• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Heia Skottland!

Started by KennethS, October 09, 2004, 14:05:26 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

tå på Brann

sekto

Skulle gjerne sett Soma spille, men på den positive siden, så knekker han ikke beinet med om han ikke er på banen (bank i bordet)..
Viktigste er at han unngår skader nå før sesongavslutningen og cupfinalen.

Nixon

Helt utrolig. Interessen min for Norge var liten fra før, nå sank det til en ny bunnotering. Vi får satse på at noen tar en Thomas Lund på nevnte Hagen.
Rød makt på Hansa!

grei

Heia Norge. Spytter de på norsk fotball, så spytter de på Brann. Skulle Skottland herje med Norge vil det bare gi Vogts rett i amatør-uttalelsene sine (som han riktignok egentlig ikke kom med).

KennethS

Quote from: "grei"Heia Norge. Spytter de på norsk fotball, så spytter de på Brann. Skulle Skottland herje med Norge vil det bare gi Vogts rett i amatør-uttalelsene sine (som han riktignok egentlig ikke kom med).

også? Vogts har jo rett, hvis du kan engelsk har du vel sett at han mente amatør lagene i cupen og ikkje i ligaen. Norsk presse som tar helt av. Håper innderlig Skottland vinner denne kampen, har ingenting til overs for Norge.
tå på Brann

KennethS

Hoset på venstre kant? Kvisvik hjemme i sofaen? jaha...
tå på Brann

grei

Quote from: "KennethS"
Quote from: "grei"Heia Norge. Spytter de på norsk fotball, så spytter de på Brann. Skulle Skottland herje med Norge vil det bare gi Vogts rett i amatør-uttalelsene sine (som han riktignok egentlig ikke kom med).

også? Vogts har jo rett, hvis du kan engelsk har du vel sett at han mente amatør lagene i cupen og ikkje i ligaen. Norsk presse som tar helt av. Håper innderlig Skottland vinner denne kampen, har ingenting til overs for Norge.

Tulling. Norge er der du bor. Og ja, som det står i innlegget mitt så skriver jeg at han egentlig ikke kom med disse amatøruttalelsene, men det er vel ikke så lett å lese for alle, selv om vi har en god skoleordning her i landet. Hvis du skal være litt egoistisk å "bare" tenke på Brann og Bergen, husk det at det at det som er bra for norsk fotball er bra for Brann. Når noen tråkker på norsk fotball og mener nivået er lavt, så mener de også Brann. Blir vanskeligere å få over/holde på spillere som Winters/Miller dersom det skulle vise seg at de har rett.

Nixon

Quote from: "grei"Hvis du skal være litt egoistisk å "bare" tenke på Brann og Bergen, husk det at det at det som er bra for norsk fotball er bra for Brann.

Holder du med hele norges Rosenborg i CL? Det skal visstnok også være bra for norsk fotball...
Rød makt på Hansa!

cyp

Skjønner ikkje koffor nordmenn kan holde med et annet lag enn Norge. Eg støtter Norge fordi eg e nordmann. Det betyr riktig nok ikkje så mye for meg ka utfallet i kampen blir, men scorer Norge blir eg betydelig mer glad enn hvis Skottland scorer. Og en ting e å ikkje holde med RBK i CL, men å ikkje holde med Norge i en VM-kvalik e for meg uforstålig, men såklart: dette e min mening :)
elt O e snobbete!!

Ricky

Forholder meg som medgangssupporter til landslaget, som jeg kun gidder å engasjere meg i om de spiller bra.
For meg er det kun Brann (og Brann-spillerne) som gjelder.

grei

Quote from: "Nixon"
Quote from: "grei"Hvis du skal være litt egoistisk å "bare" tenke på Brann og Bergen, husk det at det at det som er bra for norsk fotball er bra for Brann.

Holder du med hele norges Rosenborg i CL? Det skal visstnok også være bra for norsk fotball...

Den der holder ikke... RBK er en direkte konkurrent, en rival til Brann. Det er ikke landslaget. Hvis RBK gjør det bra kan det være bra for Brann, men det hjelper ikke fordi denne fordelen utlignes av irritasjonen over at fienden gjør det bra. Nordmenn som har det samme fiendeforholdet til Norge sliter jo.

Dette med at RBKs eventuelle e-cupsuksess  kan sammenlignes med om VIF skulle vinne serien, Begge deler er kanskje sunt for norsk fotball, men likevel absolutt ikke noe jeg ønsker.

KennethS

Må eg like Norge fordet eg e Norsk?

Eg e ikkje fra Norge, eg e fra Bergen.

Dessuten har det og være Brann spiller ALLTID vært negativt med tanke på landslagspill... blir tydligvis ikkje bedre under Hareide. Soma e med fordet Hareide selv vet det blir for dumt og ta vekk en slik spiller, men han får ikkje spille uansett.

HATER DET NORSKE LANDSLAGET!
tå på Brann

grei

Så synd for deg da, at Hagen og Lundekvam spilte bunnsolid, det betyr nok at helten din neppe spiller neste kamp heller.

Brann e livet mitt :)

Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Yngve

Uansett så spelde hagen og ikkje soma pga det var snakk om høgre stoppar plass, og om de her inne er så jæv** Brann intereserte så veit de alle at Soma er venstre stoppar. Ferdig med den.

cyp

elt O e snobbete!!

Lefty

Bare fanatikere vil ikke se at MUSKEL-HAGEN passet bedre i dette "knokkel-oppgjøret" enn Ragnvald Soma!

Og Hagen spilte godt! Han har et stort hjerte for klubben sin (Enga) og beina plantet solid på bakken! Er ikke han en spiller enhver klubb ville ønsket seg?

Jada, han spiller for Enga og kommer kanskje aldri til å spille for noen annen norsk klubb, men jeg synes vi skal gi ham den blomsten!

Heia Norge, heia Brann og heia Faaberg Fotball Lillehammer, som slo ut Førde i kvalifiseringen til 2.divisjon i dag, lørdag. Det var litt rart å heie på et annet lag enn det som spilte i rødt med "Sparebanken Vest" på brystet/magen, men det er på tide mitt lokale storlag fra 80-tallet trer inn i de øverste divisjonene igjen! :D

Lefty

Xminator

Nå spilte hagen godt og spiller for austria til neste år :p

KennethS

Sto i taxi køen igår og snakket med noen skotter, sa at det var latterlig at Winters ikkje var på landslaget, de kom med den geniale utalesen at Winters var ikkje god nok og at Skottland hadde de klassespillerne på topp i forhold.. eg måtte le.. han hadde også sett Winters spille for Aberdeen og syntes Winters var drit.. prøvde og forklare han at Winters har utviklet seg som spiller i Norge, nei det var umulig ifølge skotten for Norsk fotball var jo bare drit.. Herregud tenkte eg. Hvis det e det generelle holdningen til skottene så e det ikkje rart de ikkje klarer bedre resultater en 2-2 mot Færøyene :D ,  Brann derimot skal være fornøyd, regner med at skotske klubber ikkje gidd bruke tid på og hente en elendig spiller her i Norge :D
tå på Brann

Lefty

N å blir det vel sansynligvis ikke disse skottene i taxikøa som eventuelt skulle hentet over Ragnvald, heller... :D

Lefty

KennethS

ble litt skremt når eg hørt Soma godt kunne tenke seg og spille i skottland.. syntes eg ser Soma på Hibernian eller et annet møkkalag! *grøss og gru*
tå på Brann

Lefty

Hva med Falkirk? :D

Lefty

KennethS

tå på Brann

Go Up