• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Oversikt over billettfordeling i BBB

Started by mbs, October 15, 2004, 12:57:19 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mbs

Jeg ser gjerne at nå når listen over de som får tilbud gjennom BBB å kjøpe billetter er sendt ut, at kriteriene for å havne på denne listen blir publisert. Hva kriterie de som fikk de siste billettene oppfylte.

Både jeg og flere andre kritiserte Brann for å ikke ville oppgi fordeling, så jeg håper BBB legger ut sin.

NB mener ikke en navneliste.

Nixon

Du må ha fulgt usedvanlig dårlig med i timen.
Fordelingen har lagt på fremsiden lenge. Og har vært utførlig debattert her på denne siden. Eneste nye må vel være når den siste som fikk betalte...

1. Medlem BBB, og kjøpt partoutkort Store Stå innen utgangen av januar
2. Medlem BBB, og kjøpt partoutkort Store Stå i løpet av våren (ut mars).
3. Registrert medlem i BBB i 2003, og betalt medlemsskap i 2004 (rangert etter registrert innbetalingsdato til vår konto).
4. Resterende medlemmer i BBB.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Og hvor mange er medlem i BBB? Står ikke i "om BBB", og det bør vel ikke være en statshemmelighet?

mbs

Quote from: "Nixon"Du må ha fulgt usedvanlig dårlig med i timen.
Fordelingen har lagt på fremsiden lenge. Og har vært utførlig debattert her på denne siden. Eneste nye må vel være når den siste som fikk betalte...

Dårlig ordlegging fra meg.
Jeg ville gjerne se nå den siste som hadde flaks har betalt, ev ble medlemm.

Nixon

Det kan sikkert ta litt tid før alle billettene er fordelt. Husk at BBB får halvparten av de billettene som blir til overs etter betalingsfristen til Brann som var i går. Det er jo ikke sikkert alle med partoutkort velger å løse inn sin billett.

Men er det så lurt å vite datoen da? Må jo være bedre å være lykkelig uvitende, enn å finne ut at man betalte en dag for sent...:)
Rød makt på Hansa!

el-diego

Er enig med MBS.   Kan godt få se listen over de som har fått (eller bare medlemsnummer).   Så kan vi se om faktisk 200 har fått billett.
udere est facere

Xminator

Fristen for betaling for de som fikk brev i første omgang var 14. oktober. Så Brann har vel ganske god oversikt neste uke.

megleren

De som får via BBB av de to hundre skal visstnok betalt medlemskapet sitt i desember i følge de fra BBB.. Men  noen dato fremkom ikke.
r og blir et sittesvin på Hansa

Bjarte

Mange av de som hadde betalt medlemskap (i BBB 2004) fram til 22. desember fikk billett. Noen få som hadde betalt 22. desember (ca. 10 stykk) fikk ikke i første omgang, men får brev i neste uke om at de står fremst på ventelisten. Det er det også en god del andre som får brev om (ikke at de står fremst, men på venteliste).

mbs

Quote from: "Bjarte"Mange av de som hadde betalt medlemskap (i BBB 2004) fram til 22. desember fikk billett. Noen få som hadde betalt 22. desember (ca. 10 stykk) fikk ikke i første omgang, men får brev i neste uke om at de står fremst på ventelisten. Det er det også en god del andre som får brev om (ikke at de står fremst, men på venteliste).

Da vet man at siden man først betalte den 7 januar så er svartebørs eneste utvei.

Xminator

Det er vel fremdeles håp? Eller var dette med at BBB fikk halvparten av ikke innløste billetter bare noe noen dro ut av ræven?

Nixon

Og gjelder dette bare de 200 første? Eller inkluderer det også Gaia-billettene?
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Quote from: "Xminator"Det er vel fremdeles håp? Eller var dette med at BBB fikk halvparten av ikke innløste billetter bare noe noen dro ut av ræven?

