• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Toget til Ullevall

Started by Brannfrelst, October 17, 2004, 14:50:51 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brannfrelst

Kikket litt på nettet idag,og fant ut at det var 5 km fra Karl Johan til Ullevall! Er det denne strekningen Brann toget skal gå? Har aldri vert med på dette,men jeg stiller selvsagt opp i år. Med mange tusen andre.
2.10.07-Gullet kom hem!

brann-mann

tror det er det ja... blir jo en fin søndags tur :)  håper bare ikke det er dritt vær.. Det hadde vært katastrofe...
Jeg gleder meg!
oma é vår mann!

eXploSer

Det er den strekningen ja, og i 1999 var det heldigvis sol. Takk og pris for det.

byen e bergen

Vi får håpe det blir sol denne gangen også da! Vi som skal sitte i cola-svingen slipper vertfall å få solen iøynene, i motsetning til vg-svingen.
size=18]
SK Brann - Ekte lidenskap har et navn
[/size]

enavgutta

Jeg var der ikke i 1999, men ryktene sier at det gikk frysninger nedover ryggen på gutta over stemningen i toget fra Karl Johan til Ullevaal. Regner med det ikke kommer til å bli mindre legendarisk denne gangen. Og nå er vi vel enda flere ! Herlig ! Nedtellingen er for alvor begynt !

Ole Brom

Quote from: "enavgutta"Jeg var der ikke i 1999, men ryktene sier at det gikk frysninger nedover ryggen på gutta over stemningen i toget fra Karl Johan til Ullevaal. Regner med det ikke kommer til å bli mindre legendarisk denne gangen. Og nå er vi vel enda flere ! Herlig ! Nedtellingen er for alvor begynt !

Det var et helt fantastisk tog ! Folk sto i vinuder og på balkonger og heiet og tok bilder som bare det. Folk var virkelig imponert når vi marsjerte i gatene :)

Grey

Både i 95 og 99 var dette et suverent tog, det er blitt en tradisjon når vi er i finalen, og det er faktisk en av tingene jeg ser mest frem til i cupfinalehelgen. (jada.. selvsagt ser jeg frem til kampen)
Maybe a Greyhound could be my way

mr-bolstad

jeg bare lurer på en ting har ikje helt fått det med meg!

kor og korti møter vi opp for toget???
get land, Eget Landslag.
Brann!!

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Ole Brom

Quote from: "mr-bolstad"jeg bare lurer på en ting har ikje helt fått det med meg!

kor og korti møter vi opp for toget???

Var det ikke kl 1100 ?

Nixon

Kl. 11.00 fra Stortinget.
Rød makt på Hansa!

mr-bolstad

get land, Eget Landslag.
Brann!!

Romani3

Ehh.... Kor e Stortinget....? =/
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Ole Brom

Quote from: "Romani3"Ehh.... Kor e Stortinget....? =/

Ligger i Oslo :)

Ved Karl Johan.

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Grey

Faen så mange meningsløse innlegg som folk faktisk bruker tid på å lese.. Utrolig irriterende og unødvendig...
Maybe a Greyhound could be my way

Romani3

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Romani3"Ehh.... Kor e Stortinget....? =/

Ligger i Oslo :)

Ved Karl Johan.

Ok. Takk! =) Skjønte at d e i Oslo, då!
Kan ikkje være så vanskelig å finne fram te d hvis d e ved Karl Johan. Ska bo på hotell ikkje så langt fra Karl Johan, og. E'kkje så lang vei då hvis eg må spy! =P
"Vi ska pisse på Smuget og spy på Karl Johan...." Oslo By-sangen.
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

Brann-Peter!

det blir utrolig fett..
med storflagg og "skjerfhav" og 100 000 syngende bergensere..
ok, kanskje en liten overdrivelse menmen nesten veffal..
ok stortinget 11.00 i`ll be there (soldat)..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Go Up