• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

Paul Scharner...

Started by Lefty, September 27, 2004, 10:28:54 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lefty

Hvorfor hadde han ikke engang antydning til å smile da Winters ga oss 4-1?!
Han virket helt likegyldig...

Lefty

Nixon

Rød makt på Hansa!

Bergen Sin Gutt

I følge avisene sprudlet Scharner etter kampen...

GamleErik

Han hadde helt sikkert tippet på 3-1 til Brann.
ttaler seg kun som privatperson og har ingenting å gjøre med Brann Bataljonen Bergen sitt offisielle syn på ulike saker.

Xminator

Eller konsentrerte seg om å ikke falle? ;) Krampe er stygge greier vet du :p

B.B.

Syns det e merkelig å begynne å diskutere hvordan spillere oppfører seg etter et mål. Vi rundspilte Lyn, ledet 4-1 og tre poeng var i lommen. Ser ikkje helt at dette skal være problematisk..

E imidlertid skuffet over den ekstremt overspilte straffesituasjonen. Slikt bør ikkje skje. Greit å legge seg hvis man blir tatt, men å kaste seg uten at det er noe kontakt det syns eg e for dumt. Flaut Scharner!! Får håpe eg slipper å se så klare filminger fra Brannspillere i fremtiden...
n Brannspiller skal være en trofast soldat som ofrer alt for laget, klubben og byen!!

Først då blir vi ett topplag!!

Henki

Quote from: "B.B."
E imidlertid skuffet over den ekstremt overspilte straffesituasjonen. Slikt bør ikkje skje. Greit å legge seg hvis man blir tatt, men å kaste seg uten at det er noe kontakt det syns eg e for dumt. Flaut Scharner!! Får håpe eg slipper å se så klare filminger fra Brannspillere i fremtiden...


Han ville bare bevise at Roy Helge Olsen er en udugelig dommer :)
Ballen skal fremover!

brannsupporteren:-D

Quote from: "Henki"

Han ville bare bevise at Roy Helge Olsen er en udugelig dommer :)


hehe ja :lol:
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

cyp

elt O e snobbete!!

Lefty

Quote from: "B.B."Syns det e merkelig å begynne å diskutere hvordan spillere oppfører seg etter et mål. Vi rundspilte Lyn, ledet 4-1 og tre poeng var i lommen. Ser ikkje helt at dette skal være problematisk..
er merkelig!

Husker Stan Collymore på midten av 90-tallet ikke engang reagerte på benken for Liverpool da Robbie Fowler satte inn det viktige 4-3 målet mot Newcastle...

Stusser du ikke på slikt i det hele tatt?!

Lefty

KennethS

kem som står og studerer ansiktutrykket til Scharner etter at Winters har goalet?
tå på Brann

Lefty

De som  legger merke til at ikke alle jubler... Ikke bare ansiktsuttrykk, men hele kroppsholdningen, egentlig!
Som skrevet, dette går på samhold...

Lefty

brannsupporteren:-D

ja det var egentlig ganske merkelig..men da igjen syns jeg hele scharner er litt snodig..vet ikke hvorfor men bare får en oppfatning av det... :?
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Brann e livet mitt :)

Quote from: "brannsupporteren:-D"ja det var egentlig ganske merkelig..men da igjen syns jeg hele scharner er litt snodig..vet ikke hvorfor men bare får en oppfatning av det... :?


Helt enig der må eg si, synes fyren virker ganske merkelig, han er så stille og gjør så lite av seg på en måte. Men så lenge han spiller bra og får vist seg (positivt) så e jo d d samme kordan han e.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Scottishman

Quote from: "Lefty"Hvorfor hadde han ikke engang antydning til å smile da Winters ga oss 4-1?!
Han virket helt likegyldig...

Lefty


Ja reagerte på d eg og så ut som han ble forbanna.
for han kom jo på et godt løp men då velgte heller winters og trekke lenger inn på banen og skyte ballen i mål.
Så fant han ut at winters hadde scoret så ble han faktiskt forbanna.

Snodig type han der scharner

Lefty

Quote from: "KennethS"kem som står og studerer ansiktutrykket til Scharner etter at Winters har goalet?


Ser ut som det er ganske mange av oss som har lagt merke til de samme tingene, KennethS?!

Lefty

cyp

Skal ikkje uttale meg for godt ennå, men eg synes Scharner bør begynne å bevise litt mer på banen enn det han har gjort i kampene han har spilt. Eg overdriver ikkje når eg påstar at han har nærmest vært Brann's minst gode spiller i kampene han har spilt. Og eg reagerte også på at han ble mer forbannet enn glad når Winters scorte. Håper vi kan forvente litt mer av dette million-kjøpet i fremtiden!
elt O e snobbete!!

Brann e livet mitt :)

Synes rett og slett det såg ut som mannen ble jævlig skuffet!!!!!!!!!!
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

monzilla

herre gud, hva faen er det for en ting å henge seg opp i? kanskje fyren var sliten? Virker som heksejakten er begynt.