Etter det jeg har hørt er dette reelt. Da er det gjerne håp for de som har betalt medlemsskapet sitt i januar da:)

mbs

Quote from: "Ole Brom"
Quote from: "Xminator"Det er vel fremdeles håp? Eller var dette med at BBB fikk halvparten av ikke innløste billetter bare noe noen dro ut av ræven?

Etter det jeg har hørt er dette reelt. Da er det gjerne håp for de som har betalt medlemsskapet sitt i januar da:)

Jeg gir opp å få billetter på en vanlig å til en fornuftig pris nå.
Da legger jeg meg inn i kampen om svartebørsen. 2000 kr stk blir maxprisen.

Dette er bare min egen feil, siden jeg ikke betalte kontigent til BBB, den dagen jeg fikk den. Ikke gadd å kjøpe sesongkort, siden jeg går med forskjellige folk på stadion. Og alldri vurderte medlemskap i Brann.
Fra nå av blir det betaling av alle tre kostnadene ved første sjangse, for neste gang blir det enda hardere.
Snittet til Brann øker for sesong til sesong, og vi møter ikke lavpublikumslag som Lyn vær gang.

Ole Brom

Quote from: "mbs"

Dette er bare min egen feil, siden jeg ikke betalte kontigent til BBB, den dagen jeg fikk den. Ikke gadd å kjøpe sesongkort, siden jeg går med forskjellige folk på stadion. Og alldri vurderte medlemskap i Brann.
Fra nå av blir det betaling av alle tre kostnadene ved første sjangse, for neste gang blir det enda hardere.
Snittet til Brann øker for sesong til sesong, og vi møter ikke lavpublikumslag som Lyn vær gang.

mbs

Quote from: "mbs"

Som humanetiker er jeg nok uten for målgruppen til ARG, selv om jeg sikkert har mer sympati med oppførselen deres enn store deler av store stå. Derfor må jeg i såfall spørre ydmykt.
BBB øst vet jeg ikke hvordan fordeler, men medlemmer som jeg kjenner har ikke fått. De har vært medlem noen år, men ikke aktiv i år.

megleren

De som ønsker billett ved neste korsvei kan melde seg inn i Sk Brann. Det er billigere enn all verdens partoukort og man er garantert billett. Send en mail til Brann og fortell hvem du er og alder og be de sende innmelding til dere. Og ikke koster det mer enn 3-400 kroner. Men de er trege å svare altså. Men stå på og neste finalebillett er sikker.

Nixon

Quote from: "megleren"De som ønsker billett ved neste korsvei kan melde seg inn i Sk Brann. Det er billigere enn all verdens partoukort og man er garantert billett. Send en mail til Brann og fortell hvem du er og alder og be de sende innmelding til dere. Og ikke koster det mer enn 3-400 kroner. Men de er trege å svare altså. Men stå på og neste finalebillett er sikker.

Skal man være medlem og ikke gå på kampene mener du?
Rød makt på Hansa!

megleren

Nixon da.. Det velger man selv og om man ikke gjør det.. Får man billett likevel. Sånn er det bare. Jeg kommer nok til å kjøpe partoukort neste år også.Men hver enkelt må jo velge selv hva de vil.

Nixon

Bare lurte. For inntrykket mitt er jo at folk på denne siden mener at bare skikkelige supportere fortjener cupfinalebillett. Og skikkelige supportere går jo på alle kampene. Og da er et medlemskap unødvendig...:)
Rød makt på Hansa!

megleren

Har aldri nevnt at noen er bedre eller dårligere enn andre supportere. Man kan være hva man vil for meg. Men deler man mitt syn på at billetter skal tildeles supportere som  har fått laget sitt i finalen, så må man gjøre noe med det. Altså påvirke Brann til å ta saken opp der den hører hjemme. På tinget til NFF.

megleren

Ser at noen flere vil få brev fra BBB. Og det jeg da lurer på er hvilke dato som nå gjelder. De som betalte etter 22 desember står det. Er det mulig å finne hvilke dato dere stopper på nå?

KjellMo

GGG Travel

megleren

Go Up