• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Når begynner cupfinale showet og når e det ferdig?

Started by Brann e livet mitt :), October 13, 2004, 20:12:55 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Brann e livet mitt :)

Kunne ikkje se at d stod noe informasjon om dette på forsiden eller her inne på diskusjons forumet. Noen som vet?? Eg kommer ikkje frem t oslo før klokken 11 om kvelden, så må eg jo ta turen bort på hotellet og sjekke inn og sette fra meg bagasjen. Så eg kommer meg sikkert ikkje bort før klokken 12 eller noe. Vil jo gjerne være med på denne store festen, men er det vits å kjøpe billetter?? Håper eg får være med på litt av festen i alle fall.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Ole Brom

Det vil nok komme informasjon om dette når det foreligger. Regner med at dørene åpner i 2000 tiden.

sekto

Mener jeg har hørt 20 et sted også.. Men kan være jeg husker feil.. Så varer det kanskje frem til 24? Bare tipper nå.. Kommer vel info om noen dager..

Søren og, bare t 24?? Kjipt då, får jo ikkje være med på festen då. Må vel være lengre enn d vel?

sekto

Bare tipper på tidene jeg.. Så du får heller sjekke det med noen et annet sted.. men er jo begrenset hvor lenge selv showet kan vare, så vil de vel ha folk ut før det blir for seint.. Hør med noen i bataljonen, så får du nok sikkert svar..

Ja, du har vel rett. Får sende de en mail eller noe då. Tenkte eg sku kjøpe billetter i morgen, litt greit å vite før en kjøper billettene.

Brannmann10

Info kommer nok i morgen men en liten forsmak her ...

Vi jobber med detaljer rundt når dørene skal åpne. Det som er sikkert er at selve showet starter kl. 20.00. Da smeller det igang. Showet avsluttes ca 00.30.

Til deg som kommer først til midnatt så er det liten vits ja. Sånn er det. Men hvis jeg kan få lov til å driste meg å si dette så burde du vel skjønne at å komme til Oslo lørdag kveld kl. 00.00 dagen før cupfinalen ikke er det lureste HVIS du ville delta på festligheter kvelden før. Men for all del, det blir nok mange party på ulike steder i Oslo denne lørdagen. Men showet går du nok glipp av da ja ...

anita

Har kjøpt billett i dag :) På billetten står det at dørene åpne 18.00 og showet starte 20.00.

soma

esus elsker deg!

Toa

Vi flyr fra Bergen kl 19. Da er vi vel i Oslo før kl 21. Hotellet er i gåavstand fra Spektrum, så vi bør vel komme oss på showet da?
ribl! Utfordr! Takl! Slutt å putl! Sentr! Kontr! Samhandl! Utlign!!

soma

kjøp billett du så skal du nok se at du får med deg noe=)
esus elsker deg!

Brannmann10

Quote from: "Brannmann10"Info kommer nok i morgen men en liten forsmak her ...

Vi jobber med detaljer rundt når dørene skal åpne. Det som er sikkert er at selve showet starter kl. 20.00. Da smeller det igang. Showet avsluttes ca 00.30.

Til deg som kommer først til midnatt så er det liten vits ja. Sånn er det. Men hvis jeg kan få lov til å driste meg å si dette så burde du vel skjønne at å komme til Oslo lørdag kveld kl. 00.00 dagen før cupfinalen ikke er det lureste HVIS du ville delta på festligheter kvelden før. Men for all del, det blir nok mange party på ulike steder i Oslo denne lørdagen. Men showet går du nok glipp av da ja ...

Soma det slutter ikke mellom 22-23. Les over!

Vel,eg får nok være med på festen alikevel. Har bestilt nye billetter, e i oslo klokken 3 om dagen. Men fikk ikkje igjen penger for de andre billettene eg hadde kjøpt, men, men. Får i alle fall være med på showet. Noen som vil kjøpe billettene mine kanskje?? hehe

Nixon

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Vel,eg får nok være med på festen alikevel. Har bestilt nye billetter, e i oslo klokken 3 om dagen. Men fikk ikkje igjen penger for de andre billettene eg hadde kjøpt, men, men. Får i alle fall være med på showet. Noen som vil kjøpe billettene mine kanskje?? hehe

Da snakkes vi da!
Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e gutt!
:)
Rød makt på Hansa!

KNUDSEN

nixon e d noe som har sådd tvil om at du ikke e gutt?
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Go Up