• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

håkon opdal

Started by bonzo, October 10, 2004, 14:06:38 PM

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Go Down

bonzo

Jeg er egentlig lyn -fan, men jeg syns ikke brann er helt uinteresange heller.... så jeg engasjerer meg litt i spillere etc....

Min favoritt er nok ragnvald soma som er en sinssvakt god midtstopper.... den beste i tippeligaen sammen med steven lustu.
Og ellers er brann et lag med mange gde spillere f.eks: robbie winters, raymond kvisvik.

Men det er en spiller som jeg ikke syns passer inn i laget: håkon oppdal!!!

Ikke for Ã¥ være slem... men jeg syns han er ganske dÃ¥rlig i forhold til resten av laget.   Etter at rbk kom for Ã¥ svekke en konkurrent til, og kjøpte rønningen har brann sluppet i mange mÃ¥l.... det som redder dere er at dere scorer mange og......

Mitt råd: skaff dere en ny keeper!!!
BK= æsj
VIF=æsj

Syng for Brann

HÃ¥kon er Norges beste keeper om ikke mange Ã¥rene.   Han har spilt strÃ¥lende i sine siste kamper, og er bare 22 Ã¥r.

Jeg ser INGEN grunn til Ã¥ kvitte oss med HÃ¥kon.     P.S: Du bær være rød i cup-finalen! ;-)

Brann e livet mitt :)

Tror ikkje du har følgt helt med i d siste. Håkon Opdal har blitt en stabil og god keeper, han var usikker og ustabil til å begynne med, men no har han kommet seg veldig. Kommer ikkje på tale med noen ny keeper no nei, Håkon er og blir keeper for Brann, i alle fall hvis han fortsetter slik han har gjort i de siste kampene.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

BL

Quote from: "bonzo"Jeg er egentlig lyn -fan, men jeg syns ikke brann er helt uinteresange heller.... så jeg engasjerer meg litt i spillere etc....

Min favoritt er nok ragnvald soma som er en sinssvakt god midtstopper.... den beste i tippeligaen sammen med steven lustu.
Og ellers er brann et lag med mange gde spillere f.eks: robbie winters, raymond kvisvik.

Men det er en spiller som jeg ikke syns passer inn i laget: håkon oppdal!!!

Ikke for Ã¥ være slem... men jeg syns han er ganske dÃ¥rlig i forhold til resten av laget.   Etter at rbk kom for Ã¥ svekke en konkurrent til, og kjøpte rønningen har brann sluppet i mange mÃ¥l.... det som redder dere er at dere scorer mange og......

Mitt råd: skaff dere en ny keeper!!!


ok...? dette var helt ny info for oss. vi som trodde oppdal var en stor klassespiller  :roll:
Hansa-
Felt Z

BL

Quote from: "Syng for Brann"Han har spit strålende


ka med...eh....ALLE kampene før de 2-3 siste?????
Hansa-
Felt Z

Syng for Brann

Jeg skrev: Han har spilt strålende i sine siste kamper.

BL

Quote from: "Syng for Brann"Jeg skrev: Han har spilt strålende i sine siste kamper.


etter vi kommenterte deg ja
Hansa-
Felt Z

bonzo

han var jo ikke god mot lyn...... Han hadde bar  ingenting Ã¥ gjøre...

Men når han får en tøff dag har jeg en følse av at han ikke er god nok til å bli en match-vinner som de fleste keeperne i tippeligaen kan.

men for all del, mot tromsø var han ikke så værst.

Men Lyns Ali al habsi er en helt annen klasse, og han er bare 23.   Hvorfor i himmelens navn solgte dere rønningen egentlig?... han var en matchvinner!
BK= æsj
VIF=æsj

Ole Brom

Quote from: "bonzo"han var jo ikke god mot lyn...... Han hadde bar  ingenting Ã¥ gjøre...

Men når han får en tøff dag har jeg en følse av at han ikke er god nok til å bli en match-vinner som de fleste keeperne i tippeligaen kan.

men for all del, mot tromsø var han ikke så værst.

Men Lyns Ali al habsi er en helt annen klasse, og han er bare 23.   Hvorfor i himmelens navn solgte dere rønningen egentlig?... han var en matchvinner!


