• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Klar foran telefonen no?

Started by mister, October 02, 2004, 08:36:20 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

paf

Quote from: "Nixon"Hva hvis vi hadde møtt Rosenborg. Er det noen som vet hvor mange billetter vi hadde fått da? Da ville nok Brann virkelig hatt problemer med fordelingen.

Brann hadde da fått litt over 5.000, mens bartetrønderne hadde fått rett under 6.000.

Nixon

Quote from: "paf"
Quote from: "Nixon"Hva hvis vi hadde møtt Rosenborg. Er det noen som vet hvor mange billetter vi hadde fått da? Da ville nok Brann virkelig hatt problemer med fordelingen.

Brann hadde da fått litt over 5.000, mens bartetrønderne hadde fått rett under 6.000.


Så det var ikke bare sporstlig bra å ikke møte Rosenborg.
Oppstyret vi opplever nå hadde blitt blitt barnemat i forhold til at Brann hadde fått så mye mindre. Mange flere hadde ringt på det åpne salget pr. telefon. Og det hadde blitt vanskeligere å få tak i billetter via andre kanaler. Helt klart at noe må gjøres!
Rød makt på Hansa!

megleren

Jeg skrev i et tidligere innlegg her at det var en skandale at noen fikk billett gjennom andre nr og sendte mail til diverse personer som jeg mente burde ta affære. Blant andre NFF Og Brann. En mail til Jæger og en til B. Dahl. Og en til Billettansvarlig i NFF. Men hvem svarte? Joda Brann ved Dahl. Men som han skrev og jeg siterer.. Denne muligheten var der kun i en halv time før den ble lukket. Men visst noen av de som fikke billett den veien kunne svare meg på?? Når fikk dere billetter på andre nr enn det oppgitte??Har inntrykk at Ticnet og NFF lyver ang hvor lenge den muligheten var der for å komme seg unna en skandale. Men skandale er jo det at det finnes andre nr enn det oppgitte til oss "vanlige" supportere. Men at Brann som klubb kan leve med og bruke Ticnet som sin leverandør av billetter til Brann sine kamper bekymrer meg. Hva med neste års 16 mai kamp og andre store kamper der hele byen og halve Norge vil se kampen. Vi med partoukort har jo plass. Men de uten, vet de at dette kan skje? Brann burde markert seg ved skifte til et annet billettbyrå.
r og blir et sittesvin på Hansa

2rB

Litt dårlig av deg å ikkje markera hvor sitatet til B. Dahl slutter... Datt litt av i innlegget.

Men - fra BT.no:
Quote– Vi sto i kø i 40 minutter uten å komme i køen en gang. Da sa samboeren min at vi kunne prøve å ringe 815 11 501. Der var også opptatt. Så prøvde vi å ringe 815 11 502. Da kom han rett inn i køen og fikk fire billetter på fem minutter, forteller Beate Tingvoll til BT.

QuoteFlere Brann-supportere påstod at de hadde ringt direkte til Ticnet i Sverige. Der hadde man sluppet unna køen og ikke minst fått tak i billetter.


Her står det vertfall 40 minutter, og det vil vel sei TIDLIGST 10:40?
Det er da med andre ord meir enn ein halvtime...

Har og ein følelse av at du ikkje har fått heile sannheten. Om du har fått nokon sannhet i det heile...

Nixon

Hørte det var en som ringte 11:22 som fikk bestille 4 billetter. Det gikk også ann og ringe 81511501 , 502 osv osv, utrolig bra info fra Nff sin side. Syntes faktisk litt synd på de som må se kampen på tv hjemme i Bergen.


Sitat KennethS fra en annen tråd.
Rød makt på Hansa!

olga

Quote from: "atlascopo"Den endelige fordelingen internt blir klar over helgen, men alle medlemmer er garantert minst en billett. Det gjelder også hvis man melder seg inn i tiden som kommer, vel og merke må man også melde seg inn for neste sesong til en samlet pris på 250kr. Hvor lenge det tilbudet gjelder, avhenger av billettfordelingen. Dette legger vi ut informasjon om så snart det blir avklart. Informasjon om billetter og festligheter finale-helgen vil også bli sendt medlemmer pr post så snart ting er i boks, avslutter styrelederen.


er bare å melde seg inn i bastionen. er dere rask for dere billetter. minimum en ;)

dette er hentet fra www.bastionen.no


Hvis dette skal funke, må innbetalingen registreres i dag 4/10. Nettbank? Og, pappaguttene og -jentene i Bastionen er IKKE farlig å stå sammen med, omgås flere av dem til daglig...

megleren

Beklager at jeg ikke gjenga hele mailen fra B. Dahl. Men skal prøve å gjengi den i sin helhet litt senere ikveld. Slik at ikke det blir noen misforståelser.
r og blir et sittesvin på Hansa

megleren

Her er hele svaret fra B.Dahl. Og jeg må nok en gang beklage visst noen misforstod meg. Og håper dette retter opp en eventuel feil fra min side..



 

Forferdelig frustrerende og ikke i nærheten godt nok. Da vi i Brann skjønte at det var mulig å
skaffe seg billetter via en bakvei ringte vi med en gang NFF som, sammen med Ticnet, er ansvarlig
for alle billetter til Cupfinalen. De kunne ikke annet enn å beklage at denne bakdøren stod på gløtt
i ca. en 1/2 time. Vi kommer imidlertid etter sesongen til å stille klare krav til Ticnet både når det
gjelder sikkerhet som nå og bedre service til våre kunder når de handler vanlige billetter hos
Narvesen til tippeliga-kamper. Det som skjedde lørdag er skitsurt for alle og selvfølgelig mest for
dem som ikke nå har billett til Ullevaal.

Mvh
Bjørn
r og blir et sittesvin på Hansa

KennethS

Nå skal jo ullevål bygges ut pga at FIFA krevet at ingen stadioner som blir brukt som landslagsarena skal være mindre en 30000 sitteplasser, så kansje vi få flere billetter i framtiden? eller kansje sponsorene får flere og selge på svartebørsen. Han vel mer troen på det siste.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"Nå skal jo ullevål bygges ut pga at FIFA krevet at ingen stadioner som blir brukt som landslagsarena skal være mindre en 30000 sitteplasser, så kansje vi få flere billetter i framtiden? eller kansje sponsorene får flere og selge på svartebørsen. Han vel mer troen på det siste.


Har hørt rykter at San Marino og Færøyene er litt skeptiske...
Rød makt på Hansa!

grei

FIFA-kravet går vel heller på at 30000 er minimumskapasitet for e-cupfinaler og EM-kamper (Norge søkte som kjent EM da disse planene ble lagt).

supporter78

Jeg ringte 815 11 502 ca 11:10, kom gjennom, og ventet ca 20 min før et kvinnelig menneske fortalte meg at det var utsolgt. At det ikke var noe fungerende køsystem sier jo seg selv når noen ringer 10 minutter etter meg og får billetter....

2rB

Kan du stå fram og sei at du ringte 1 time og 10 minutter etter åpning?

M.a.o. 40 minutt etter Ticnet seier dei stengte linja?
Veit ikkje om det er av betydning at du ikkje fikk billetter - men du kom no igjennom...

supporter78

Ser egentlig ikke vitsen å "stå frem" da saken allerede er belyst. Skulle BBB ønske å ta kontakt med meg om dette har de muligheter til å kontakte meg.

Go Up