• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Fortsatt ingen plass til Super Ray

Started by villaksen, September 29, 2004, 12:34:40 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

villaksen

Skjønner ikke hva den mannen må prestere for å komme med i en landslagstropp. De samme egenskapene han har som løfter Brann ville vært gull for norge.
Soma er nå med og bør vel spille sammen med Claus.

Ellers har Hareide tatt ut "musen" Hagen. Norge får inderlig håpe at Robbie ikke blir tatt ut for Skottland.

Kattens lek med musen...

Nixon

Det er ganske usannsynlig, men dersom både Erik Hagen og Robbie skulle spille så håper jeg nesten at Robbie rundlurer fyren og putter et par mål. Jeg skriver usannsynlig fordi jeg vil tro at Hagen stiller bakerst av de som er tatt ut på stopperplass.

Når det gjelder Kvisvik så fikk jeg litt inside informasjon for noen uker siden. Jeg var på et seminar der Stig Inge Bjørneby var en av foredragsholderene. Helt uoppfordret kom han inn på Kvisvik da han snakket om å bygge et komplett lag. Han fortalte at lokalavisene i Bergen og Tromsø var de som ringte flest ganger for å selge inn sine spillere. Han sa det ikke direkte, men jeg oppfattet det vel slik at Kvisvik ikke har det som skal til for å komplettere en tropp. Så kanskje han er lengre unna en plass enn det vi tror.
Rød makt på Hansa!

grei

Hareide har rett i det han sier i BT i dag. Kvisvik er best når man får mye rom og tempoet er litt lavere, det skjer ikke i landslagsfotball. Hvis man bare regner med den type spill vi har på Stadion er han muligens landets beste fotballspiller, men på landslaget er det andre spilleregenskaper som kreves.

villaksen

Omtrent som tilfelle er med Jan Derek Sørensen.  GPP kaller jeg det Hareide sier. Både her hjemme og internasjonalt fins det kamper som passer og ikke passer Raymond

Skottland er nok kanskje ikke den drømmemotstanderen, men slovenia?

Gi mannen en sjanse,

Christian

Eller Gamst-Pedersen... Han har vel enda til gode å imponere mot andre enn tøyselag for landslaget. Ikkje ser det ut til at han takler tempoet helt i England heller.

Verken Sørensen eller Gamst innehar vel heller de kvalitetene Kvisvik har når det gjelder pasninger, overblikk og ro. Det norske venstresiden kan dessuten trenge en motvekt til Riise sin spark og løp fotball. Det kan jo vere en fordel å se opp før en sparker ballen videre...

P-K

Kvisvik trenger mer kondis og fart i kroppen for å holde på landslaget. At han har kraftige defensive begrensninger taler heller ikke til hans fordel.

Kvisvik har jgort en kjempejobb med arbeidskapasiteten sin i år, så hvis han fortsetter i samme stilen er det vel ikke umulig at han kan få seg et par kamper med flagget på brystet. Til neste år...
lo til Chelsea - 3,75 millioner, Harrys lydanlegg - 3 millioner, Hansasvingen - 40 millioner+. Følelsen den dagen Brann vinner serien - Ubetalelig!

enavgutta

I denne matchen gjør det meg ingenting om Robbie senker Norge :-)

Nemesis

Quote from: "grei"Hareide har rett i det han sier i BT i dag. Kvisvik er best når man får mye rom og tempoet er litt lavere, det skjer ikke i landslagsfotball. Hvis man bare regner med den type spill vi har på Stadion er han muligens landets beste fotballspiller, men på landslaget er det andre spilleregenskaper som kreves.

Best når han får mye rom og litt lavere tempo? No har hareide dritte på seg!

Hvor lang tid bruker super-ray på å ta ned ballen? et millisekund.
Hvis det er tett rundt super-ray, er det mye rom på motsatt side= følsom cross ball. Så lenge spillere fra den norske eliteserie er med på laget, er det ingen unnskyldning å skylde på rom og tempo...  

Det var gjerne det lave tempoet på Brann - Molde kampen som gjorde at super-ray tok ballen fra hoseth, for så å drible rudi på ræv. (begge i troppen forresten).

Hvis ikke Soma spiller, kommer jeg til å holde meg Skottland
et finnes tre typer mennesker i verden.
De som kan telle, og de som ikke kan telle

Ole Brom

Quote from: "Nemesis"
Quote from: "grei"Hareide har rett i det han sier i BT i dag. Kvisvik er best når man får mye rom og tempoet er litt lavere, det skjer ikke i landslagsfotball. Hvis man bare regner med den type spill vi har på Stadion er han muligens landets beste fotballspiller, men på landslaget er det andre spilleregenskaper som kreves.

Best når han får mye rom og litt lavere tempo? No har hareide dritte på seg!

Hvor lang tid bruker super-ray på å ta ned ballen? et millisekund.
Hvis det er tett rundt super-ray, er det mye rom på motsatt side= følsom cross ball. Så lenge spillere fra den norske eliteserie er med på laget, er det ingen unnskyldning å skylde på rom og tempo...  

Det var gjerne det lave tempoet på Brann - Molde kampen som gjorde at super-ray tok ballen fra hoseth, for så å drible rudi på ræv. (begge i troppen forresten).

Hvis ikke Soma spiller, kommer jeg til å holde meg Skottland

Hareide må ete drit ! De finnes ikke en bedre venstrekantspiller enn Raymond i dette landet !

cyp

Skjønner ikkje koffor alle blir så provosert av at Hareide sier dette. I mine øyne så e Raymond en mann for landslaget, men ka så? Blir han ikkje tatt ut i en tropp reduserer vi jo risikoen for skader og han får mer hvile både mentalt og fysisk. For Raymond sin del håpet eg på et uttak, men at folk her blir såpass provoserte av Hareide sitt utspill e litt uforstålig for meg. Norge taper og taper, og dette uten Kvisvik. La oss bare se kor mange kamper som skal til før Hareide innser feilen sin :)
elt O e snobbete!!

Xminator

Raymond er best i de store kampene. Kan ikke tenke meg at han blir mannsmarkert ut av en landskamp. Om Norge ikke har bruk for norges klart beste venstrekant, så får det være Hareides problem.

Go Up