• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Dette var FLAUT av Brann

Started by KennethS, September 28, 2004, 09:58:08 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

KennethS

http://www.brann.no/index.php?valg=nyhet&nyhet=3608&brann=1635bdb2abe86d229a6f922e3852617f

Her står det tydelig VINN CUPFINALE BILLETT!!

så kommer folk på stadda og får tilbud om og kjøpe billettene????

nei her må Brann skjerpe seg.
tå på Brann

Nixon

He he, etter pågangen fra folk som ikke er sikret billett tror jeg ikke den lille detaljen spiller så stor rolle. De er nok bare glad til.
Rød makt på Hansa!

Bekkalokket

Hvis du henger deg opp i denslags detaljer så trenger du vel strengt tatt ikke billett heller.

villaksen

Er litt enig med KennethS. Sier de at billettene gis bort, så bør det også være tilfelle. Men de er nok glad til for å være sikret billett.

BrannMann

ja ble litt overrasket da Hanøy sa at de ville få tilbud om å kjøpe.. jeg assosiserer ikke vinne billetter med å kjøpe billetter.. burde formulert seg bedre der.. synes at Brann burde sett tabben og gitt billettene..
jokomelk og brød og seriegull!!!

grei

Når man først skal lage så mye ståhei rundt disse billettene er det ganske smålig å ta penger for de.

Timmen

Det var vel litt beklagelig at de utvalgte enten var trener i Brann eller hadde sesongkort fra før.

KennethS

Quote from: "Nixon"He he, etter pågangen fra folk som ikke er sikret billett tror jeg ikke den lille detaljen spiller så stor rolle. De er nok bare glad til.

Seff e de glad til, men det e jo direkte løgn fra Brann sin side, og de var nok et pr triks for og trekke folk til stadda. Da må de holde det de sier.  Litt kjipt hvis det var 1 lyn supportere som fikk tilbud om billett nå. Regner med hvis det e en østlending som kom for og hente billetter ble avvist.
tå på Brann

Nixon

Quote from: "KennethS"
Quote from: "Nixon"He he, etter pågangen fra folk som ikke er sikret billett tror jeg ikke den lille detaljen spiller så stor rolle. De er nok bare glad til.

Seff e de glad til, men det e jo direkte løgn fra Brann sin side, og de var nok et pr triks for og trekke folk til stadda. Da må de holde det de sier.  Litt kjipt hvis det var 1 lyn supportere som fikk tilbud om billett nå. Regner med hvis det e en østlending som kom for og hente billetter ble avvist.

Jeg kan ikke få meg til å tro at de gjorde det med vilje. For tilbud om å få kjøpt billetter må vel være like tiltrekkende. Jeg velger å tro at den som skrev dette ikke hadde full oversikt. Vil jo være ganske tåpelig å lyge om noe som dette.
Rød makt på Hansa!

supporter78

Lovmessig har brann strøket her. Det spiller ingen rolle hva personen visste eller hvem som skrev det. De personene som ble trukket ut kan med loven på sin side kreve å få de billettene vederlagsfritt.

KennethS

Quote from: "Nixon"
Quote from: "KennethS"

Jeg kan ikke få meg til å tro at de gjorde det med vilje. For tilbud om å få kjøpt billetter må vel være like tiltrekkende. Jeg velger å tro at den som skrev dette ikke hadde full oversikt. Vil jo være ganske tåpelig å lyge om noe som dette.

Det har stått i både BA og BT i uken før kampen, ikkje fortell meg at dette bare e en glipp, den må du lengre ut på landet med.
tå på Brann

BrannBergen1908

Herregud KennethS!
Det er et gammelt ordtak som sier at: "Skal du være kresen når du er kåt?"
Men selvfølgelig,du har rett når du refererer til misvisende informasjon.

ALLE MANN TIL OSLO!

Go Up