• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Cupfinalen for oss uten billett?

Started by gtuborg, October 11, 2004, 15:08:18 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

gtuborg

Jeg bor selv på østlandet og har selvsagt prøvd å få tak i en av de ettertraktede billettene til cupfinalen, da uten serlig hel. Er nå sluttet å sutre og ser frem til en fantastisk helg i et Oslo fylt av festemte bergensere og et forykende cupfinale show. Det jeg lurer på er: Er det andre som meg, uten billett som har planer om å være med på festen? (rekner igrunn med det) I så fall, er det noe opplegg for hva som skjer under selve kampen? En pub med storskjerm??

Alexåsane

Jeg har ikke fAtt billett.. og det som ville dratt meg ned til oslo var en storskjerm ute!! tenk det livet flere 1000bergensere uten billett!!
Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Hoppetuss

Jeg reiser iallefall over fjellet uansett.
Blir sikkert en del som drar, får vi håpe :)

KennethS

Quote from: "Alexåsane"Jeg har ikke fAtt billett.. og det som ville dratt meg ned til oslo var en storskjerm ute!! tenk det livet flere 1000bergensere uten billett!!



Aldri vært på cupfinale før? e alltid mange 1000 Bergensere i oslo uten billett den helgen.
tå på Brann

gtuborg

Det er vel hevet over all tvil at det vil bli mangen uten billett i Oslo, men det jeg ville frem til var: Om det ble organisert noe? En avtale om en pub der alle treffes, eller noe slikt i den kategorien der?. Hadde liksom vert artigere om alle var samlet på en plass. kjipt å bli sittende "alene" på en brun sjappe.
Selv om rekner med at dette ikke kommer til å bli noe stort problem :)

Nixon

Som noen skrev i et svar i en annen tråd (som forøvrig er helt lik...), så er The Champ (Spektrum) det nærmeste man kommer en Brann-pub i Oslo. Tipper det blir fullt hus der.
Rød makt på Hansa!

Go Up