• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann - et kjøpelag ??

Started by Ole Brom, October 16, 2004, 12:39:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Ole Brom

http://fotball.bt.no/nyhetsarkiv/article.jhtml?articleID=68971

Ser at Erik Mjelde skriker ut sin frustrasjon om hvordan ståa er i Brann og dets politikk og Monsamjeldes disponeringer. Tja hva kan man si ? Er jo tildels enig at Brann har kjøpt en god del spillere men på den andre side tror jeg ikke Brann hadde hatt samme fremgang om kun "talenter" og juniorspillere hadde spilt istedet. Jeg tror ikke det vil bli kjøpt så mange flere spillere nå, Mjelde er nok fornøyd med det spillermatermaterialet han har.

Når det gjelder Storesund og Walde er jeg enig i Eriks synspunkt. Spesielt Walde burde fått mer tillit mtp det han har prestert når han har fått sjangsen. Ihvertfall når en ser på hva Ystaas har prestert.

Håper Erik kommer tilbake til Brann ved en seinere anledning, han er en god fotballspiller og kommer til å bli en profil i TL om han får sjangsen. Bare synd han har Kvisvik foran seg i køen..

KennethS

Når spillere som Ulfstein, Knudsen, Lund satses på forann talentene så sier jo det det meste. Hadde vært bitter hadde eg vært Mjelde også.
tå på Brann

monzilla

men du har jo mye bedre peiling enn de som styrer SKB, og hvis du sier en spiller ikke er god nok, så må jo det være rett

enavgutta

Nå har vi handlet og adlet flere spillere lønnsmessig. En bedrift som ønsker suksess så må det investeres. Kjøpelag? Javel, men vi har kjøpt inn suksessfaktorer som ikke kan hentes på Varegg-grusen eller i Bergen Nord. Og nå må dere slutte å rakke ned på Scharner. Mannen kostet cash og tjener sikkert fett, men jeg er ikke tvil om at han har tilført troppen noe av det som skal til for at vi skal ta tittelen, ta cupen og komme oss ut i Europa.

cyp

Eg e i tvil om Scharner har tilført Brann det lille ekstra han e betalt for å tilføre. Han har enda ikkje spilt nok kamper til at eg ska uttale meg, og som alle vet trenger man tid for å spille seg inn i et spillemønster og spillestil. Skal ikkje gi Scharner noen dom før neste sesong, kor eg håper han har blitt mer vant til Brann's fotball filosofi.
elt O e snobbete!!

Go Up