• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

RBK-Stabæk 1-2!!!

Started by HaterRævBK, October 16, 2004, 16:56:22 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

grei

Quote from: "Kruxleiven"Nå slipper vi den hoveringen VIF fansen vil komme med siden vi ikke bor i Oslo. vpn, VG debatt og Veggavisen er steder man selvfølgelig må holde seg unna på nettet om VIF skulle vinne.

Dette vil forfølge oss som en mare under hele cupfinaleoppholdet. Det vil være malurt i begeret rett og slett. For å sitere Eggen, "there's hope in hanging snore", ingen vits å gi opp drømmen om å være den første RBK-dødaren.

nummer9

Tror gullmedaljen blir vanskelig å hale iland i år, men 2 plass og CL-kvallikk burde være oppnåelig. Hadde vært mye mere digg en evnt en cupseier mener jeg. Gir vel og litt mere klingende mynt i kassen om man kvalifiserer seg enn UEFA-cuppen også?

brann-mann

tror UEFA cuppen er best for brann, der er det lettere og kvalifisere seg pluss at det er blitt gruppespill der og. vi husker jo alle hvordan det gikk i kvalifiseringen mot levski sofia.. brann gikk ut, og det ble ingen penger i kassen.. men hvis Molde har klart og kvalifisere deg, kan no brann klare det også, men det blir vanskelig
oma é vår mann!

Helge karlesn

Den som taper i kvalliken til CL går over til Uefa-cup.
idenes forsvarer.

Brannfrelst

Du må først komme til 3.kvalifiseringsrunde,taper du den er i i UEFA cupen. Taper du i 2.kvalifiseringsrunde får du null og niks!
Jeg tror personlig at vi tar 3.plass i år,og at VIF tar gull(dessverre)
2.10.07-Gullet kom hem!

enavgutta

La oss bare krysse fingrene for at Sogndal og Brann vinner i dag:-)

Ole Brom

Der rotet no Enga vekk sjangsen til å få et forsprang i TL. Heldigvis for det. Verre med bøndene i rød Brann drakt..

Nixon

Glimrende! Hagen bommet på en gedigen sjanse 3 minutt på overtid. Genialt, har sett og hørt nok fra han den siste uken!
Rød makt på Hansa!

grei

Hadde Brann fulgt opp i dag hadde dette blitt litt for spennende for oss. Men takk til Sogndal!

enavgutta

Hvorfor kunne de ikke bare vunnet idag da. Vi er jo bedre. Er så utrolig bittert nå som det gjelder så mye !!!!!!!!!!!!!!!!!

Cogito

Registrer med gru hvordan noen (heldigvis de færreste her inne) foretrekker vif som mestre foran rbk. Har vanskelig for å fatte hvordan dette kan gå an... God forbid!

Vif som seriemestre:
-oppskrytt medielag
-spillestil terningkast 1, scorer ping-pong mål, poler og gamper
-vifs gull blir fotballårhundrets happening

Rbk som seriemestre:
-like oppsiktsvekkende som at det regner når jeg åpner døren i morgen.
-fin spillestil
-i det hele tatt; who cares about that?

Så lenge brann ikke blir mestre, må værsågod bare rbk bli det, så slipper jeg å forholde meg til flere bleier. Vif, det kvalmeste oslolaget som tenkes kan, Gud så grusomt å se de heve trofeet. Heia RBK!
 have a dream!

Xminator

Vi kan fortsatt vinne serien :p Om vi tar 6 poeng og VIF+RBK taper sine to siste blir det likt på poeng :D

Ellers må det jo være ett taktisk trekk av Winters å bli skadet nå :p En 5 på VG-børsen og han ville blitt tatt igjen, om han ikke spiller flere kamper i serien er han sikker vinner :D

Sjansen for at Brann havner på samme poengsum som VIF og RBK er ... 0,0253% :p Så er det målforskjell og greier, noe jeg ikke vil regne sannsynlighet på.

Blander vi inn at Hamkam og Tromsø *ikke* må vinne sine siste kamper, så er det 0.0165% sjanse, eller 1:6000 sjanse for at Brann havner på samme poengsum som RBK+VIF med Tromsø og Hamkam bak oss ;)

Kan det gå galt folkens! :D

Pascal Simpson

Rekdal som seriemester er no mitt største marerit, og Berre, må vite.
o e det nok!!

Pakket må vekk, alle som en? Ystaas, sanne, dylan, småjenter, spyttekoner, enkel wiener. Men kor er Kottila og buljongen?

Go Up