• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NÃ?FF IGJEN....

Started by Nemesis, October 13, 2004, 13:47:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nemesis

http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/article290041.ece

Tviler på at de hadde gjort det samme hvis det var RBK det dreide seg om.....
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

grei

Nei for NFF er en organisasjon dannet ene og alene for å ødelegge for Brann. På tide at folk kvitter seg med paranoiaen og konspirasjonsteoriene...

Geir

ndelig SERIEMESTER

HaterRævBK

var no bra at bjarte sa ka han mente om billettfordelingen.....
S slaur.....

Nixon

Har Brann og Lyn hver sin langside også?
Hvis ikke forstår jeg ikke problemet.
Rød makt på Hansa!

Geir

Quote from: "Nixon"Har Brann og Lyn hver sin langside også?
Hvis ikke forstår jeg ikke problemet.
ndelig SERIEMESTER

P-K

Uansett hvem det hadde vært så hadde det vært en fare for å bli fjernet.

De som har kjøpt billett i Lynsvingen har vel aldri regnet med å kunne stille i Branndrakt? Da er de bare dumme.

Hadde jo vært litt småstilig med en halvfull Lyntribune, mens resten av Ullevaal er tettpakket.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Xminator

Til de som har billetter i Lynsvingen. Gå uten supportereffekt. Helt til kampen blåses i gang så holder man lav profil.

P-K

Langsidene blir vel våre de også. Eneste forskjellen er at det er Bergensere ansatt i sponsende bedrifter eller som har vært på svartebørsen som sitter der.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Bombefar

Skjønner ikke hvorfor de skal kastes ut. De billettene som er tildelt LYN i deres sving er deres sak hva de gjør med. Om noen skulle få fatt i disse billettene står det vel ingenting i reglene om at de ikke kan være Brann supportere

Nixon

Quote from: "Bombefar"Skjønner ikke hvorfor de skal kastes ut. De billettene som er tildelt LYN i deres sving er deres sak hva de gjør med. Om noen skulle få fatt i disse billettene står det vel ingenting i reglene om at de ikke kan være Brann supportere

Jeg går utfra at NFF og politiet av se vekk fra manglende regler dersom de tror at sikkerheten står i fare.
Rød makt på Hansa!

paf

Quote from: "Bombefar"Skjønner ikke hvorfor de skal kastes ut. De billettene som er tildelt LYN i deres sving er deres sak hva de gjør med. Om noen skulle få fatt i disse billettene står det vel ingenting i reglene om at de ikke kan være Brann supportere

Tom C

Jeg har fått billetter til meg og fruen av en kompis som var så heldig å komme igjennom på tlf da de 2000 billettene ble lagt ut til offentligheten. Han fikk da beskjed om at billettene var i Lyn-delen. Er dette midt blant den mest "hardbarka" Lyn-gjengen eller er det litt på siden? Antok at de billettene som ble lagt ut til hele landet var enten på langsiden eller litt utenfor selve svingene...?

Uansett kommer det til å klikke fullstendig for meg hvis jeg blir bedt om å forlate Ullevål fordi jeg heier på Brann, og ikke har fått billett på den rette siden av Ullevål!! Har aldri sett Brann uten Drakten på (jaja, utenom et par treningskamper da...), og har ikke tenkt å begynne med det i Cupfinalen...
Aldri mer Obos....

_owenz_

QuoteUansett kommer det til å klikke fullstendig for meg hvis jeg blir bedt om å forlate Ullevål fordi jeg heier på Brann, og ikke har fått billett på den rette siden av Ullevål!! Har aldri sett Brann uten Drakten på (jaja, utenom et par treningskamper da...), og har ikke tenkt å begynne med det i Cupfinalen...

Dette er vel først og fremst snakk om folk som har meldt seg inn i Lyn sin supporterklubb og har fÃ¥tt billetter den veien. Alle som hadde meldt seg inn i supporter klubben innen 5. okt 2004 fikk tilbud om 2. billetter.  Er visst endel som har gjort dette. Lyn har vistnok fÃ¥tt 200 nye medlemmer etter at de gikk til finalen.

owenz

Blææ

Rimelig sinnsykt av NFF dette da,
Kan ikke legge biletter ut for salg til hele landet via Ticnet for så kaste deg ut når man kommer på kampen fordi man heier på feilt lag.
Kan bli en riktig så trivelig Søndag i den bedritne hovedstaden dette ja.
ont follow me,Im lost too

Kai-Olai

2rB

Eg går virkelig ut frå at dei bill. so blei solgt via Ticnet ikkje er til hardbarka-supporter-områder.

Så dei bill. blir nok ikkje problem, verre med dei som skal stå sammen med Bastionen... Men - hadde eg hatt det probl. ville eg tatt kontakt med forbundet og høyra ka eg skal gjera... Kanskje har dei ein bill. slik at dei kan bytta plass...?

Ole Brom

Har egentlig bare ventet på dette... NFF driter seg ut igjen... loddrett !!!!! Det skje noe til neste år for svarte svingene !!!!!!!!!!!

P-K

De som kan bli vist bort har IKKE kjøpt billetter via Ticnet! De får billetter fordi de har meldt seg inn i Bastionen.Følgelig blir de naturligvis vist bort dersom de ankommer Ullevaal i Brannsupporterutsyr.

NFF styres av KLUBBENE i Norge. Følgelig er det blandt annet Brann sin feil at fordelingen er slik den er. NFF gjør som Fotballtinget bestemmer.

Romani3

Hvis d e så mange Brann-supportere så kan de vel dele opp Lyn-svingen i to, så sitter Brann et sted og Lyn et sted. Bedre d enn å kaste ut folk! D e jo bare idiotisk! Stakkars folk, då... De kommer te å klikke! Bli kjempe lei seg! Og de har jo betalt for billettene, reist langt, betalt hotell osv. så ska nåkken duster av et "fotballforbund" ødelegge ALT!
Og korfor ska absolutt alle sponsorene og sånt ha billetter te Cupfinalen? Synes Brann- og Lyn-supporterne burde komt først. Andre lags supportere og alle andre burde komt etterpå.

Jaja... De vet no i hvertfall at vi e skikkelige supportere, holder med Brann uansett, tykt og tynt, støtter de alltid, stiller opp, betaler mye og reiser langt, alt for Brann! Brann for alltid! Mitt hjerte står i Brann!
color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

OJ.

Quote from: "_owenz_"
QuoteUansett kommer det til å klikke fullstendig for meg hvis jeg blir bedt om å forlate Ullevål fordi jeg heier på Brann, og ikke har fått billett på den rette siden av Ullevål!! Har aldri sett Brann uten Drakten på (jaja, utenom et par treningskamper da...), og har ikke tenkt å begynne med det i Cupfinalen...

Dette er vel først og fremst snakk om folk som har meldt seg inn i Lyn sin supporterklubb og har fÃ¥tt billetter den veien. Alle som hadde meldt seg inn i supporter klubben innen 5. okt 2004 fikk tilbud om 2. billetter.  Er visst endel som har gjort dette. Lyn har vistnok fÃ¥tt 200 nye medlemmer etter at de gikk til finalen.

owenz

Rettelse mister- en billett til de som meldte seg inn før 5. okt. To billetter til de som var medlemmer før semien.

Ingen av de 2000 billettene som ble lagt ut til salg var til VG nedre, der Bastionen skal stå.

Go Up