• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Sang til Robbie

Started by P-K, October 07, 2004, 10:21:14 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

P-K

lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

grei

Quote from: "P-K"Melodi: Winter wonderland

Ordet forsvaret kan gjerne byttes med serien, cupen eller lignende.

Evt. Stadion eller forhåpentligvis, Ullevaal....

P-K

Stadion er litt vanskelig å få flyt på, men Ullevaal passer glimrende.
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

Yngve

Vert kanskje litt i dommaste laget å sunga om ullevaal heile tida, hadde jo vore greit å kunne bruke denne resten av sesongen og, ikkje berre på dei to til tre kampane i året me spelar der.. Forøvrigt det klart beste winters alternativet og eg stemmer sterkt på dette. då slepp me jaffal å synge på engelsk, noko som er latterligt.

atlascopo

hva med å bruker BERGEN da.

Yngve

evt hiva inn "det" før "er"..

supporter78

Det er fullt mulig å synge den oppgitte teksten.

P-K

DJ_ADG

Melodi: Winter wonderland

Det é mål! Robbie Winters!
Det é mål! Robbie Winters!
Han kommer fra Skotland
Spiller for BRANN
scorrer masse mål i norges land

Kansje ikkje så veldig god, men med litt endringer tror eg den kan bli bra
ær med å støtt tifo-gruppen med noen kroner, konto nummer 3628.52.72631 (merk tydelig med TIFO)

espen

Ole Brom

Quote from: "espen"

Denne var slettens ikke dum du !

Digg Jan

Ka med denne. Gammle sangen til Thorstein Helstad.
Vi har Robbi Winters!! JA, vi har Robbie Winters.
Vi har Robbie Winters! Vi e BRANN!!!
lutt og tull! I år blir det GULL!!!

Badois

hvorfor skal folk komme me de styggeste sangene når den første er så genial som den er. foreslår at noen innfører den på royal league kampen.  det er sånne forslag som gjør at vi ikke får innført nokke. Geinalt bra jobbet P-K.
rann!!!!!

espen

Quote from: "Badois"hvorfor skal folk komme me de styggeste sangene når den første er så genial som den er. foreslår at noen innfører den på royal league kampen.  det er sånne forslag som gjør at vi ikke får innført nokke. Geinalt bra jobbet P-K.

Da kan vell du ta jobben med å innføre den kanskje?

Det er liten trille for meg, så lenge han får en sang.. Det synest jeg virkelig han fortjener

Mr_Soma

Liker mye bedre den engelske versjonen av sangen som Tck har prøvd å få frem.

Den appelerer mye mer til Winters selv, i og med at han ikke kan et snev av norsk.

Er dere ikke enige i det eller?

sekto

Robbie skjønner norsk.. Han bare føler seg ikke trygg på å snakke offentlig.. Vet han både kan snakke litt norsk, og kan skrive litt norsk..

Ingen grunn til å gi han engelsk sang da vel??

Roffarne

Quote from: "P-K"

De som ikke ser den opplagte kvalitetsforskjellen på disse to bør melde seg på Idol.
Noen prøver i det uendelige å trøkke inn eller dra ut stavelser.
Takt og tone, gutter, takt og tone.
Nu går alt så meget bedre.

Yngve

Faktisk passa det heilt perfekt! Og det går jo an å ha både enkel versjon med klapping, og P-K sin fornorska versjon av robbie songen. manne fortener ein song no.

espen

Quote from: "Roffarne"

Quote from: "P-K"

De som ikke ser den opplagte kvalitetsforskjellen på disse to bør melde seg på Idol.
Noen prøver i det uendelige å trøkke inn eller dra ut stavelser.
Takt og tone, gutter, takt og tone.

Det er da virkelig to forskjellige sanger... Så det kan være grunnen for at du mener det ikke stemmer..

Min versjon er: you are my sunshine aka you are my solskjaer som Man U supporterne brukte.. Mens den andre er en annen...

Men jeg forstår at du mistforstod siden jeg gjorde den samme tabben selv og derfor ikke skjønte dems innlegg..

Så hvis du da ser over det rimer det litt bedre..

Men uansett, jeg kan gjerne være den første som innrømmer det faktumet at jeg ikke er noe Ole Paus.

Men siden jeg ikke liker det faktum at folk klager uten å ligge til noen innspill selv, valgte jeg å poste mitt forslag.

Jeg vil nå redigere mitt tidligere innspill slik at det er mer tydelig.

Mvh Espen

Go Up