• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cupfinalevorspielet, VIF - FLYERS ???

Started by pathel, October 16, 2004, 10:55:44 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

pathel

Jeg er en som er ihuga Flyers-supporter, såvel som Brann.

Hadde gledet meg storveis til dette vorspielet som var en enorm mulighet for Flyers til å få en haug med bergensere på Jordal som støttet seg, og stor stemning, og forhåpentlig pissing på Klanen på Jordal!

Nå har jo Flyers hatt en katastofal sesong sålangt, og er nær i krisestemning. Hvordan ser folk på dette vorspielet nå ?? Er det mange som skal på denne kampen, selv om Flyers har hatt katastofale resultater sålangt ? eller er det flere og flere som rynker på nesen nå, og ikke gidder, selv om det ikke kolliderer med noe annet lørdag kl.16. ?

Håper virkelig at Flyers sesong sålangt ikke påvirker det som så ut til å bli en en ekstra gulrot denne helgen, men er redd det gjør det. Dette er en stor mulighet for flyers til unik støtte på bortebane, og til å få flere supportere generelt av folk som kommer på denne, og synes det var gøy.

Kan folk si hva de synes, om de kommer selv, og hva de tror?

Altså: Lørdag 6./11. kl.16.00 på Jordal Amfi. Gåavstand til spektrum etterpå...

Xminator

Hockey er omtrent like intressant som volleyball :p

pathel

Quote from: "Xminator"Hockey er omtrent like intressant som volleyball :p

ja det var jo sånne seriøse tilbakemeldinger jeg ønsket. Hva med å bare la være å svare? jeg spurte de som hadde tenkt seg på dette i utgangspunktet, om hva nå ???

Hockey er så desidert nr.2 sport i Norge. og i Bergen har vi tidligere hatt ett topplag som har fylt badekaret til randen, med over 4000 tilskuere...

Nixon

Quote from: "Xminator"Hockey er omtrent like intressant som volleyball :p

Så så. Volleyball skal man ikke kimse av. I alle fall gøy å spille. Mitt enfots opphopp på høyrekanten var legendarisk i 2. divisjon i gode gamle dager...
Men om jeg skal på hockey-kamp? Nei.
Rød makt på Hansa!

gamlefar

Jeg skal i alle fall på kampen, selv om det er ganske sannsynlig at Flyers taper.   Hvis mange folk stiller så kan vi lage ganske mye liv tror jeg, så får vi håpe de spiller bedre med så mye tilskuere (lov å håpe).

Det er vel ikke så ofte Flyers har så veldig bra backup fra tribunen, hvertfall ikke på bortebane.

Geir

Er nok endel som skal. Har hørt at det alt er solgt ca 3500 billetter til den kampen. Jordal har en kapasitet på ca 5500, så enda er det plass til dem som vil

En dum ting. Det er vi som blir holdt igjen etter kampen. Kunne ikke vi fått gått først da, som har noe viktig å gjøre etterpå. Klanen skal jo bare hjem likevel
ndelig SERIEMESTER

pathel

Quote from: "Geir"Er nok endel som skal. Har hørt at det alt er solgt ca 3500 billetter til den kampen. Jordal har en kapasitet på ca 5500, så enda er det plass til dem som vil

En dum ting. Det er vi som blir holdt igjen etter kampen. Kunne ikke vi fått gått først da, som har noe viktig å gjøre etterpå. Klanen skal jo bare hjem likevel

Høres lovende ut dette, Geir!
men om vi blir holdt igjen: kampen er ferdig ca. 18.15. vi har god tid selv om vi blir holdt igjen, spektrum showet begynner 20.00. Selv om dørene åpner 18. spiller jo det liten rolle, det er jo ikke om å gjøre å komme seg nærmest scenen, vil jeg tro? Folk går jo rundt og drikker og fester hele kvelden, ihvertfall sånn i 95...

arild

Quote from: "Geir"Er nok endel som skal. Har hørt at det alt er solgt ca 3500 billetter til den kampen. Jordal har en kapasitet på ca 5500, så enda er det plass til dem som vil

Ka tror du?? e det bare til å vente med kjøp av billetter?? regner med at eg får kjøpe i døren...

Geir

ndelig SERIEMESTER

pathel

Flyers har et opplegg på gang hvor de har fått 500 billetter betalt av en sponsor som skal gies ut gratis til supportere... Kommer snart noe om dette nå!

Syng for Brann

Jeg skal selvfølgelig på kampen, Pathel. ;-) Har spilt litt hockey selv faktisk.    Jeg er på de fleste kampene til Flyers!  :)   Perfekt oppladning. Vi ses!

