• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Når går BBB sine brev om billetter ut.

Started by mbs, October 14, 2004, 08:19:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

mbs

Siden jeg ikke har lyst til å hjelpe haiene med svartebørs salg, men begynner å bli desperat. Når blir brevene sendt ut?

Nixon

Rød makt på Hansa!

mbs

Quote from: "Nixon"Les fjerde linken fra toppen!

Der står det tidlig neste uke, håper de. Og når det da ikke har blitt skrevet de er sendt ut, da betyr det?

Tidligst neste uke?

P-K

Tidlig neste uke er noen dager siden nå! Meldingen ble skrevet forrige uke.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Nixon

Du leser på feilt sted. Dette står i en link, ikke på fremsiden.

Hadde håpet på å ha det meste klart i dag, men nå skal det ikke være så enkelt som det.

Grunnet datakrasj blir vi litt forsinket, men her er planen:

Onsdag 13. oktober: Klargjøre til utsendelse
Torsdag 14. oktber: Legge i konvolutter, sette på etiketter og sende ut i Posten.

Dette vil si at de 200 som vil få tilbud om cupfinalebilletter via oss vil motta brevet i Posten fredag eller lørdag.
Rød makt på Hansa!

mbs

Quote from: "Nixon"Du leser på feilt sted. Dette står i en link, ikke på fremsiden.

Hadde håpet på å ha det meste klart i dag, men nå skal det ikke være så enkelt som det.

Grunnet datakrasj blir vi litt forsinket, men her er planen:

Onsdag 13. oktober: Klargjøre til utsendelse
Torsdag 14. oktber: Legge i konvolutter, sette på etiketter og sende ut i Posten.

Dette vil si at de 200 som vil få tilbud om cupfinalebilletter via oss vil
motta brevet i Posten fredag eller lørdag.

Takker så meget.
Da trenerer jeg kjøpet av de svartebørs billettene til etter helgen, i tillfelle jeg er så heldig å være blandt de som får billetter gjennom bbb. Penger spart, er penger brukt på øl.

Thorleif

Alle brev er levert for pakking og utsending post i dag, torsdag 14/10.

Go Up