• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Plassering på ullevål

Started by syma, October 12, 2004, 16:14:03 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

syma

Noen som vet om de som har sesongkort på store stå kommer til å bli samlet på et felt?
Hvor blir de som vil stå plassert? Eller blir alle plassert rundt om kring. Isåfall kan det se dårlig ut med tanke på god stemning....

Erik

Vil nokk tro at SS vil bli satt på nedre del i cola svingen...

2rB

Quote from: "syma"Noen som vet om de som har sesongkort på store stå kommer til å bli samlet på et felt?
Hvor blir de som vil stå plassert? Eller blir alle plassert rundt om kring. Isåfall kan det se dårlig ut med tanke på god stemning....

Ole Brom

Quote from: "2rB"

Pssst... vi skal ST� ! Dritkjipt å sitte på en fotballkamp. I 99 sto vi for det meste faktisk.

Grey

Quote from: "syma"Noen som vet om de som har sesongkort på store stå kommer til å bli samlet på et felt?

Det som skjedde når speakeren ba folk sitte seg ned, var at halve stadion reiste seg, og ble stående...
Maybe a Greyhound could be my way

2rB

Ja, ja... Veit...
Stod forresten under heile kampen sjølv... midt oppe blandt ein haug med "skikkelige" firma folk...

Berre liv det...

Veit ikkje om dei så SATT rett bak meg syns det samme, men dei sa aldri noko som helst (vertfall ikkje som eg fikk med meg)...

sekto

Jeg kommer ikke til å klare å sitte jeg.. Kommer til å være så nervøs, redd og spent at jeg må stå. Går ikke sitte passivt å se en sånn kamp. Uff..

Møllaren

Ingen sitter på cupfinale. Stå opp hvis de elsker BRANN!
øllaren

Digg Jan

sitting er for homser! Eg ska stå mitt i horden av Brann fans og synge, hoppe, stå og løpe som en gal.
Snus :D
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Erik

Jeg har aldri sittet og jeg kommer ikke til og sitte på finalen... Forventer at alle i svingen står og synger lunger og pust av seg!!!

arild

klarer ikke tanken på å sitte... må stå å synge.. å kommer folk å klager.. ja da driter eg i det...

DJ_ADG

har sittet på en brannkamp (BRANN- L.SOFIA) og har ikkje tenkt å få min andre sitte kamp på cup finalen
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

sekto

Satt på første rad i Hansa på den kampen.. Ble ikke så mye sitting som løping frem til gjerdet hver gang Brann rotet noe til..

Superjack

I 95 var det ståplasser og forretningsmenn som SS gjengangere sto samlet hele gjengen. Ble bra det, selv om Jon E Skjervold ødela festen.
I 99 sto vi jaggu meg hele kampen da også. Selv om vi fikk beskjed om å sitte. Setene er fine i pausen for eldre mennesker.

Når det gjelder stemning og cupfinaler: ikke vær redd for at gamle menn i dress skal trekke ned stemningen. Da våkner gutta i dem alle sammen, ikke noe å være redd for!

SK Brann, Bergens stolthet!!!
i taper ALDRI!

Bergen Sin Gutt

Satt ikke et sekund på Ullevaal i 99, og kan heller ikke erindre at speakeren sa at vi måtte sitte.

grei

De kampene der sto vel Brannsupportere flest mer samlet i svingen, så det var lettere å få alle tik å stå? Må innrømme jeg ikke husker verken posisjon eller speakersnakk men husker at i 95 så var det vanvittig kaldt, i hvert fall på den andre kampen. Og da vi hadde tapt så sang vi at vi hadde vunnet.

Go Up