Arman

Hadde tenkt meg på flyers kampen men om ikke matcen er ferdig før over seks og om det stemmer at men blir holdt igjen etter matchen er det uaktuellt.
Dørene i spektrum åpner 18.00.
Brann og cupfinalen er tross alt viktigere enn flyers.
Rød makt.
rman Bjørnson scorer mål,scorer måål!

KennethS

Når Flyers først klarte og få flyttet kampen så burde de klart og flytte den litt tidligere på dagen også  , alle vet jo at kl 16 e vorspielet igang for lengst.
tå på Brann

Ole Brom

Quote from: "KennethS"Når Flyers først klarte og få flyttet kampen så burde de klart og flytte den litt tidligere på dagen også  , alle vet jo at kl 16 e vorspielet igang for lengst.

Ja det blir ven endel fulle bergensere på tribunen :)

pathel

Quote from: "KennethS"Når Flyers først klarte og få flyttet kampen så burde de klart og flytte den litt tidligere på dagen også  , alle vet jo at kl 16 e vorspielet igang for lengst.

Hææææ ?????
skal de spille om morningen kanskje? sånn at de tilrettelegger for de som vil drikke sånn ca 22-23 timer i døgnet???  De har jo sammen med VIF lagt den til det som man antok var det beste for nettopp Brann-fans da dette er i god tid før Spektrum! Om noen drikker før kampen på Jordal, gjør jo det ingenting. Er vel ikke så mange som er kanon dritings så tidlig på dagen, lenge før spektrum begynner...

pathel

Quote from: "Arman"Hadde tenkt meg på flyers kampen men om ikke matcen er ferdig før over seks og om det stemmer at men blir holdt igjen etter matchen er det uaktuellt.
Dørene i spektrum åpner 18.00.
Brann og cupfinalen er tross alt viktigere enn flyers.
Rød makt.

Men, Arman, selv om cupfinalen og Brann er det viktigste: Er det viktigere å stå utenfor døren når den åpner klokken 18.00, enn å kjempe Bergen mot Oslo på tribunen på Jordal ??? Vi er jo tilbake i god tid før 20.00 når showet begynner....

Arman

Selvfølgelig skal det drikkes hele helgen ,det er jo CUPFINALE gutt!Du skjønner at bergen flyers da stiller i andre rekke håper jeg.
Dessuten åpner dørene kl 18.00 på spektrum!
rman Bjørnson scorer mål,scorer måål!

arild

ser heller Vif-Bergen.... ka faen ska du i spektrum kl 18? bare stå der... da e det bedre å komme der kl 19 etter vi har knust Vif på banen og på tribunen.. (neppe på banen.. men kan jo håpe..)

pathel

Quote from: "Arman"Selvfølgelig skal det drikkes hele helgen ,det er jo CUPFINALE gutt!Du skjønner at bergen flyers da stiller i andre rekke håper jeg.
Dessuten åpner dørene kl 18.00 på spektrum!

åja, da så. får jo virkelig håpe at at ikke alle røde i oslo tenker som deg denne helgen, GUTT !!!   hvem tror du av oss e gutt egentlig ?????

tydelig at du synes drikking e tingen, og virkelig det store her ja!  

For å si det sånn. Hvis alle tenker som denne karen, og synes drikkingen e det absolutte nr.1 denne helgen fremfor alt, så lurer jeg på hvilken stemning det skal bli søndag kl.13.15.!!!  

Bakrus stemning er som kjent komplett bedritent, så mye vet de som IKKE er gutt, men har vært med i såpass mange år, at vi kanskje kan kalle oss MANN !!!

Heldigvis er ikke alle som deg, og de fleste er med å lage kjempestemning når søndag formiddag kommer!

By the way: Eg hadde allerede kommentert at dørene åpnet 18.00, så du trengte ikke gjenta det! kanskje du har begynt å drikke allerede... ??

Men det e greit, sitt utenfor på betongen utenfor Spektrum kl.18. og hver først i køen du, med ølen i hånden. Pass deg for purken, vel og merke....

Ole Brom

Enig med Pathel her. Greit nok at dørene åpner kl 1800 men underholdningen begynner ikke før 2000. Hva ska du gjøre på da ? Stå å henge oppetter en vegg i 2 timer å drikke pils ? Seff bør alle og enhvermann møte opp å pisse på enga ! Vi er i Spectrum før kl 1900, dette er mer enn nok !

