• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Ticknett - en myte?

Started by Jokke, October 03, 2004, 08:55:38 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Jokke

Jeg går ut ifra at det var fler enn meg som sto opp alt for tidlig lørdag morgen med ett naivt håp om 4 befriende billetter til cupfinalen. Jeg går også ut ifra at det var fler enn meg som satt i en time og ikke fikk annen tillbakemelding enn "opptatt nettverk". Hvem er disse menneskene som faktisk kom igjennom? eksisterer de? Og hvem har de ligget med for å få det til? Jeg begynner å lure på om billettene på pikknett bare var en myte?

:evil:

sekto

grei

Du har misforstått her. Disse billettene var ikke beregnet på Brannsupportere eller Lynsupportere spesielt. Disse 2000 billettene legges ut på det åpne markedet så også andre en tilhengerne til de to lagene skal få sjansen til å få billett. Når det er så knapt med billetter er det naturlig at fansen ringer i hopetall for å få tak på de.

En annen ting du har misforstått er at det skulle bli vanskeligere å komme gjennom pga. at Lynsupportere brukte det samme nummeret. Lynsupporterne har allerede nok billetter gjennom kvoten sin, og de få som ringte derfra gjorde det neppe mye vanskeligere å komme gjennom. Men når tusener av bergensere ringer samtidig, gjerne med 2-3 telefoner på en gang, er det klart det blir vanskelig å komme igjennom.

howie

Det er sant, Romani3...

Telefonsalget gjelder for hele norge, altså både Brann og Lyn supportere...

Men jeg billettene må vel vere på samme plass.
Så brann og lyn supportere må sitte i lag, på samme tribune...
For de kan ikke vite hvem som ringer, eller hvor mange som får billetter i Bergen eller oslo... kan dei vel?

EDIT: Dette innlegget ble skrevet før jeg så de to siste innleggene før dette...

Nixon

Quote from: "Romani3"Men korfor har Lyn supporterne fått oppgitt d samme nummeret då?
Og kor får Lyn supporterne som ikkje e medlem i Bastionen kjøpt sine billetter?
Og går d an å stole på billettnett.no?

Hele Norge har fått oppgitt dette nummeret!
De får vel billetter fra klubben vil jeg tro.
Og ja du kan stole på billettnett.no. De er noen rævhol som tar ublue priser. Men er dog seriøse.
Rød makt på Hansa!

howie

Quote from: "Romani3"Men korfor har Lyn supporterne fått oppgitt d samme nummeret då?

Hvet ikke helt hva Grei snakker om når Lyn har fått kvoten sin...
Men telefonsalget er for hele norge, på samme nr.

Og billettnett.no?

Har ikke hørt om de, men vist de sier at de har billetter så stemmer ikke det, i hvertfall ikke mange billetter. Altså akkuratt det samme som billettkontoret.no

Dei eneste som hadde billetter til salgs på ullevål er Ticnet, som hadde telefonsalg i går kl.10.00 med 2000 billetter. Resten av billetten på ullevål blir fordelt mellom klubbene og sponsorene...

Nixon

Quote from: "cola_boy"

Hvet ikke helt hva Grei snakker om når Lyn har fått kvoten sin...
Men telefonsalget er for hele norge, på samme nr.

Og billettnett.no?

Har ikke hørt om de, men vist de sier at de har billetter så stemmer ikke det, i hvertfall ikke mange billetter. Altså akkuratt det samme som billettkontoret.no

Dei eneste som hadde billetter til salgs på ullevål er Ticnet, som hadde telefonsalg i går kl.10.00 med 2000 billetter. Resten av billetten på ullevål blir fordelt mellom klubbene og sponsorene...

Grei mente at det nok ikke var så mange Lyn-supportere som ringte siden de ikke har problemer med å få tak i billetter gjennom sin egen klubb.

Og billettnett.no har nok billetter. Du skal ikke være redd for det colagutt. De har sine måter å skaffe seg disse på på bekostning av oss supportere.
Rød makt på Hansa!

Brann e livet mitt :)

Quote from: "Nixon"

Hele Norge har fått oppgitt dette nummeret!
De får vel billetter fra klubben vil jeg tro.
Og ja du kan stole på billettnett.no. De er noen rævhol som tar ublue priser. Men er dog seriøse.

Så sant, så sant. Har sjøl bestilt 3 billetter der, greit nok at de er dyr. Men billettkontoret presterer jo å ta nesten 2000 kroner for en billett. D E DYRT D!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Go Up