-2 eller mer ..... :lol:

DJ_ADG

i andre e det Brann som har med vind:D
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

nummer9

Viktig mål på slutten av 1 omgang. Kan være det som skal til for at brann kjører over fredrikstad på denne potetåkeren i 2. omgang.

DonCorlione

håper songdal scorer snart + to kjappe mål av brann så e dagen perfekt
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Xminator

Foresten til pass for FFK at de ikke fikk ta corneren til slutt :p FFK har brukt sinnsykt med tid på alle dødballer...

DJ_ADG

de utaler ikkje Scharner riktig. De kaller han Sheffer...hehe
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

DonCorlione

ny publikumsrekord: 10400 jippi...
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Xminator

Og så roter vi det til, igjen....

Mr_Soma

STRAFFE... UFF.
3-1 :s

Xminator

Dette var IKKE Opdals feil. Feilen er ett jævla pirkeforsvar og pirkeball på midtbanen.

Nixon

Og vi som hadde så gode sjanser. Typisk. Men vi har fortsatt heng på fjerdeplassen.
Rød makt på Hansa!

Karsten


bitta

Dette var leit!! Vi får håpe tromsø taper imorgen da!
Forbanna fredrikstad jævel!! Bruker så jævli lang tid!!!
itta savner Olof!

DonCorlione

3-3 nei nei klarer jo 3-4 må jo d
rann + Hansa = Ekte Bergenser

Kai-Olai

Håper ikke at Tromså taper, men at det blir uavgjort..
Hvis ikke kan jo Odd ta oss igjen også..

Xminator

FFK er foresten ett jævla drittlag. De ligger nede for det minste og haler ut tiden. Publikum er kanskje tippeligaen verdig, det er IKKE laget.

enavgutta

Ja, alt annet enn 3 poeng mot dette profliløse laget er en skandale!!!!

DJ_ADG

Vi må kjempe for å vinne.
Så kom igjen vårt SK Brann
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

bitta

Nei for hvis odd vinner har de 34 poeng og vi har forsatt 36.
itta savner Olof!

Kai-Olai

Quote from: "bitta"Nei for hvis odd vinner har de 34 poeng og vi har forsatt 36.


Ja, men det er fortsatt 2 kamper igen etter denne!! TENKE!!

brann-mann

begynner å lure på om de folka i radionen klarer og uttale scharner og kvisvik.... idioter
oma é vår mann!

Xminator

3-2 og Sandemoen har mistet kontrollen TOTALT!

Hagen og Knudsen ut, Sanne og Walde inn.

DonCorlione

jada helvete no tar vi de igjen
rann + Hansa = Ekte Bergenser

bitta

3-2 dette kan gå:D:D Charlie Miller:D
itta savner Olof!

brann-mann

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! sæternes er vår mann han også!
oma é vår mann!

brann-mann

Var ikke d sæternes sitt mål???:S
oma é vår mann!

DJ_ADG

Quote from: "brann-mann"begynner å lure på om de folka i radionen klarer og uttale scharner og kvisvik.... idioter


eg tror de sier Kvisvik riktig. Og at det é vi i bergen som sier feil. Men scharner, eg trode at det var en FFK spiler først
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Go Up