• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

cupfinale TIFO?

Started by panZer micky, October 12, 2004, 10:01:11 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

DJ_ADG

eg tar med konfetti. det kan alle lage selv og ta med
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

Brannfrelst

Jeg tar med konfetti,ruller et par flagg og skjerf.. Tenk om alle kunne gjort dette.. Og noen hadde tatt med 30-40 bluss og røykbomber.. :twisted:
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

Jeg tar med sangstemme og godt humør. Så får dere kaste papir så mye dere vil.
Rød makt på Hansa!

Hansakongen

Quote from: "Brannfrelst"Kreppruller er jo bra da,noen hundre ruller,20-30 bluss og ca 1000 flagg så har du en bra TIFO da.. Eg tar med ruller selv..

så mangler vel vi kun et par 1000 kreppruller, så tror jeg det hadde blitt bra :lol:

sekto

Handleliste til cupfinalen:

1000 kreppruller
10 kg konfetti
25 bluss
5 røykbomber
50 flagg

Hvem tar på seg å handle det inn?

Jeg har ikke penger nå, men skal få igjen når jeg har.. ;0)

Poenget med TIFO må være at der er kult, og er en bra markering før kampstart. Men alle disse drømmene er håpløse å oppfylle.

Se arbeide TIFO-gruppen legger ned før en kamp. Folk snakker her om å gjøre større ting enn dette, men ingen vil organisere noe eller si hva de kommer til å stille opp med.

Ingen her har sagt de SKAL ha med seg bluss.

Ingen her har sagt de SKAL ha med seg røykbomber.

Et par har nevnt de kan ta med seg noen kreppruller og konfetti, men det blir ikke mye TIFO show av det..

Og la oss ikke glemme at alle disse blussene og røykbombene som folk sikler etter, er ffaktisk ulovlig å ta med inn på stadion, og blir man tatt med dem når man fyrer de av, så blir man kastet ut.

På tide å stoppe å drømme, og faktisk gjøre noe om vi skal ha noe Show før kampen. Ellers får vi konsentrere oss om å finne på noe som i hvert fall ser litt bra ut..

Erik

Fatter ikke at dere gidder og mase om bluss.. HALLO 25 bluss??? vet du hvor latterlig det er??? 250 bluss da hadde vi snakket... GLEM blussing... Flagg og skjerf trenger vi som kan pynte oslo by og tribunene!!!

eriksen_30

Bluss è ikkje noe problem å skaffe. Kan gjerne ta med 50-100 bluss bort til oslo eg hvis folk è interessert. Røykbombene bør tas i gatene, ikkje på ullevål. Røyklagt karl johan kunne jo ha blitt litt morsomt...

Ole Brom

Quote from: "eriksen_30"Bluss è ikkje noe problem å skaffe. Kan gjerne ta med 50-100 bluss bort til oslo eg hvis folk è interessert. Røykbombene bør tas i gatene, ikkje på ullevål. Røyklagt karl johan kunne jo ha blitt litt morsomt...

Blusse og røykbomber i toget opp til ullevål :)

TcK

finnes det noe lokale butikker jeg kan kjøpe disse 'krepprullene' fra? eller må det gjøres for egen hånd/over nettet?

cupfinalen blir stas!

tck
Jesus elsker alle barna

sekto

Quote from: "TcK"finnes det noe lokale butikker jeg kan kjøpe disse 'krepprullene' fra? eller må det gjøres for egen hånd/over nettet?

Jeg vet ikke hvordan det er med lokale butikker, sikkert noen som har det på lager. Men jeg fant i hvert fall et sted på nettet hvor de har det meste av konfetti.

http://www.eurotek.no/e_leie_side18b_konf.htm

Og her er pdf av prislisten deres:

http://www.eurotek.no/prislister/kabuki_priser.pdf

Dette kan de vel ikke nekte oss. Eller de kan vel stoppe oss fra å ta med inn rør og ting som kan sprenge, men er i hvert fall langt fra like farlig som bluss. Kan bli kult uansett det..

Tifo-gruppen

Flott å se at så mange har ønske om tifo på cup finalen. Det er forøvrig helt uaktuelt med bluss på Ullevål. Vi vil som vanlig ikke gå ut med hvilke planer vi har, men vi har planer om tifo på cup finalen.
De som på egen hånd  tenker å blusse må være klar over at Ullevål er meget godt tv overvåket og folk som gjør noe slikt vil bli kastet ut før de rekker å tenke over hva som skjedde. Så håper alle tar til fornuft og velger å se hele kampen når de først har kjøpt billett.
Mvh Morten Talhaug i tifo gruppen
Vær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631

Tifo sitter farge på tribunen og skaper liv:)

Go Up