• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Kjekk tur i posten

Started by Wena, October 09, 2004, 20:28:05 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Wena

Eg har fått brev i posten i dag!  Ikke for å være ekkel med alle som ikke har fått, men dette var STORT. Nesten som å vinne i lotto- og det er vel kanskje ikke så langt unna realiteten heller, så vanskelig som det er å få tak i billetter! Nå mangler eg bare billett til spektrum, så e eg ultra klar!!!!!

Syng for Brann

Det er bare å gratulere!  ;-)

Wena


Ole Brom

Har fått dette "brevet" jeg også men ble litt betuttet og vonbroten samtidig. Mine tanker gikk til ALLE de som IKKE får bilett som også hadde fortjent det. At jeg var blant de heldige 516 som fikk bilett gjennom BBB er jeg lykkelig over men jeg kan ikke la vær å tenke på alle de andre stakkarne.......

Er så forbanna urettferdig denne fordelingen..............

sekto

Jeg er enig, min medfølelse gikk ut til alle som ikke fikk, men samtidig, så kan ikke jeg gjøre noe med det. De som får, om de er gode supportere eller ikke, om de fortjener det mer eller mindre, kan ikke gjøre en dritt med urettferdigheten. Kjip situasjon vi er kommet opp i..

DonCorlione

rann + Hansa = Ekte Bergenser

Ole Brom

Quote from: "sekto"Jeg er enig, min medfølelse gikk ut til alle som ikke fikk, men samtidig, så kan ikke jeg gjøre noe med det. De som får, om de er gode supportere eller ikke, om de fortjener det mer eller mindre, kan ikke gjøre en dritt med urettferdigheten. Kjip situasjon vi er kommet opp i..


Jeg mener vi bør sette press på klubbene. At de stiller mer krav til NFF om fordeling. Paf er inne på mye bran her, hva om han fronter dette mot Brann ?

Eller kanskje ikke klubbene vil protestere mot fordelingen, kanskje klubbene er redd for å miste sponsorer da de "krever" billetter ?

Som Paf skrev så hadde samtlige klubber anledning til å si sin mening om fordelingen men det var tyst som graven. Så det er klubbene vi må jobbe mot og med for så presse NFF.

winters e konge

eg fikk mitt brev i går, så eg går ut i fra at de som får,har fått brev eller vil få ganske snart... betalingsfrist er på torsdag...
. Winters er helt konge!  Så var d cup finalen då....!!!skal ta helt av....!

brannsupporteren:-D

uff, jeg fikk ikke noe brev :cry:  men gratulerer til dere som fikk da....
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Go Up