• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Hilsner fra Danmark..

Started by Aarhusfan, October 03, 2004, 20:47:36 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Aarhusfan

Hei Brann supporters

En hilsen fra Danmarks bedste supportere til Norges bedste..., ville høre om der er nogen der er interesseret i at bytte match programmer med mig, er meget interesseret i Brann programmer og vil glædeligt sende AGF Aarhus programmer den anden vej..

Et hurtigt spørgsmål, hvad siger i til Royal League ?

Bedste hilsner

Brian

Truls

hei hei!
Brann har bare 3 kamper igjen i serien.
Borte mot Fredrikstad.
Hjemme mot Viking
Borte mot Lillestrøm.

Brann ligger på 4. plass nå, så de har RL plass nå, så får vi se om de klarer å holde helt inn.
Ellers er jo: //www.brann.no en fin side å sjekke ut siste nytt om Brann :)

mvh.
Truls
kal de aldri slutte å plage oss om Søndagen ?

Syng for Brann

Takker for det! ;-)          På http://www.skbrann.org/ kan du finne mye interessant Brann-stoff.

Men du skriver:   Norges beste supportere.    Vi esje fra Norge vi e fra Bergen!  :)

sekto

Hyggelig å høre vi er internasjonale nå.. Når det gjeler programbladene, så kjøper jeg dem aldri selv.. Er bare glorifiserte reklamehefter, men kan vel kanskje grave opp et jeg har fått gratis denne sesongen..

Aarhusfan

Jeg ville blive meget glad hvis en af i gutter kunne hjælpe mig, med et par stykker fra denne sæson....anyone ?

enavgutta

Forelsår at noen ivrige Brannsupportere sender avgårde noen gamle "Red Army" Det var en artig blekke ! :-)

Blææ

ont follow me,Im lost too

grei

Nå er det kanskje ikke alle som er like stø i dansk, men det var altså programmer og ikke fanziner han spurte om.

Go Up