• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Lund ferdig i Brann

Started by Nixon, October 02, 2004, 08:14:12 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Nixon

Ikke overraskende har Thomas Lund blitt vraket etter denne sesongen. Som eldstemann i troppen, og med stor kamp om spissplassen, var vel det ikke overraskende. Lojal til siste slutt fokuserer Lund i dag på at han har hatt to fine år med Brann. Det sportslige har vel kanskje vært sånn passe med enkelte store oppturer. Men ryktene sier at han har vært en viktig person i troppen utenfor banen. F.eks. i forhold til en ny spiller som Olofinjana.
Jeg holdt på å si at vi lyser fred over hans minne... Neida, Thomas er en fin fyr som elsker Brann og som jeg ønsker lykke til videre. Og et innhopp i finalen med en skåring hadde vært en perfekt avslutning!
Rød makt på Hansa!

Ole Brom

Det som irriterer meg litt er at Lund budre ha gått til Brann for flere år siden. Tror faktisk at han kunne fått noen gode sesonger. har alltid hatt sansen for Thomas. Er en lojal spiller som du sier og ofrer seg alltid på banen. Han er litt lik Winters i sin spillemåte.

Uansett får jeg ønske Lund all lykke i fremtiden enten han fortsetter med fotballen eller fortsetter med klippingen :)

Go Up