• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

VIKTIG SEIER!!

Started by sekto, October 03, 2004, 21:08:13 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Takk Charlie.. Nå er vi med i kampen om medalje!!

Vinner på en ikke altfor god dag.. Litt flaks, men fortjent i mine objektive øyne..

KennethS

DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gode lag har flaks :D

Charlie kommer til og blir stor!
tå på Brann

megleren

Og nå må vi stå på. Vi vant en heldig seier men, den smakte utrolig godt. Håper Miller bare blir bedre og bedre.
r og blir et sittesvin på Hansa

BrannMann

møkka dommer, heldigvis klarte vi det.. cheers Charlie.. yeessss
jokomelk og brød og seriegull!!!

Xminator

Scharner må få skryt i dag. Branns beste!

Brannberta

digger charlie.. og kvisvik som hjalp til.. dette er den råeste kampen jeg har sett på lenge utenom Lyn kampen da.. hehe..helt sykt med sjanser, og bommern te tromsø på sjanse..helt sykt...
oma Soma Soma, han er på Brann!!

cyp

elt O e snobbete!!

KennethS

Fint at vi begynner og vinne viktige bortekamper også.
tå på Brann

Romani3

color=red]Vi e Brann, seriemester![/color]

fettnok

QuoteCharlie kommer til og blir stor!
charlie miller er stor  :wink:
ette går aaaaaldri bra!

sekto

Quote from: "Xminator"Scharner må få skryt i dag. Branns beste!


Helt enig.. Scharner var Branns beste.. Eneste som var synlig på midten, og viste en hode styrke jeg ikke visste han hadde..

Ellers var det en dårlig kamp.. Det beste var resultatet..

andy ahlsen

Scharner var bra, men nok en gang manglet stabilt pasningsspill, noe som bedret seg litt med Millers inntreden. Inn med en hurtig og teknisk høyrekant og en høyreback av samme kaliber så blir det bra.
Imidletid må en mann som Winters også prestere ellers bør han byttes ut.
Heldig seier!

Digg Jan

lutt og tull! I år blir det GULL!!!

viks

Quote from: "Xminator"Scharner må få skryt i dag. Branns beste!


Syntes Pauli jobber, sliter og kriger bra, er bare fryktelig synd at han aldri klarer å treffe med en eneste pasning i lengderetning, selv om han slo presist når han slo i støtte:)

Syntes personlig at Soma igjen stod frem som en konge og var BB!
Da Miller lobbet inn 4-1 -hans tredje scoring for kvelden -rett før slutt, gikk et fullsatt Brann Stadion helt av hengslene. Folket reiste seg og sang "Rosenborg rykker ned!", så det hørtes nesten helt opp til Trondheim" (VG 20.06.05)

brannsupporteren:-D

url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

chris_henrik

Bra jeg ikke har jobben til Mons Ivar.

Hadde byttet ut Kvisvik like etter pause, og ikke sendt Miller inn på banen med mindre han skulle rydde den for snø.......

Som jeg sa; Bra jeg ikke har jobben til Mons Ivar :D
<BRANN> ..... DKFM

Kenny

Folkens, vennligst våkn opp!! Charlie Miller var grusom i dag, ikke det at han scoret målet, men han var latterlig på egen banehalvdel!! Meg og resten av kompaniet som satt her og så kampen holdt på å gå ut av vårt gode skinn da godeste Charlie bare så på mens Tromsø-spillerene løp rundt han på vår 16 meter!! Og da hadde han kun vært på banen i 5 minutter!!!

Var fantastisk deilig at vi scorte, men synes det var synd at det var akkurat denne mannen som gjorde det... Beklagelig vis... Hadde undt Scharner en scoring i dag, to bra forsøk fra hans side.

Men, vanvittig deilig seier var det uansett!!

ekte kjuagutt

Quote from: "KennethS"DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gode lag har flaks :D

Charlie kommer til og blir stor!


HAHA!! ekje mannen stor noke?!?!?! :P

ekte kjuagutt

Quote from: "ekte kjuagutt"
Quote from: "KennethS"DEILIG!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gode lag har flaks :D

Charlie kommer til og blir stor!


HAHA!! ekje mannen stor nok som han e?!?!?! :P

enavgutta

Meget viktig seier, uten denne kunne RL vært parkert. Synes Brann viser bedre tendenser på bortebane enn på lenge. Men skal man vinne serien neste år kan man ikke spille slik kontringsfotball når man ikke er på Stadion. Likevel, denne seieren gir en perfekt start på uken :-) Takk Miller !

oj3

Jeg så kampen uten lyd (på en møkka Oslo-pub), men det er jo på en måte deilig å slippe Drillo og Scheie.

Men uten lyd er du overlatt til egne vurderinger. Jeg registrerte at Brann var klart best i 2. omgang og hadde totalt sett flest sjanser (Tromsø hadde kun et juksestraffe og en i stolpen), så hvorfor i all verden sier Branns-spillerne i intervjuer at de hadde flaks?? :lol:

Karsten

Arne og Egil er jo en fryd å høre på:)
Brann venner de 2:)

Go Up