• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lund?

Started by inthahoodofbergen, October 16, 2004, 00:00:28 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

inthahoodofbergen

Bare kom til å tenke på en ting, blir det siste kamp for Lund på stadion mot Viking? Han får vell ikke ny kontrakt?!
rann!!

Ole Brom

Quote from: "inthahoodofbergen"Bare kom til å tenke på en ting, blir det siste kamp for Lund på stadion mot Viking? Han får vell ikke ny kontrakt?!

ja det blir det nok, han har ikke fått fornyet kontrakt med Brann, litt trist for jeg hadde litt sansen for fyren. Han kunne bidratt et år eller to til.

Christian

Vi får gi han en skikkelig avskjed då. Målet han scorte mot VIF da han parkerte Erik Hagen er i seg sjøl verdt en hyllest.

KNUDSEN

for ikke snakke om når han puttet 2 på hode mot ffk på stadion i år
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Brann e livet mitt :)

Eg synes uten tvil at denne mannen fortjener en ny kontrakt, har alltid hatt sansen for han. Han scorer når d teller! Synes at spillet blir bedre når han kommer utpå, blir mer fart.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

enavgutta

Robbie Winters har alltid likt å spille med Lund. Alderen hans burde ikke vært noen hindring når Brann tok avgjørelsen å ikke fornye kontrakten. BigMac og Ystaas har eller vil neppe levere noe annet enn halvgode treningskamper og Brann 2 omganger.
Synd at Lund ikke blir med å skape bredde i spillerstallen videre. Tabbe.

DonCorlione

synes at han kunne fått en ny 1.års kontrakt... han e jo kanskje en av de viktigste spillerne som har vært på banen for brann i hele år... jævla synd at han kom så seint te brann, men e drit glad at han kom... så alle må komme på stadion å gi han en siste salut
rann + Hansa = Ekte Bergenser

andreas27

tomas e viktig, burde fått ny 1.års kontrakt! han e en jæveli god supar innbyttar! som settar fart i laget! ettar det eg har forstått e han en viktig person utenfor banenen også!

enavgutta

Istedet skal de satse på en australier uten ballkontroll og scoringsteft samt en vossing som kun pirker i ballen !

Nixon

Quote from: "enavgutta"Istedet skal de satse på en australier uten ballkontroll og scoringsteft samt en vossing som kun pirker i ballen !

Er jo litt naturlig å satse på spillere som er 10 år yngre! Og for oss som husker litt tilbake: En toppskårer som Thorstein Helstad imponerte ikke akkurat i sine første kamper. Men han ble jo ikke så aller verst.
Rød makt på Hansa!

Go Up