• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Noen mangler...

Started by oleandre, October 05, 2004, 15:47:20 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

oleandre

Syntes det manglet noen sanger under linken "Sangtekster". Hvor er f.eks. den som begynner med "Vi e fra Bergen, vi e Brann. Vi e så go' at det går nesten ikkje an"? kan noen foresten si meg åssen den går videre?
idenskap har et navn
SK BRANN!
LOD WACKY!

Nixon

Quote from: "oleandre"Syntes det manglet noen sanger under linken "Sangtekster". Hvor er f.eks. den som begynner med "Vi e fra Bergen, vi e Brann. Vi e så go' at det går nesten ikkje an"? kan noen foresten si meg åssen den går videre?


Det er i alle fall NOE som mangler...

Du mener:

Vi e´de beste, heia Brann. Vi e´så go´at det går nesten ikkje an.

Dette er en Thue-sang, og de ligger ikke på den listen som er over supportersanger.
Rød makt på Hansa!

the_bjarne

Quote from: "oleandre"Syntes det manglet noen sanger under linken "Sangtekster". Hvor er f.eks. den som begynner med "Vi e fra Bergen, vi e Brann. Vi e så go' at det går nesten ikkje an"? kan noen foresten si meg åssen den går videre?

Tror den går omtrent slik:

"Vi e de beste, heia Brann! Vi e så go' at det går nesten ikkje ann! Vi e so go' at bedre kan vi ikkje bli, og derfor synger vi....."

olga


KNUDSEN

jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

TcK

bare lurte litt på linken til sangene (thehun.no).. er ikke Branns-sanger, som ikke er supportersanger, "kopibeskyttet" i noen slags form? Ingen som eier opphavsretten, eller har de frigitt sangene? Vet at cdene er ganske gamle nå..

tck
Jesus elsker alle barna

grei

De er nok kopibeskyttet, ja. Men som kjent finnes det en og annen kopibeskyttet mp3 fritt tilgjengelig på nettet...

Yngve

Eg og har høyrd ubekrefta rykter om at det er ei side på internettene der det skal vere mogleg å laste ned mp3, nokon som kan verifisere dette?  :mrgreen:

oleandre

rimelig lenge siden jeg har vært på stadion siden jeg bor i kristiansand... men takk for svar og link!
idenskap har et navn
SK BRANN!
LOD WACKY!

Go Up