• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

La oss helgradere oss imorgen via tlf og internett!

Started by Mr_Soma, October 01, 2004, 23:29:56 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Mr_Soma

Det er ingen hemmelighet at ticnet's servere og ikke minst telefoner kommer til å gå veldig varm imorgen tidlig rundt kl 10:00.

Det som har vært diskutert her, og som er meget meget genialt er det å fordele de billettene du event. ikke har bruk for om du kommer gjennom tlf eller klarer det på ticnet.no

Hvis noen her imorgen er så heldige å klarer å komme gjennom linjen, eller fikser det via internett så bestill 2-3 om ikke flere billetter enn du egentlig trenger.

Dette for å hindre haiene på svartebørsen sin andel - og glede oss supportere i Bergen.

Man må ikke være redde for att man sitter igjen med billetter man ikke får solgt, for de kommer til å gå unna som bare det!

Kom igjen folkens, gjør som meg og  kast dere på telefonen imorgen tidlig kl 10 og ring 815 11 500

Lykke til! :)

Mvh den så smått desperate Mr_Soma

Nixon

Jeg hadde ikke tenkt å ringe da jeg har billett på partoutkortet mitt. Men det er jo ikke så mye bryderi å prøve. Stikker bort på jobben slik at jeg kan ringe fra opp til flere telefoner. Liten sjanse selvsagt, men dersom jeg har flaks har jeg fire billetter til overs! Og du står først på listen Mr_Soma!
Rød makt på Hansa!

sekto

Billetter får man ikke kjøpt på internett.. KUN telefon

Mr_Soma

Quote from: "Nixon"Jeg hadde ikke tenkt å ringe da jeg har billett på partoutkortet mitt. Men det er jo ikke så mye bryderi å prøve. Stikker bort på jobben slik at jeg kan ringe fra opp til flere telefoner. Liten sjanse selvsagt, men dersom jeg har flaks har jeg fire billetter til overs! Og du står først på listen Mr_Soma!

You're an angel mr Nixon.
Da blir det en STOR stor øl på deg ;)

Er så nervøs vedr morgendagen at jeg biter negler her jeg sitter.... må fikse billett!

Zander:)

har noen par telefoner hjemme her å ringe med :)

plus skompiser sitter å ringer ! blir konge! :)

Kruxleiven

Ikke at det bidrar noe som helst til dette tema, men jeg må bare si at jeg har betalt partoutkort på SS før 26 januar. Jaaa. Jeg stiller i Oslo og på Ullevål uansett!

Skal også hjelpe til for å få med den kamerat med å ringe, men med en telefon så ligger jeg vel dårlig an.

King

Tror nok de fleste billettene havner hos svartebørs haiene, ved hjelp av maskiner de kobler til telefonen klarer de å komme igjennom mye enklere enn det vi gjør.

Ole Brom

Quote from: "King"Tror nok de fleste billettene havner hos svartebørs haiene, ved hjelp av maskiner de kobler til telefonen klarer de å komme igjennom mye enklere enn det vi gjør.

Hva mener du med det ?

Nixon

Det finnes helt sikkert teknologi som bombarderer ticknet med oppringninger slik at de kommer lettere igjennom. Og det må vi kjempe mot...
Rød makt på Hansa!

GamleErik

Noen som har et callsenter med dialer ledig?
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

andreas27

espen

ACK! Jeg bor i england aa proevde derifra!

Funket daarlig, faar sattse paa at min elskede soester klarer aa komme igjennom fra norge..

jeg er skammelig redd for at jeg blir staaende i oslo med damen uten noen biletter!!!

haaper for gud skyld at jeg husket aa kjoepe mitt partourkort foer den magiske grensen..

Krysser fingrene!

nummer9

andreas27

Austevolling

g e STRIL, og da ska eg ALLTID vera!!

megleren

Visst dere tror på en som har skevet to tre innlegg her ja da er dere godtroende. Han bløffer og lyver. La han bevise det ved å selge de 8 til noen her på forumet. Men dere hører aldri fra han.
r og blir et sittesvin på Hansa

Ole Brom

Quote from: ""
Quote from: "****"Jeg skulle gjerne sagt det men som dere sikkert forstår så blir nummeret verdiløst for senere anledninger (konserter osv) hvis det blir offentliggjort på internett. Håper dere har forståelse for dette. Billettene er helt sikkert utsolgt nå etter en og en halv time likevel.

Det blir til at vi selger 8 av billettene.

Kjøper billetter ****!!!Send en privat melding eller e-post ************

Om du gidder å betale 1350 så værsegod ! Gidd fan isje betale dette til han, burde skamme seg !! Fan drive å tyne og utnytte andre Brannfans er en skandale ! jeg har selv bilett og syntes synd i andre når det er slike personer her inne på forumet som skal holde på slik !

Go Up