• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

�vrebø: - Glad det ikke ble scoring

Started by BrannMann, October 03, 2004, 22:28:46 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

BrannMann

jokomelk og brød og seriegull!!!

Hansakongen

det er da bra å høre at en dommer som han innrømmer det da... TIL spilleren forsøke vel å ta en spansk en slik som en viss mann oppe i tr.hjem.. MINIen gjore


KennethS

No har vel ingen glemt Scharners nydelige stup mot Lyn for 1 uke siden? :D
tĂĄ pĂĄ Brann


Lefty

Quote from: "oj3"Dette er den sykeste straffen jeg har sett i Tippeligaen i ĂĄr - og jeg har sett mange kamper.  Det er nesten ikke mulig ĂĄ dømme straffe pĂĄ en mann som stĂĄr rett opp-ned med strake knær og armene inntil kroppen.

Denne straffen var faktisk mye verre enn den i Bodø, det sier selvsagt ikke lite ...

Nixon

Det er vel litt kontakt. Men han drar jo beina rett opp og faller utrolig lett. Sikkert ikke lett ĂĄ se for dommerene der og da. Men voksent gjort i ettertid av pipeblĂĄseren
Rød makt på Hansa!

2rB

Quote from: "KennethS"No har vel ingen glemt Scharners nydelige stup mot Lyn for 1 uke siden? :D

Quote from: "BT.no"
Paul Sharners filming på Stadion i 5-1-seieren forrige helg, ble også tatt opp i Brann-garderoben i går. Scharner ville ikke innrømme filming etter kampen mot Lyn, selv om tv-kameranene viste det motsatte.

- Den episoden synes jeg var flau og derfor skal vi ikke klage. Paul gjorde det forrige helg, og vi fikk straffe på noe som ikke var i nærheten en gang. Jeg ble faktisk flau på lagets vegne, men det Stolpa gjorde i denne kampen var like ille, mener Brann-kaptein Cato Guntveit.

Artikkelen pĂĄ BT.no

Stoffi

Polakken tok faktisk sats og hoppet fremover. Minnet litt om en filming jeg hadde en gang, utenom at det var sĂĄ dĂĄrlig at dommeren lo.
Min bestemor er tilgjengelig som Branntrener, løp og kjøp!

Go Up