• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Billetter fra Gaia?

Started by Hoppetuss, October 11, 2004, 16:52:10 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Hoppetuss

Det er nok mange rykter som florerer angående billetter i disse dager, men ville likevel likt å få bekreftet eller avkreftet disse ryktene.
Det sies at Gaia har 400 billetter som de vil gi til Bataljonen sine medlemmer. Noen som vet om dette stemmer?

fettnok

for det første må gaia sikkert betale for alle de 400 plassene.

400*350 = 140000 kr. kan hende det blir ett par billetter til overs fra gaia.
ette går aaaaaldri bra!

Møllaren

Gaia har en avtale med Brann om 400 biletter. De vil sikkert selge disse sammen med busstur.
øllaren

Straffe!!!

Er ikke helt sikker, men mener å ha hørt at BBB ihvertfall får forkjøpsrett på 100 av disse billettene. Men etter hva jeg har hørt betyr det også at du må kjøpe tur/retur buss med Gaia til BLODPRIS... De billettene som evt. ikke går til BBB går isåfall ut på det åpne markedet. ...Har jeg altså hørt.

Ikke mye støtte der i gården når det kommer til stykket.

Møllaren

Pakket tar nok seg godt betalt for Bussturen Ja.
øllaren

Felt F forever

Artig dette forumet... alle som ikkje står på Store Stå og er BBB-medlemmer er pakk, og fortjener hverken billetter til Cupfinalen eller anerkjennelse for den støtten de gir Brann. Fikk ikkje Bataljonens medlemmer samme avtalen som resten av stadion fikk når det gjaldt kjøp av partoutkort før fristen? Var nemlig merkelig mange av Branns andre partoutkortinnehavere som klarte å klikke seg inn på Brann.no i desember/januar og få med seg dette...

Møllaren

Nå er det Gaia jeg kaller pakk. Det er jo litt kjedelig at de priser bussene sine med over 3 ganger så høy pris som vanlig.De utnytter en tilnærmet monopol situasjon i og med tilgangen de har på biletter.
øllaren

Nixon

Quote from: "Felt F forever"Artig dette forumet... alle som ikkje står på Store Stå og er BBB-medlemmer er pakk, og fortjener hverken billetter til Cupfinalen eller anerkjennelse for den støtten de gir Brann. Fikk ikkje Bataljonens medlemmer samme avtalen som resten av stadion fikk når det gjaldt kjøp av partoutkort før fristen? Var nemlig merkelig mange av Branns andre partoutkortinnehavere som klarte å klikke seg inn på Brann.no i desember/januar og få med seg dette...


BBB-medlemmene fikk en mye lengre frist...

Ellers er jo denne siden vel først og fremst for medlemmer av BBB. Så alle andre må gå andre steder å klage...:)
Rød makt på Hansa!

Felt F forever

Så vidt meg bekjent, så tar Gaia 1600 per person for buss tur-retur, en natt på hotell med frokost og billett til kampen... Med andre ord en rimelig pakke alt i alt. Arrester meg gjerne hvis eg tar feil... men å kalle selskapet for pakk er å gå langt. Men det tenker du vel neppe der du sitter på stadionbussen hjem...

KennethS

Quote from: "Felt F forever"Så vidt meg bekjent, så tar Gaia 1600 per person for buss tur-retur, en natt på hotell med frokost og billett til kampen... Med andre ord en rimelig pakke alt i alt. Arrester meg gjerne hvis eg tar feil... men å kalle selskapet for pakk er å gå langt. Men det tenker du vel neppe der du sitter på stadionbussen hjem...


Eg har fått tilbud om tur/retur, kampbillett, overnatting for 1300 kr igjenom BBB. Det e gaia busser.
tå på Brann

Nixon

Ingenting å si på den prisen. Men her på denne siden er alle sponsorer pakk!
Rød makt på Hansa!

howie

He he...

Jaja, Hoppetuss.

Ser ut som desverre ikke var mulig og få et svar som bekrefter eller avkrefter disse ryktene...

megleren

Ikke det at det plager meg. Men hvorfor får enkelte BBB medlemmer tilbudet om buss og billett og andre ikke? Noen som vet det??
r og blir et sittesvin på Hansa

Timmen

Du er sikkert ikke på ledelsen sin topp-liste. Det må ikke gis tilbud til noen som ikke går under kategorien super-supporter.

Nixon

Quote from: "megleren"Ikke det at det plager meg. Men hvorfor får enkelte BBB medlemmer tilbudet om buss og billett og andre ikke? Noen som vet det??


Trodde ikke de hadde sent ut tilbud enda. Og jeg har forstått det slik at de 100 Gaia-billettene til BBB skulle tilbys de som kommer etter de 200 første på listen.
Rød makt på Hansa!

megleren

Visst du leser Kenneth sitt innlegg så forstår jeg det slik at han har fått tilbudet allerede? Eller jeg på bærtur her?
r og blir et sittesvin på Hansa

Nixon

Quote from: "Timmen"Du er sikkert ikke på ledelsen sin topp-liste. Det må ikke gis tilbud til noen som ikke går under kategorien super-supporter.


Her snakker vi om en bitter mann. Ingen tvil om det!
Rød makt på Hansa!

Nixon

Quote from: "megleren"Visst du leser Kenneth sitt innlegg så forstår jeg det slik at han har fått tilbudet allerede? Eller jeg på bærtur her?


Ikke til å misforstå. Litt rart siden BBB tidligst har fått vasket listene sine i dag mot Brann sine. Men dette kan jo være noe annet.
Rød makt på Hansa!

megleren

Joda det kan være mye rart der, klart det. Men som vanlig den som lever får se;)
r og blir et sittesvin på Hansa

megleren

Vel jeg kan til en viss grad forstå de som er bitter. I hvertfall på Brann. Men BBB tror jeg gjør så godt som de kan og etter beste skjønn.
r og blir et sittesvin på Hansa

Go Up