Tiden vil no vise om Opdal kan bli en av Norges beste keepre. Han har spilt seg opp etter en fomlende start så det lover bra. At han har spilt på aldersbestemte landslag sier sitt om hans talent. Kanskje ila neste år eller innen to år er han nok i landslagsdiskusjon. Eneste "problemet" jeg ser er keepertreneren til Brann, er han god nok ??

At dere har en glimrende keeper i Habsi skal jeg ikke protestere på, han har imponert meg !

Rønningen ? Kem er dette ? :)

megleren

Sportslig sett var Rønningen bra. Men han ble solgt fordi han ikke fant seg at i noen i Brann satte grenser for han. Også fikk han lenger kontrakt i Rbk. Og når vi kunne få betalt for han samtidig som han var stadig vekk sett på byen var det vel det beste som kunne skje.
r og blir et sittesvin på Hansa

Snorri

Han er talentfull, men uerfaren. bonzo: gi han litt tid, så skal du se. De negative sidene hans, spesielt usikkerheten i feltet o.l. er noe som går over når han får seg litt spilletid. Men han er nok heller ikke like flink på streken som f.eks. Espen Johnsen, men han allikevel god nok for Brann.

Og ang. Al-Habsi, sÃ¥ kjenner jeg ikke mye til han. Det eneste jeg har sett er Brann-kampen, da han slapp inn 5 mÃ¥l og 5-meterne hans ble til kampens store underholdning mellom mÃ¥lene.  :o
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

KennethS

Opdal har et enormt potensiale, gi han tid og han vil blomstre for fullt. Vi vet alle at Ivar Rønningen brukte noen sesonger på og bli en mer stabil keeper, han var tross alt mye eldre en Opdal. Tipper Opdal e landslagskeeper innen 2008.
tå på Brann

olry

Quote from: "Ole Brom
Eneste "problemet" jeg ser er keepertreneren til Brann, er han god nok ??


Det tror jeg neppe, har hørt mye dårlig om Brann sine keepertreninger. Husker de skaffet seg Fana sin juniorkeeper for noen år siden, men han gikk til Lillestrøm rett og slett fordi Brann sine keepertreninger ikke er bra nok.

Stoffi

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Tror ikkje du har følgt helt med i d siste. Håkon Opdal har blitt en stabil og god keeper, han var usikker og ustabil til å begynne med, men no har han kommet seg veldig. Kommer ikkje på tale med noen ny keeper no nei, Håkon er og blir keeper for Brann, i alle fall hvis han fortsetter slik han har gjort i de siste kampene.


Stabil? Hvor har du det fra? Men ja, innen 2 år er han en sinnsykt god keeper, og blir solgt til utlandet
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

HaterRævBK

den egentlige grunnen til at rønningen stakk til RævBK var nok at mjelde og co ikke likte alle by turene han hadde...
Han ble jo etterhvert et vanlig syn i byn en sien kveld;)
S slaur.....

paf

Quote
Det tror jeg neppe, har hørt mye dårlig om Brann sine keepertreninger. Husker de skaffet seg Fana sin juniorkeeper for noen år siden, men han gikk til Lillestrøm rett og slett fordi Brann sine keepertreninger ikke er bra nok.

Det er godt mulig treningene ikker er gode nok, men det er langt fra derfor Erlend Johansen gikk til Vålerengen (ikke Lillestrøm). Det henger sammen med at han fikk plass på fotballgymnaset i Oslo, og var et fjerdevalg i Brann (bak Rønningen, Håkon og Johan). den 12. mann hadde for en tid tilbake et intervju med keeperne vi da hadde, hvor de så vidt jeg husker skrøt av både treninger og keepermiljø i klubben.
Husk også at Rønningen utviklet seg fra å være den fødte reserve til å bli landslagskeeper i Brann. Håkon Opdal var lenge førstekeeper på det norske U21-landslaget.
Det er likevel klart at mye kunne vært bedre - selvsagt kunne det det - men jeg synes Dan Riisnæs og det øvrige trenerteamet gjør en flott jobb med keeperne våre.

Go Up