• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Har noen uten partoutkort fått brev??

Started by el-diego, October 11, 2004, 14:30:12 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

el-diego

Har noen uten partoutkort fått brev i posten fra BBB i dag?   Når betalte dere? Lenge siden det har vært så spennende å hente posten........
udere est facere

Brannfrelst

Jeg har partoutkort på SS betalt 6/2 men jeg har ikke fått brev av verken Brann eller BBB.. Har en god del kompiser som har fått.. :cry:
2.10.07-Gullet kom hem!

Nixon

På fremsiden er det en link som ganske tydelig forteller at BBB ikke får sendt ut brev før tidligst midt i denne uken. Så alle BBB-folk må smøre seg litt med tolmodighet!
Rød makt på Hansa!

Erik

Brann og BBB roter noe sinsykt... Jeg kjøpte mitt partourkort den 26/01 men har jeg fått brev?? nei... Er jeg på listen?? NEI... Jeg er heller ikke alene om dette... NO bør brann og bbb ordne opp i sakene sine... Dette er faen latterlig... Ingen på stadion viste en dritt....

Straffe!!!

Vet ikke hvor mye det er opp til BBB å rydde opp akkurat nå... Vanskelig for styret å sende ut brev når man ikke får listene fra Brann.

For at ikke enkelte som oppfyller flere kriterier skal få tilbud om billetter fra alle tre (og flere som oppfyller ett kriterie skal få tilbud om én) må BBB "vaske" listene slik at man kun sitter igjen med de som ikke allerede har fått billett fra Brann. Når Brann da ikke gidder å sende listene sine, men drøyer saken, sier det seg selv at det blir utsettelser hos BBB til tross for at de maser og purrer på Sportsklubben.

Alt er å lese på ulike infosider her på sidene.

howie

Jeg fikk brev med tilbud om billett fra brann på lørdag.

Jeg har partoutkort hos brann, altså på sitte, felt G.
Men jeg betalte ikke inne fristen, som var 26.Januar 2004.
Jeg betalte den 16.Februar 2004.

Men jeg sendte en mail til Brann og klaget.
Fordi jeg bestilte partoutkort i juleferien, men fikk ikke giro eller brev om betaling før i Februar. Så jeg hadde ikke sjangs til og betale dette partoutkortet før. Og det klaget jeg på i mailen.

Jeg snakket med en venn på skolen i dag. Og han sa at folk som har betalt etter den fristen også får/fikk billett, fordi Brann hadde somlet med de giroene...
Men hvor han har fått det fra vet ikke jeg, så om alle som betalte partoutkortet sitt i januar, februrar, mars osv får billett vet ikke jeg...

sekto

Quote from: "cola_boy"Jeg snakket med en venn på skolen i dag. Og han sa at folk som har betalt etter den fristen også får/fikk billett, fordi Brann hadde somlet med de giroene...
Men hvor han har fått det fra vet ikke jeg, så om alle som betalte partoutkortet sitt i januar, februrar, mars osv får billett vet ikke jeg...

Mener jeg hørte at Brann hadde oversikt over hvem som var blitt rammet av deres rot, og de fikk derfor samme tilbud som de som ikke var utsatt for dette.

Go Up