• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

FFK-BRANN

Started by DJ_ADG, October 17, 2004, 16:38:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

andreas27

folk må no tåle at vi tapar inneimellom! enig i det att vi ofte rotar det te når vi nærmar oss toppen! men vi ska huske at ffk hadde mye å spille om! tomas burde komt innpå tideligare istedenfor sanne! denne mannen hasje bevist noe i brann-drakt ennå! spilte vel best når han spilte sentralt!
tror vi vinnar mot viking å lsk! 3plass i sikte?

Xminator

Alt Lund gjorde på de 10 minuttene han spilte var å rote bort ballen og få gult kort.

grei

Slutt og syt folkens, Brann spilte en av årets beste bortekamper. Det var utrolig uflaks at vi tapte. Og vi var best før byttene- Knudsen er undervurdert, Sanne er det ikke.

eXploSer

Quote from: "Xminator"Alt Lund gjorde på de 10 minuttene han spilte var å rote bort ballen og få gult kort.


En jævla bra prestasjon, spør du meg..

Og grei har skjønt det. Knudsen duger, i motsetning til en annen ving.

JuNePuNe

Har bere en ting å si: Takk for en BRA kamp! Jeg er bare sinnsykt lykkelig lissom - dette trengte vi:)

eksilbergenser

Joda, takk skal du ha! Bra å komme med det her inne!
lt for Brann!

Xminator

Taktisk feil av Mjelde etter min mening. Enten burde Miller holdt seg som hengende spiss, og flyttet Guntveit inn på midten og spilt med 3 i forsvar, eller så burde Kvisvik blitt flyttet inn på Millers plass og Walde spilt venstre.

En ting er sikkert, vi fikk svar på hvordan Brann bør stille laget når Winters ikke kan spille.

Fredd

Synes ikke at dereskal prøve å henge ut noen. Dere var det beste laget. Hadde dere hatt Robbie Winters i dag så tror jeg dere hadde vunnet. Takk for en underholdene kamp på Fredrikstad staion. Godt å se at det er flere lag som spiller offensiv fotball. Lykke til i kampenom RL. Håper å se dere der.

brann-mann

takk! me koffor i H*elvete er du meldem av dette forumet hvis du er fredrikstad suporter??
oma é vår mann!

Fredd

Synes det er moro å diskutere fotball generelt. Er det ikke greit med andres synspunkter her inne så får jeg heller slutte å si hva jeg mener. Med dette vil jeg da takke for min inntreden her i dette forumet. Vil aldri komme med støtte eller positive tilbakemeldinger her. Ville aldri skrevet noe hvis det var negative tilbakemeldinger jeg skulle kommet med. Skjønner litt da vet du. Synes det er helt greit at andre kommer på vårt forum så lenge det er først og fremst positive tilbakemeldinger de kommer med. Takk for meg....

Eden

NOOOOO!!!!!!!!!! Don`t leave me!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eden


Ole Brom

Quote from: "brann-mann"takk! me koffor i H*elvete er du meldem av dette forumet hvis du er fredrikstad suporter??


Da får du spørre samme spørsmål til alle Brannsupporterne som er inne på andre lags sider da..

Digg Jan

Quote from: "brann-mann"takk! me koffor i H*elvete er du meldem av dette forumet hvis du er fredrikstad suporter??

Ka e det med deg da brann mann? Er jo ikke noe gale at andre supportere kommer med synspunkter vel?? Bare de ikke slenger dritt kan de være her for min del. Fredd deu er hjertelig velkommen..
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Kagain

Holder med siste taler. Fredrikstad-fans har så lenge jeg har vært medlem av dette forumet, alltid oppført seg eksemplarisk (ja, noen ganger langt mer sivilisert enn enkelte "garvede" Brann-Fans.

Ja greit så er det "en krig" på banen, og en del elementer her inne fra ser helst at man ikke pleier sosial omgang med fans av andre lag, og i alle fall ikke under kamp. Den er forsåvidt grei den og, men:

Hvorfor skal man hakke ned på de som faktisk kommer inn her og sier et par bevingede ord. Ja det er ikke kooooz å høre nedlatende bemerkninger når en nett har tapt en kamp, men sant, det er en del av livet.

Og jeg nekter å tro at alle andre fan-sider på nettet (og tilhørende forum) er kjemisk fritt for Brann fans.

Personlig pleier jeg å lese Berserk da dette er et underholden fanzine, selv om jeg ikke kjenner til vikingspillerne i den grad. Jeg går ikke inn på forumet da, men det er mangt annet jeg ikke gjør (synger på Brannkamper et a.) som andre gjør...

Fredd

Takk. Ventet egentlig på et svar fra andre som ikke har like stor fremmedfrykt. Lykke til i cupfinalen forresten. Knus Lyn. Gjerne 5-0.

grei

Fremmede bør være velkomne om de er aldri så kritiske, så lenge det er saklig det de kommer med. Isolasjon fører til innavl, manglende forståelse for hvordan ting henger sammen og utviklingsstopp.

cyp

Enig med deg, grei. Trenger ikke nødvendigvis være skryt folk kommer med, men de må holde seg for gode til å ikke ha saklig innhold i innleggene sine. Synes det er moro at andre supportere mener noe om Brann og at de gidder å skrive på forumet.
elt O e snobbete!!

Go Up