• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Seier i dag!

Started by the_bjarne, October 03, 2004, 17:07:59 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

the_bjarne

Fredrikstad har tatt ledelsen over lyn etter 1 min!! Med seier i dag klatrer me opp på fjerde, ett poeng bak tromsø!

Christophe

veeldig viktig kamp ikveld. Spillerene bør gi alt, noe de som oftest gjør

sekto

Blir interessant kamp, men tradisjonelt sett sliter vi oppe i Tromsø.. Knapp seier i fjor, men de seks årene før det endte kampene som regel med slakt.

Men selvfølgelig, skal ikke gi opp pga litt dårlig historie. Vi trenger å prestere vårt beste i dag, klarer vi det kan vi vinne.
Får håpe det gode humøret og den gode følelsen i troppen fortsetter..

megleren

Nå ligger Enga  under og lyn ser ut som de sliter mot Fredrikstad. Slår vi Tromsø i dag kan vi faktisk bli nr to visst vi vinner resten av kampene i år. Hei BRANN.
r og blir et sittesvin på Hansa

mr-bolstad

Har en god følelse om kampen idag.
eg tror på en bra seier og tre poeng!!!
get land, Eget Landslag.
Brann!!

sekto

Ja, men sånn som tabellen er nå, så kan Brann komme opp på 4. plass med rette resultater og seier, men feil resultater og tap, så kan vi ligge på 8. plass etter denne runden.

Toget for RL kan gå i dag.. Og alle håp om medalje..

Nixon

Drillo står akkurat nå på NRK2 og sier at Brann er favoritter i kveld. Håper den gamle guruen har rett...
Rød makt på Hansa!

sekto

Den gamle guruen sa vel også at han trodde Winters var klar for Skottland sin tropp.. :0P
Mannen er litt pre-senil, så hvem vet hva vi kan tro på..

Hater personlig å høre sånne ting som at Brann er favoritter og her bør de kunne vinne.. Jeg foretrekker at vi er underdogs i alle sine øyne..

Xminator

Drillo tenker litt med hjertet :p Holder Tromsø som kjempefavoritter, men håper og tror vi gjør en ny god kamp :)

Kan virkelig RBK snuble i år? I så fall bekrefter det vel inntrykket vi har av By Rise som hovedtrener :p

grei

Må dessverre bli RBK-supporter på slutten. VIF må for enhver pris ikke vinne.

Nixon

Quote from: "grei"Må dessverre bli RBK-supporter på slutten. VIF må for enhver pris ikke vinne.


Tenk kor kjipt uken frem mot cupfinalen vil være dersom VIF vinner serien. VIF og Klanen i alle kanaler og aviser. Selv en cupseier vil få en aldri så liten bismak.
Rød makt på Hansa!

the_bjarne

Då er alt opp til laget i kveld... me kan få fjerdeplassen i dag!
Sitter klar ved tv-skjermen no!
Dette kan gå vegen...

Nixon

Rød makt på Hansa!

KennethS

No må faen meg andre spillere en Kvisvik ta corner, han har jo faen meg ikkje slått et brukbart corner engang iår. Ihvertfall fra høyre bør en annen spiller ta corneren.
tå på Brann

KennethS

tå på Brann

arild

på tide å skaffe oss en rask spiller... går så treigt med martin og haugen.....

KNUDSEN

Eg sier inn med miller og walde og ut med Knudsen og Haugen
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

sekto

Haugen har virket slapp og ukonsentrert.. Knudsen har vel knapt truffet på en eneste passning og skuddene har vært mest farlig for fuglelivet..

Syntes også Kvisvik har vært litt dårlig.. han trekker mye inn i banen og roter vekk ballen.. Kommer ikke rundt og får lagt inn.. Vi mister også forsvaret på den siden, Tromsø eide jo høyrekanten hele første omgang..

Mn det som kanskje plager meg mest er når vi kommer rundt på sidene, så er det konstant 2 mot 5 inne i feltet.. Ingen følger på fra midten og inn i feltet.. Vanskelig å gjøre noe da..

cyp

Enig. Koffor ikkje prøve Walde på høyrekanten? Kan ikkje bli stort verre enn ka Knudsen presterte i 1. omgang. Haugen har ikkje dagen i dag. Kanskje Miller bør få sjansen? Håper Winters, Sæternes og Kvisvik kvikner til, så klarer vi 3 poeng her! Men det må vinnes 2. baller og full kjemping HELE KAMPEN!
elt O e snobbete!!

Sharpy

Ja, dessverre har Knudsen vært svak i dag. Likevel tror jeg ikke Sanne bør komme inn før det er gått 20 min av andre omgang. Etter hvert vil Tromsø måtte pøse framover om de skal ha håp om seriegull,og da vil det åpne seg store rom for en frisk og rask Sanne på slutten.

Det som også bekymrer meg med dagens svake Knudsen-spill, er at enkelte her inne kommer til å få blod på tann når det gjelder den evinnelige hetsingen av nevnte spiller. Da hjelper det lite å ha spilt tre-fire gode kamper på rad forut for denne kampen.

Scharner har overbevist meg idag så langt. Duellstyrke, et par frekke pasninger, og ikke minst godt hodespill er kvaliteter vi har savnet en stund sentralt på midten. Han virker å ha fått litt varme inni den fine drakten sin.

Kryss fingrene for andre omgang!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

Nixon

Fordømt filming!
Fantastisk straffe!
Rød makt på Hansa!

the_bjarne

booooooooooooooooom!!!!!!!!!

KennethS

Kvisvik og Corner e faen meg e spøk! Herregud Mjelde, no må du finne noen andre som kan ta corner fra høyre.
tå på Brann

Nixon

Jaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!
Rød makt på Hansa!

Sharpy

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
En spiller som Martin Knudsen på høyre kant jobber enormt mye. Da kan man i større grad tåle å ha Raymond Kvisvik på andre siden, som ikke er fullt så løpssterk. Slik er det i et lag. Noen smører, mens andre briljerer." - Martin Andresen

KNUDSEN

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

CHARLI MILLER
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Zander:)


KNUDSEN

då e vi på 4.plass 1poeng bak tromsø på 3.plass
jøss meg i ræven
Ja no e vi der
Eg skuer utover den store røde hær
Som marsjerer opp te Ullevaal
Vi ska opp å ta finalen

Zander:)

Blir spennende innspurt på sesongen dette!

:D

KennethS

Hvis Tromsø, Vif og Rbk taper alle kampene sine og vi vinner så tar vi gullet :D Blir nok "The Double" iår :D
tå på Brann

cyp

elt O e snobbete!!

anita

Nå bør målsettingen justeras. 1 poeng bag bronsen... Absolutt ikkje umuligt! Krysse fingrer og tær, men de 3 siste kampene komme te å bli et sant helvete å komma seg gjennom. Nervene står på høykant!!!

Go Up