Nixon

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Synes rett og slett det såg ut som mannen ble jævlig skuffet!!!!!!!!!!


Kanskje han bare var trøtt og fikk en utladning fordi seieren ble sikret? Mange muligheter her folkens. Men ingenting i kampen tydet på at han ikke spilte med hjertet.
Rød makt på Hansa!

monzilla

helt enig, mr nixon. En midtbanespiller som ikke nøler et sekund med å gå inn i dueller er noe vi trenger. syntes scharner ser bra ut. fyren har tross alt ikke spilt mange kamper med brann.

Ricky

...noe som kanskje også forklarer hvorfor han ikke "tar av" når vi setter inn 4-1. Må jo nesten kjenne de du spiller med før du løper 50 meter for å kaste deg rundt halsen på dem og klemme og kysse :p

grei

Hvis det først skal drives kroppsspråksanalyse ned til hvert minste pannerynk, så ligger sammendrag av kampen på TV2.no. Winters er ikke mer oppe med armene etter scoringene enn Scharner var (på 5-1 ser det derimot ut som en Lynspiller er oppe ned armen og stopper kippen til Winters).

Xminator

Det virker som vi har fått en ny hakkekylling ja.

Scharner er bedre for Brann nå enn Svante var i sine første kamper i 98. Regner med vi har hylekoret i gang her når han går ut stadionporten om ett par år...

KennethS

Quote from: "Lefty"
Quote from: "KennethS"kem som står og studerer ansiktutrykket til Scharner etter at Winters har goalet?


Ser ut som det er ganske mange av oss som har lagt merke til de samme tingene, KennethS?!

Lefty


Personlig e eg mer opptatt av og juble og feire scoring en og følge med utrykket til Scharner :D
tå på Brann

Tom C

Kanskje han fikk en luftboble i tarmen akkurat da, og følgelig fikk litt mageknip, derav det litt plagede uttrykket i ansiktet...?

Slutter aldri å bli overrasket over hva folk kan henge seg opp i...
Aldri mer Obos....

Lefty

Quote from: "KennethS"Personlig e eg mer opptatt av og juble og feire scoring en og følge med utrykket til Scharner :D


Jada, men dette var jo på reprise på fjernsynet... Selv om jeg må innrømme at jeg også la merke til det da det skjedde "LIVE"!

Skal ikke dømme en spiller etter bare en sånn episode, men samhold er jo en av de viktigste delene av suksess for et fotballag.
Stå sammen i såvel motgang som medgang... Dele glede og fortvilelse!

Lefty

Xminator

For å si det slik, måten Scharner gjenomførte kampen var med innsats. Han jobbet for laget. Greit nok mer synlig i første omgang, men det var vel hele laget?

Tror ikke vi skal legge for mye dramatikk i at han ikke jublet :p Eller at han virker noe spesiell ;) Vi trenger den typen spiller også.

KennethS

eller kansje han rett og slett var for sliten til og trekke på smilebåndet. Tror vi skal vente litt før vi melder han på smilekurs.
tå på Brann

grei

Hvorfor henger konspirasjonsteoretikerne seg bare opp i Scharner? Sjekk Winters.

Lefty

Quote from: "Xminator"Tror ikke vi skal legge for mye dramatikk i at han ikke jublet :p Eller at han virker noe spesiell ;) Vi trenger den typen spiller også.


Ingen som legger noe dramatikk i det, heller?!

Vi har bare fått belyst at fyren er spesiell og at det muligens var grunnen til at han gjorde som han gjorde...

Enig i at vi trenger spesielle/sære typer også, så det er klart!

Så lenge gruppen fungerer maksimalt med det, er jo alt i orden... Men likevel føler jeg det var greit å ta det opp her inne! :I

Lefty

Ken Hasle

Jeg synes faktisk at jeg så at Opdal klødde seg i øret etter 3-1 målet.....Hva betyr det?

Samhold i en gruppe kommer etter tid så ikke vær redd, snart hopper nok Scharner rundt som en geitekjilling på vårbeite sammen med de andre Brann-spillerne etter scoring....
abloid......det ligner litt på mongoloid....tenk litt på den....

Andrews

At Opdal klødde seg i øret  etter 3-1 var et avtalt tegn til Rosenborgspeideren på vip'en at han godtok kontrakten og nå er på veg til Rosenborg! Dette bør nok diskuteres i en egen tråd. Var for øvrig mange rød og hvitkledde på mastodonten i klokkesvingen som heller ikke jublet ved verken 3-1 eller 4-1... Hva betyr det at de aldri har varme pølser på BBB-feltet? (Kjør debatt og la konspirasjonsteoriene hagle!)

Lefty

Dere to er ikke akkurat psykologer og menneskekjennere... :(

Lefty

Ken Hasle

Hva vet du om det Lefty?:-)
Vi ser dr.Phil hver dag så du skal ikke kjimse av oss...
abloid......det ligner litt på mongoloid....tenk litt på den....

Lefty

Hmm... Da kan jeg røpe at det er mitt yrke.

