• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ã?gervirksomhet av Brann?

Started by paf, October 09, 2004, 16:00:21 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Jeg pratet nettopp med en som har fått tilbud om billetter fra Brann. Vel og bra og hun var lykkelig over det. Men jeg stusset over prisene Brann tilbød - 250 og 350 kroner. Det betyr at Brann beregner seg et påslag på 50 kroner pr billett de selger ut.
Vel og bra at de har kostnader med utsendelser og greier, men - unnskyld uttrykket - hva i svarte er dette??? Ren ågervirksomhet og videre utnyttelse av Branns støttespillere på tribunen. Nå vet ikke jeg hvor mange billetter som går til partoutkortinnehavere, medlemmer, etc, men si nå at det er 3.000. I så fall drar Brann inn 150.000 i gebyrer. Er det virkelig dette Brann skal tjene penger på????

arild

e det ikke samme pris på alle billetter?? eg ska ut med 250kr..

Nixon

I mitt brev står det: pris pr billett inkludert avgift er kr. 350,-
Visste ikke at det var Brann som tok avgiften.
Rød makt på Hansa!

supporter78

Vet ikke hva prisen er uten avgifter. Jeg er tilbudt billett for 250 kr inkl alle avgifter.

paf

Quote from: "supporter78"Vet ikke hva prisen er uten avgifter. Jeg er tilbudt billett for 250 kr inkl alle avgifter.

Men prisen Brann betaler er faktisk henholdsvis 200 og 300. Billettene kommer rett fra NFF - ikke via ticnet eller noe sånt.

megleren

Dette føyer jo seg inn i masse rare ting fra klubben våres. De flår supporterne og beregner seg femti kroner i gebyr for å skrive et brev til en som har betalt for den retten til billett. Og ber man om svar fra de overser de deg lett og gidder ikke svare deg engang. Men det er jo ikke noe nytt.
r og blir et sittesvin på Hansa

Xminator

Har fått brev, gir pokker i om Brann tar 50 kroner ekstra.

Om Brann skulle ende opp med ett pluss fra billettsalg ser jeg det som positivt.

Ole Brom

Quote from: "Xminator"Har fått brev, gir pokker i om Brann tar 50 kroner ekstra.

Om Brann skulle ende opp med ett pluss fra billettsalg ser jeg det som positivt.

Ja enig, bilett er i boks og vel sÃ¥ det men skjønner de som reagerer pÃ¥ dette. Se heller pÃ¥ det som en "gave" til klubben vÃ¥r  :o  Tenk om mannen i gata hadde gitt 150 000,- nÃ¥r Brann virkelig hadde trengt det:)

grei

Brann har neppe lov til å tjene penger på billettene (i henhold til avtale med NFF), deres rolle er å formidle billetter videre til rette vedkommende. Så de forsvarer seg nok med at 50 kroner skal dekke omkostningene, selv om 10 kroner sikkert hadde vært mer enn nok.

Brann e livet mitt :)

Quote from: "grei"Brann har neppe lov til å tjene penger på billettene (i henhold til avtale med NFF), deres rolle er å formidle billetter videre til rette vedkommende. Så de forsvarer seg nok med at 50 kroner skal dekke omkostningene, selv om 10 kroner sikkert hadde vært mer enn nok.

Ja, då hadde jo de til og med hatt 4 kroner tilgode :)
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

mister

E d mulig å klage sånn?? Dokkar gjør jo ikke annet.. Godta tingene som de e=)

paf

Quote from: "mister"E d mulig å klage sånn?? Dokkar gjør jo ikke annet.. Godta tingene som de e=)

Herlig norsk holdning fra deg der.
Poenget er at jeg ikke synes det er riktig. Skal Brann gjøre det, så kan de nå i det minste være ærlig med hva de gjør. Og hvor går grensen? Er det greit om Brann tar 50 kroner, er det vel også greit med 100? Er det greit med 100 er det vel greit med 200? Oops. Der har vi doblet billettprisen gitt. Poenget mitt er at jeg ikke synes det er rett at Brann skal profitere på dette overfor sine mest trofaste støttespillere. Faktisk så blir jeg utrolig forbanna over at de holder på sånn. Jeg synes det er uredelig. Jeg er ikke en av de det gjelder. Jeg får billett gjennom ARG - der for øvrig NSA har satt som betingelse for videresalg av billettene at de selges til pålydende pris. Det setter jeg pris på.

Ole Brom

Quote from: "paf"Jeg får billett gjennom ARG - der for øvrig NSA har satt som betingelse for videresalg av billettene at de selges til pålydende pris. Det setter jeg pris på.

Dette skulle vært en betingelse i BBB også, og for den saks skyld alle biletter ! Slik at vi slipper slike klovner som han som skrøt sånn over at han hadde fått så mange biletter tilovers og skulle selge 8 av de til BLODPRIS til andre Brannsupportere ! Makan te klovn som skal proffitere seg på sine egne !!

grei

Quote from: "mister"Godta tingene som de e=)

Alexåsane

Vi è BRANN! Bergens Stolthet!

Nei til mandagskamper!!

Møllaren

Quote from: "Alexåsane"

Er selvsagt kjempeglad for brevet fra Brann. 350 kroner er allerede ute av kontoen min. Poenget her er at det er FEIL av brann å selge biletter for mer enn pålydene. Som PAF skrev. Dumme norske forbrukere godtar alt. Derfor blir vi fokket gang på gang. Jeg ønsker Brann all økonomisk suksess, men denne 50 lappen er feil å hanke inn.
øllaren

paf

Quote from: "Alexåsane"

Jeg fikk nettopp vite hva Rosenborg tok i gebyr sist de var i cupfinalen. Det var 15 kroner... De fleste av oss hadde nok gladelig betalt en viss overpris for å være sikret billett, men poenget er at Brann kynisk utnytter den situasjonen til å skaffe seg noen hundretusen kjappe kroner på vanlige folks bekostning uten å en gang si fra om at det er det man gjør.

Go Up