• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cupfinale på storskjerm !!

Started by DonCorlione, October 12, 2004, 11:04:15 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

supporter78

eller hva med å fyre igang storskjermen på staddaen :)

Nixon

Quote from: "supporter78"eller hva med å fyre igang storskjermen på staddaen :)

Snu mastodonten, søk om skjenkebevilgning og man er garantert suksess!
Rød makt på Hansa!

sekto

Gode forslag begge to. Er kanskje mulig å få fikset en deal med Bergen Kino om at de kan sende cupfinalen i en av sine saler..

grei

Vorspiel på Danmarkskroen, cupfinalen på Forum...

KNUDSEN

Quote from: "grei"Vorspiel på Danmarkskroen, cupfinalen på Forum...

elller vorspiel på fotball puben og cupifanlen på kp 1
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Nixon

Quote from: "KNUDSEN"

Kan ikke tenke meg at dette er urealistisk. Kanskje noen som ikke skal til Oslo rett og slett bør sjekke det opp? Trenger jo nødvendigvis ikke å være en BBB-happening. Noe sier meg at de har nok å gjøre på...
Rød makt på Hansa!

DonCorlione

ja hadde vært bra både på stadion å forum.. men forum tar vel ikkje så altfor mange... å vis d ska være på stadion så må folk stå på gresset å, for d kommer garanter te å bli mange folk.... eg mener at torgalmenningen hadde vært bedre ettersom den kan fylles helt om me folk, mange folk... blitt en folkefest i byn: :D
rann + Hansa = Ekte Bergenser

supporter78

Det er jo bare å få Vollvik til å finne frem mattene han brukte på konserten så er det plass til 2x000 personer på staddaen.

Nixon

Quote from: "supporter78"Det er jo bare å få Vollvik til å finne frem mattene han brukte på konserten så er det plass til 2x000 personer på staddaen.

Tror det vil være økonomisk ruin å satse på å fylle Stadion. Tror rett og slett ikke folk gidder å stå ute i kulden foran en "liten" storskjerm. Blir det sol i tillegg vil man jo ikke se en dritt, ettermiddagssolen vil da stå rett på.
Rød makt på Hansa!

2rB

Heilt seriøst... kor mange trur dere at det vil samlast på ein slik happening?
At dere vil ha 20.000 på stadion, er ganske urealistisk, desverre.

Og - det er nok ein fordel at arrangementet skjer inne. Er ikkje så stor kjangs for at vær og temperatur i Bergen by tidlig i november viser seg fra sin beste side (og er klar for ute-TV).

MEN - om dere skal inn i Kinoen, så haster dette, for dei setter vel opp filmene for ei stund framover, og det er ikkje lenge til cup-finalen.
Dette må jo Bergen Kino tenke på som KANON-reklame.

Eit siste spm. er kor mange som heller blir på eit av byens utesteder, med mulighet for servering - eller er dette også mulig å få til i kinoen? (tviler på så kort varsel, men kva veit no eg?). Men skulle være nok av folk under 18, og dei som ikkje "må" drikke under kampen til at eit slikt arrangement kan forsvarast.

LYKKE TIL!
-2rB

ole3000

e d ikke litt liten plass i en kinosal?? nÃ¥r Norge spillte mot  Danmark i parken gikk kampen pÃ¥ kp1, da var d stappfult... mye smartere Ã¥ ta d pÃ¥ storskjerm i byn
i går for en til!

2rB

Quote from: "ole3000"

e d ikke litt liten plass i en kinosal?? nÃ¥r Norge spillte mot  Danmark i parken gikk kampen pÃ¥ kp1, da var d stappfult... mye smartere Ã¥ ta d pÃ¥ storskjerm i byn
Eg veit ikkje...
Har ikkje grunlag for å vurdere slike markeds-ting - men - Bergen Kino har da vel mange kinosaler? Og dette vil vel kunne være ein glimrande mulighet til å markedsføra seg litt. Mykje gratis-reklame i eit godt arrangement.

jkippers

Quote from: "2rB"Har ikkje grunlag for å vurdere slike markeds-ting - men - Bergen Kino har da vel mange kinosaler? Og dette vil vel kunne være ein glimrande mulighet til å markedsføra seg litt. Mykje gratis-reklame i eit godt arrangement.

Godt poeng. Og selvom søndag er kino-dag, er vel avsparket kl. 13.15 - altså før det store kino-rushet setter inn. Dette burde virkelig Bergen Kino satse på!
Gull 09

Alexåsane

eller storskjerm ute i oslo.. så vi får vært med på festen der borte og.. Elleville billett løse bergensere i oslos gater før under og etter kampen!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

sekto

Jeg sendte en mail til Bergen Kino nå.. Regner med de sikkert ikke får svaret før tidligst i morgen. Uansett så spurte jeg om det var mulighet for å få ordnet noe til cupfinalen.

Kommer tilbake med svar her i forumet om de lar høre fra seg.

kih

"Det er store muligheter for at vi skal vise cupfinalen i KP1. Det gjenstår en
del tekniske tester for å se at kvaliteten blir bra. Vi vil gå ut med en evt.
visning av kampen snarlig på nettsider, annonser og i våre lokaler.

Med venlig hilsen
Bergen kino"

Nixon

Og med Arne Scheie og repriser av alle Brann-skåringene vil det jo nesten bli bedre enn å være på Ullevaal. Nesten...
Rød makt på Hansa!

Xminator

Kjempeide :) Har ikke tenkt på det der før, men det er *nesten* som jeg angrer på å ha billett. Nesten ;)

Go Up