Lefty

eXploSer

¤ Det regnet forjævlig.
¤ Han hadde akkurat vært på et løp.
¤ Han ville ha ballen.
¤ Det var kaldt.
¤ Han gadd ikke løpe til winters DEN ene gangen.
¤ Seieren var sikret.

Og for å ende denne diskusjonen:

Kvisvik sitt 4-1 mål mot Fredrikstad, der han gikk fra midtbanen og Winters var HELT alene til venstre, men Kvisvik skjøt selv. Legg merke til hvordan Winters jubler der. Han løper forsiktig, bare såvidt han gidder. Ikke ta det så jævla alvorlig at folk vet at Brann har vunnet og tar det med ro tilbake til midten istedet for å samle seg i flokk.

Lefty

Quote from: "eXploSer"
Quote from: "Kvisvik sitt 4-1 mål mot Fredrikstad, der han gikk fra midtbanen og Winters var HELT alene til venstre, men Kvisvik skjøt selv. Legg merke til hvordan Winters jubler der. Han løper forsiktig, bare såvidt han gidder.[/quote

Dette er helt forskjellige reaksjoner og helt forskjellige mål og tidspunkt i kampene! Det er en smule respektløst å ikke feire målet sammen med den som gjorde jobben!
Winters er vel en mere samvittighetsfull mann enn Scharner, da. Ihvertfall i dette tilfelle?!

Gidder ikke dra dette noe lenger, for enkelte er jo ikke i nærheten av å se hva debatten innebærer...

Lefty

Nixon

Men kan ikke du forklare oss med enkle ord hva denne debatten innebærer da? Jeg synes at debatten er tåpelig. Man kan ikke sette fyren i bås etter kun en episode. Det kan være så utrolig mange grunner til at det skjedde. Og før man ser et mønster kan man umulig trekke noen konklusjoner.
Rød makt på Hansa!

grei

Når det gjelder Scharner så er det vel ikke så nøye om han rabler etter den fjerde scoringen eller ei. Han har nettopp kommet til klubben og det er ikke så sannsynlig at han er spesielt opptatt av resultatene.

Og som nevnt to ganger før, hvis man absolutt er lysten på å tyde noe kroppsspråk i disse situasjonene er det enklere å lese Winters manglende jubel til "med utsending fra Skottland på tribunen kunne jeg godt tenkt meg å ha puttet den sjøl" i flere av situasjonene. Men det er altså all grunn til å være skeptisk til å gjøre noen personlighetsanaylse ut fra noe sånt.

eXploSer

Dette er helt forskjellige reaksjoner og helt forskjellige mål og tidspunkt i kampene! Det er en smule respektløst å ikke feire målet sammen med den som gjorde jobben!

Begge mål er 4-1 mål, Begge mål er mål der "de omtalte" personene vil ha ballen. Begge mål er i andre omgang. Begge mål er en smule egoistiske.

Reaksjonen var heller ikke så ulik. Scharner går på løp, får ikke ballen og Winters feirer, noe Scharner ikke gidder den gangen. Han tenker sikkert "Yes! Seieren er sikret" akkurat som Winters på 4-1 mot FFK bare det at Winters var nødt til å feire med kvisvik. Hvorfor? Han er den personen som er nermest. Hvis ikke han løper til Kvisvik kan det hende ingen kommer, og DET er respektløst, men når Scharner ser at Winters har folk på slep så gjør det ikke noe om han lar være. Jeg tror ikke Winters hadde feiret hvis han hadde vært på stikk motsatt side av 16 meteren i FFK kampen.


Kan du si meg.. Hva innebærer dette? Hva er feil med det jeg trekker frem? Utdyp deg, ellers er hele emnet og disse 3 sidene totalt meningsløse. Synes jeg diskuterer på et godt grunnlag jeg.

janjan

For en ufattelig dum diskusjon! Latterlig.

eXploSer

Japp.. derfor jeg prøver å trekke konklusjoner fra tidligere hendelser.

Xminator

Nå får jeg lyst til å dra frem sitatet med "hvorfor det ikke nytter å argumentere på diskusjonsforum" :p

Brann e livet mitt :)

Alle reagerer jo ulikt, men en pleier i alle fall ikkje å se helt oppgitt ut når laget du spiller på scorer. men tror ikkje vi skal trekke noen konklusjoner her og no, han har tross alt bare spilt 3 kamper eller noe sånt. Han e i alle fall ikkje redd for å kjempe der utpå, d ksa han ha!""
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Lefty

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Alle reagerer jo ulikt, men en pleier i alle fall ikkje å se helt oppgitt ut når laget du spiller på scorer. men tror ikkje vi skal trekke noen konklusjoner her og no, han har tross alt bare spilt 3 kamper eller noe sånt. Han e i alle fall ikkje redd for å kjempe der utpå, d ska han ha!""


Takk, du har skjønt det! :-)

Lefty

panZer micky

Han ville bare bevise at Roy Helge Olsen er en udugelig dommer :)[/quote]

hehe, krokdal ville ha vist han ut i tilegg?

Go Up