• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.

Cupfinalesanger

Started by sekto, September 27, 2004, 00:20:56 AM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

sekto

Jeg kom til å tenke på en ting på vei hjem fra kampen i dag. Og det er dette med cupfinalesanger.. De siste årene har det jo vært tradisjon at cupfinalelagene lager sin egen sang der gjerne spillerne og en middelskjent lokalkjendis brøler ut noen strofer om at nå skal vi vinne og vi holder sammen..

Det har vel kanskje sin sjarm, mulig jeg bare har mislikt de tidligere sangene fordi det ikke har vært Brann som har spilt finalen, men jeg syntes størsteparten av disse sangene er skikkelig dårlige.. Så derfor håper jeg inderlig at om Brann skal lage en slik sang, at de enten tar en kjent og kjær en som funker, eller at de klarer å lage en som fenger og ikke bare blir latterlig..

Noen her som vet om det har vært snakk om noen som skal synge en slik sang?

Ole Brom

Quote from: "sekto"Jeg kom til å tenke på en ting på vei hjem fra kampen i dag. Og det er dette med cupfinalesanger.. De siste årene har det jo vært tradisjon at cupfinalelagene lager sin egen sang der gjerne spillerne og en middelskjent lokalkjendis brøler ut noen strofer om at nå skal vi vinne og vi holder sammen..

Det har vel kanskje sin sjarm, mulig jeg bare har mislikt de tidligere sangene fordi det ikke har vært Brann som har spilt finalen, men jeg syntes størsteparten av disse sangene er skikkelig dårlige.. Så derfor håper jeg inderlig at om Brann skal lage en slik sang, at de enten tar en kjent og kjær en som funker, eller at de klarer å lage en som fenger og ikke bare blir latterlig..

Noen her som vet om det har vært snakk om noen som skal synge en slik sang?

D12 Mann sku visst lage ny cd til cupfinalen.

Go Up