Lorntsen

Enig med arman her altså,vi er for f... i cupfinalen,jeg vil ikke risikere og gå glipp av showet fof og se hokey.Brann er det viktigste for meg,men for all del,dere som vil se hokey må gjerne gjøre det.Jeg stikker på spektrum i 18.30 tiden for og varme opp litt før showet.
The double 04

KNUDSEN

ka koster en billett til flyers kampen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

pathel

Billett til den kampen koster kr. 120, men det er mulig å få gratis. Flyers skal i samarbeid med en sponsor dele ut masse billetter gratis nå snart, etter det som er planen.

brann-mann

de som skal på is-hockey kamp må no regne med at det blir ekstra omg. det er det jo ofte i is-hockey.. blir litt dumt og komme for sent til spektrum, for de som skal der!
oma é vår mann!

KNUDSEN

skal love deg d blir ikke eksra omganger kampen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Vi ska opp å ta finalen

pathel

Quote from: "brann-mann"de som skal på is-hockey kamp må no regne med at det blir ekstra omg. det er det jo ofte i is-hockey.. blir litt dumt og komme for sent til spektrum, for de som skal der!

KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Vi ska opp å ta finalen

ekte kjuagutt

Quote from: "pathel"
Quote from: "brann-mann"de som skal på is-hockey kamp må no regne med at det blir ekstra omg. det er det jo ofte i is-hockey.. blir litt dumt og komme for sent til spektrum, for de som skal der!

Ska du begynne og grine no??

Nixon

Kanskje vi rett og slett ikke gidder å gå på kampen?
Jeg mener, de fleste gidder jo ikke å gå på hockeykamp i Bergen. Så hvorfor skal vi plutselig gjøre det i Oslo? Henger ikke på greip spør dere meg.
Rød makt på Hansa!

Yngve

Quote from: "Nixon"Kanskje vi rett og slett ikke gidder å gå på kampen?
Jeg mener, de fleste gidder jo ikke å gå på hockeykamp i Bergen. Så hvorfor skal vi plutselig gjøre det i Oslo? Henger ikke på greip spør dere meg.
 Har vel noko med å forsvara byen sin for fullt når ein fyrst skal austover. Fyrst mot eit oslo lag i hockey så i foppall dagen etterpå, vert mykje det same som når mange Brann suportarar jekk og såg sandviken i cupfinalen mot trondheims-ørn, som oppvarming før det verkjelege oppgjeret mot rbk dagen etterpå.

Så er bypatriotismen halvparten så stor som folk snakkar om, så møter ein opp og ser flyers på laurdagen og..

Grey

Quote from: "pathel"
For å si det sånn. Hvis alle tenker som denne karen, og synes drikkingen e det absolutte nr.1 denne helgen fremfor alt, så lurer jeg på hvilken stemning det skal bli søndag kl.13.15.!!!  

Bakrus stemning er som kjent komplett bedritent, så mye vet de som IKKE er gutt, men har vært med i såpass mange år, at vi kanskje kan kalle oss MANN !!!

Du som har vært med så lenge har vel fått med deg hva 3-4 kalde hansa gjør for deg morningen dagen derpå? Det kalles reparering :D Skal love deg toppform ved avspark..
Maybe a Greyhound could be my way

sugarcane

Eg reiser til oslo for og få me meg cupfinalen,det bør da holde for alle dere andre og! E så lei diskusjonen rundt denne ishockey kampen!!

Ole Brom

Heia heia heia, er jo like før man begynner å sloss jo :)

La no de som vil gå på ishockeykampen og la resten stå å henge uttafor Spectrum kl 1800. Ferdig arbeid.

pathel

Kanonbra hvis mange har den holdningen om å forsvare byens ære som Yngve gir uttryk for, for det e det det e snakk om.
Ellers må vi selvfølgelig respektere at mange ikke gidder eller er inntressert. Ville bare finne ut om der en mange som er inntressert, og det er heldigvis en del som er det, og vil forsvare byens ære på tribunen. Kanskje noen til og med vil det uten at de er inntressert i hockey, og det er prisverdig!

pathel

Quote from: "sugarcane"Eg reiser til oslo for og få me meg cupfinalen,det bør da holde for alle dere andre og! E så lei diskusjonen rundt denne ishockey kampen!!

Skal virkelig du fortelle alle andre hva som bør holde for dem denne helgen??? e du morsom?? Om du ikke er inntressert i hockeykampen selv, mener du at du vil at flest mulig andre ikke går for det ???

Hva angår at du er lei denne diskusjonen: Hvorfor gidder du da gå inn å lese denne tråden, og til og med svare!!???

Xminator

Av samme grunn som du gidder å poste om hockey på ett fotballforum.

Go Up