• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Et lite tips/hint

Started by abe78, October 08, 2004, 23:22:50 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

abe78

Det finnes brannsupportere som ikke står på storestå. Personer som er like aktive supportere som de som er medlemer i Bataljonen. Mange av disse har sesongkort og har betalt dette før fristen. Disse har nå billetter til cupfinale.

Jeg er enig i at 516 billetter er lite til bataljonen - men ikke gå ut og hyl om at det er en skandale at "supporterne" bare får 516 billetter.

Hadde vært kult å vite hvor mange av medlemene i bataljonen som har sesongkort på storestå - jeg tipper det er mindre enn 500...go figure...
.og husk!

sekto

Er vel sagt flere ganger det, er det ikke? 316 har sesongkort på SS.. Eller tar jeg feil..

Jeg har, så da får jeg billett.. De som klager kan være bitre, det har vært for lite billetter, men mangen har bare seg selv å takke.

grei

Det er en skandale at bare 200 billetter går til de organiserte supporterne ja.

Det er sikkert et par tusen mennesker uten verken medemskap eller partoutkort. Disse har ikke seg selv å takke som det sies her. Det skal ikke være sånn at man må ha sesongkort eller melde seg inn noe sted for å kunne reise på cupfinale. Det er kvotene det er noe feil med!

Superjack

i taper ALDRI!

grei

Ja la oss få det sånn som hos de store klubbene i England hvor den opprinnelige arbeiderklassefansen ikke lenger har råd til kampene fordi man må kjøpe sesongkort. Hva med å bygge ned kapasiteten til rundt 5000 så det blir en helvetes rift om billettene til hver kamp, det hadde jo vært så fett med masse svartebørsselgere utenfor Stadion og bare rike og sponsorer på tribunene.

Knasen

Jeg kommer fra Oslo og digger brann, men jeg gidder ikke å ha sesong kort for det er bare to ganger i åre jeg fpr sett en brann kamp, men jeg synes det er så ufatlig dorlig gjort med cupfinale bilettene. Jeg satt hjemme i en og en halv time og trykket numere på te forskjelige telefoner. INGEN kom igjenom. Utrolig dorlig gjort må jeg si.

sekto

Ja, men samtidig, jeg digger Brann, jeg går på alle kampene, har investert i partoutkort og da får jeg kanskje større grunn til å få billett?

Sier ikke jeg er bedre supporter, men skjønner ikke at folk skal plutselig komme ut av skapet nå og være irritert over at de ikke får billetter. Vi som har stilt trofast opp hver kamp med partoutkort på SS har alle fått billett, det mener jeg vi fortjener. Så kan folk gjerne diskutere hvor mye de vil at de har grunner til at de ikke kan stille opp for laget.

Er for lite billetter, men de som er delt ut, (unntatt på Ticnet) mener jeg er rettferdig fordelt. Andre skal få lov til å være uenig..

Jeg satt forøvrig også å ringte i en og en halv time som alle andre, kun for å prøve å skaffe billetter til venner som er i samme situasjon som deg.

Go Up