• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Klubben i ditt hjerte 2

Started by FK Godfoten, October 05, 2004, 20:03:54 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

FK Godfoten

Samtidig som vi må skjerpe oss for å ta igjen VIF (ligger ca 50 stemmer bak), ber jeg om deres hjelp for å knuse Lyn. De befinner seg i gruppen for lag med under 100 medlemmer  *ler*, og man kan dermed stemme på både Brann og Fk Godfoten samme dag!

Vi er en liten klubb fra bergen som rykket opp fra 7. divisjon iår, og hadde trengt midlene sårt, samtidig som det hadde vært fryktelig gøy å knus lyn og fryktelig synd hvis en slik rikmannsklubb skulle få midlene istedet for noen som virkelig trenger det.

http://www.dagbladet.no/klubben/index.html?q=Godfoten+FK&fylke=12

Håper noen tar seg tid til å hjelpe oss! Vi ligger på 3.plass rett bak lyn!
eriemester 2005!

Syng for Brann

Stemte på der jeg da!   ;-)

2rB

Uææææææææææ!

VIF: 3059
Brann: 3015

Folkens!
Stemme!!!

http://www.dagbladet.no/klubben/index.html?id=KL12010066&fylke=12[/b]

(var forresten herlig å sjå Dagbladet idag - med Brann over VIF)

KennethS

stemte nå, vi har 3017 mens vif har 3069 stemmer. Kom igjen folkens, går ann og stemme flere ganger , men ikkje rett etterhverandre, sikkert 1 gang dagen.
tå på Brann

FK Godfoten

Takker alle for alle som gidder å stemme på oss! Men minst like viktig å stemme frem Brann som virkelig er klubben i vårt hjerte! Huskman kan stemme på begge lagene samme dag siden de er i 2 ulike kategorier.

Stem på SK Brann her;
http://www.dagbladet.no/klubben/index.html?q=Brann+Spkl&fylke=12

Stem på FK Godfoten her;
http://www.dagbladet.no/klubben/index.html?q=Godfoten+FK&fylke=12

Når det gjelder cupfinalen er det nok mange som er i min situasjon (mangler billett). Jeg og endel kamerater kommer til å dra uansett for å være med på moroa så får vi heller se kampen på en pub i oslo. Oppfordrer alle billettløse til å gjøre det samme. Ikke godt å vite når neste cupfinale blir. Regner med at det i år som i de to foregående finalene jeg har vært på blir tog fra Karl Johan til Ullevål!

Her kommer så min idè; Hva med at noen folk f.eks fra bst øst leier storskjerm som de setter opp utenfor Ullevål. Da kan vi sitte der og se kampen i protest mot billettfordelingen. Hadde vi fått en tappekran og ølltelt og hadde det vært konge. Dermed kan vi alle være med på festen og samtidig gi uttrykk for våre meninger slik at det ved neste cupfinale kanskje er en mer rettferdig billettfordeling.

Hilsen en som synes det er blodig urettferdig at folk som går på alle Brann kamper og reiser på endel bortekamper (bl.a semien) ikkje skal få billett mens sponsorene sine tanter og onkler som knapt vet navnet på en Brannspiller skal på finalen...
eriemester 2005!

Kenny

Go go go Godfot!
Jeg støtter både Brann og FK Godfoten gjennom tykt og tynt, så nå skal vi ta rotta på disse drittlendingene en gang for alle!

Lenge leve FK Godfoten og Brann!

Jeg innbefinner meg i samme kategori som personen over, og har togbillett og bosted klart, men ingen billett...

Så da blir det pub for min del. Vi skal male byen rød og hvit!!!

- Kenny

Hansakongen

Ser at brann har falt ned på 4 plass nå...

vif 3637
brann 3521

Få fingen ut....

Kenny

Til de av dere som ikke ennå vet hver beryktede FK Godfoten er, så anbefaler jeg å ta turen inn på //www.fotballweb.net å lese om oss.

Og nok en gang må jeg på det sterkeste be dere om å gi jernet for Brann og Godfoten!

Med vennlig hilsen
Kenny

KNUDSEN

VIF                                      BRANN
Antall stemmer:                   Antall stemmer:
3828                                   3598
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

fettnok

har stemt 6 ganger fra samme maskin...
det burde ikke være ett problem å få folk til å stemme.
si til alle dere kjenner at de må stemme nå!
ette går aaaaaldri bra!

grei

Avstemningsperioden er jo over flere uker, så det er vel de som har mest  tålmodighet (som gidder stemme hver dag) som vinner til slutt.

Lefty

Quote from: "fettnok"har stemt 6 ganger fra samme maskin...

Titter du på telleren nede i høyre hjørne, vil du se at den IKKE øker om du stemmer flere ganger...

Enga leder nå med godt over 300 stemmer på oss!  :(

Lefty

KennethS

Quote from: "Lefty"
Quote from: "fettnok"har stemt 6 ganger fra samme maskin...

Titter du på telleren nede i høyre hjørne, vil du se at den IKKE øker om du stemmer flere ganger...

Enga leder nå med godt over 300 stemmer på oss!  :(

Lefty

Det går fint ann og stemme fra samme maskin, men du kan ikkje stemme mange ganger på rad, det e tydligvis tidsbestemt.
tå på Brann

FK Godfoten

Mens man driver å stemmer kan det være artig å høre litt på noen brannsanger;
http://www.thehun.no/brann/
eriemester 2005!

Brann e livet mitt :)

Kom igjen folkens, stem i vei. Nekter å la pappa guttene vinne!! E inne å stemmer hver dag eg. No har vi: 4231 mens pappa guttene fra oslo har: 4577...
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

FK Godfoten

Ingen som likte forslaget mitt på å sitte å se kampen utenfor ullevål i protest mot NFF sin fordeling av cupfinalebillettene?
eriemester 2005!

Go Up