• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

NFF deler ut bøter...

Started by _owenz_, October 08, 2004, 10:37:40 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

_owenz_

Sogndal og Tromsø har fått bøter for å ikke ha klargjort stadioene sine for 2004 sesongen. Sogndal hadde samme problem som Brann hadde. Men unlot å bygge midlertidig stadion. Boten de har fått er på hele 20.000! ehh... Brann brukte 400.000 for å irettesette seg kravet fra NFF. Burde ikke denne boten svi istedenfor at man skal tjene økonomisk? Tromsø har sikkert spart mye mer. Latterlig!

owenz

Yngve

Har hardt for å tru at Brann har tapt så særleg mykje på det. Snittet på stadion har auka med 1300 sidan i fjor, og bill. prisane har vel gått opp sidan det er sitteplassar det er snakk om ( 60 kr mot 100kr) og eg er ganske sikker på at mykje av dette er pga 1200 ekstra seter på stadion. Snittet kjem og til å auke neste sesong når det kjem 1300 nye seter. garantert.

Men jah, det er skammeligt av NFF å berre gje 20 000 i bot til sogndal, men det har vel noko med størrelse på klubb, antall tilskodarar o.s.b.

HaterRævBK

Quote from: "Yngve"Har hardt for å tru at Brann har tapt så særleg mykje på det. Snittet på stadion har auka med 1300 sidan i fjor, og bill. prisane har vel gått opp sidan det er sitteplassar det er snakk om ( 60 kr mot 100kr) og eg er ganske sikker på at mykje av dette er pga 1200 ekstra seter på stadion. Snittet kjem og til å auke neste sesong når det kjem 1300 nye seter. garantert.

Men jah, det er skammeligt av NFF å berre gje 20 000 i bot til sogndal, men det har vel noko med størrelse på klubb, antall tilskodarar o.s.b.

litt uenig her...
d har bare vært folk på denne sittetribunen de gangene d har vært fint vær, og d er ikke ofte!
2-3 ganger i år....
men for bortesuporterene er den jo genial
S slaur.....

Yngve

Poenget mitt var at snittet har auka, og dermed har Brann tent inn igjen dei 400.000 kronene dei la ut for mastodonten. Snitti år: 13413, snitt i fjor:12160 = ein auke på 1253 pr kamp. Reknar me 60 kroner bill (som er rimlegaste ståbill) har Brann til no i år tent over 900 000 i auka bill. inntekter, reknar me med ei spreiing rundt over heile stadion, både på sitje og stå og ein snitt pris på 120 kr (ss bill) har Brann tent over 1 800 000. Auka besøk har i itillegg kanskje førd til auka sal i Brann nutikken, ergo meir pengar til Brann, så invisteringa var nok vel verdt.

Alt tyder på at ei auke i antal sitjeplassar fører til ei auke i antall tilskodarar.

Brann e livet mitt :)

Synes no at sogndal burde fått bot for at de har så rotten stadion, e helt utrolig kor stygg og rotten fosshaugane e. Og sikkerheten e jo enno dårligere. Håper sogndal rykker ned, så får de som fortjent, for de har virkelig vært heldig og sluppet unna mye denne sesongen.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Yngve

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Synes no at sogndal burde fått bot for at de har så rotten stadion, e helt utrolig kor stygg og rotten fosshaugane e. .
 Er jo ikkje noko design pris det er snakk om heller, berre manglande oppfølging av eit uefa vedtak. Lurer pÃ¥ kor mykje Brann ville fÃ¥tt i bot foresten...

Grey

Syns Sogndal skulle fått bot bare fordi de er Sogndal.. Glad vi er kvitt dem snart :D
Maybe a Greyhound could be my way

Go Up