• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Brann 2 holdt seg

Started by Tom C, October 12, 2004, 19:34:33 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Tom C

Det var ikke verst, etter å ligget ganske håpløst an i store deler av sesongen...

Men nå har nå Brann toppet laget ganske bra de siste kampene, så det skulle vel egentlig bare mangle at ikke Mcallister, Ystaas og co klarer å putte noen mål på den motstanden...
Aldri mer Obos....

sekto

Nixon

Det var kaldt, men vel verdt turen.
Utrolig viktig også. Det var kanskje like viktig for andrelaget å holde seg som å komme med i RL.
Rød makt på Hansa!

Xminator

Det er *ikke* ett forsterket andrelag. Det er benken og tribunesliterene som spiller. Slik det skal være for andrelaget. "Urettferdig" hadde det vert om Brann stilte med Kvisvik, Bjarnason og Sæternes.

Egentlig litt rart vi ikke stiller med Sæternes ;) Han kunne trenge kamptrening :p

Karsten

Spørsmål til de som var på kampen, hvordan klarte Miller seg?

Nixon

Quote from: "Karsten"Spørsmål til de som var på kampen, hvordan klarte Miller seg?

Litt vanskelig å si. Han skårte et flott mål og kondisen holdt hele kampen. Men han dominerte ikke så mye på midten som man kanskje hadde ventet. Ble løpende litt mye uten ball. Men viste at han har kvaliteter som få andre har i Brann-stallen. Er nok høyaktuell på A-laget fremover.
Rød makt på Hansa!

Bergen Sin Gutt

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Karsten"Spørsmål til de som var på kampen, hvordan klarte Miller seg?

Litt vanskelig å si. Han skårte et flott mål og kondisen holdt hele kampen. Men han dominerte ikke så mye på midten som man kanskje hadde ventet. Ble løpende litt mye uten ball. Men viste at han har kvaliteter som få andre har i Brann-stallen. Er nok høyaktuell på A-laget fremover.

Alle lo av meg da da jeg fra første stund og i lange tider sto fast på at en annen skotte i Brann kom til å slå gjennom, fordi jeg visste hva han stod for ettersom jeg har fulgt skotsk fotball tett i flere år. Han er nå en av Branns viktigste spillere.

Klarer Charlien å holde oppe den gode formkurven og sitt medfødte humør slår han også til så det synger. Han har en glimrende fotballspiller boende i seg, og jeg vet godt hva han står for.

Bare vent. Litt.

sekto

Bergen Sin Gutt

Quote from: "sekto"

Robbien er en av Branns viktigste spillere. Sa ikke at Charlien er det.

Håper derimot at sistnevnte blir det, han har kapasitet til det.

sekto

Greit.. Da er jeg med.. Trodde du mente at Charlie var på nivået til Robbie nå.. Syntes det ble litt drøyt.. Men da skal jeg ikke være så uenig..

Bergen Sin Gutt

Forhåpentligvis har vi to Glaswegians neste sesong som er to av de viktigste på Brann. Begge har kapasitet til det, som nevnt, og den ene av de har allerede bevist mer enn nok.

Karsten

Jeg er å enig om at hvis bare Charlie trener nok kommer han til å bli en meget viktig spiller for Brann.

Jeg var i likhet med deg Bergensgutt en som også hadde troen på Robbie fra første stund.

Ole Brom

Charlie Miller kommer til å bli en kanonspiller i Brann ! Snart har vi glemt Olofen for Charlie kommer til å bli en yndling på stadion !! Gleder meg til neste sesong :)

Go Up