• Welcome to Brann Bataljonen Bergen. Please login or sign up.
 

NSB og natt tog

Started by Lilleheil, September 26, 2004, 12:44:52 PM

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Go Down

Lilleheil

Eg ble litt irritert da eg isted var inne på nsb sine nettsider. Ser at de ikkje har nattog fra lørdagen før cupfinalen. Dette må da være en reisemåte mange bergensere kunne tenkt seg? Noen som vet noe om det blir satt opp ett eget nattog?

sekto

Jeg så det samme, men jegt tipper NSB kommer til å sette et opp om ikke for lenge, det er trossalt en stund til cupfinalen, og de vil vel være sikker på at de får stor konkurranse om plassene så de kan fylle toget ganske lett..

Snorri

Om.. ehem, når[/b] jeg får billetter, så skal jeg nok være på plass allerede på lørdagen. Vet ikke om du mente nattog som kommer frem på lørdagen eller søndagen, men går ut ifra at du mener søndagen. Jeg vil lage litt helvete i Kristiania, la Lyn fansen vite at vi er der for å ydmyke de. Så er det jo dette showet i Oslo Spektrum på lørdagskvelden. Er ikke noe glad i Spetakkel, men møter opp for å vise støtte for det. Men aller viktigst er oppvarmingen til kampen i byn, og så turen opp til Ullevål. Har selv bodd i Oslo, og husker hvordan stemningen i byn var på cupfinaledagen.
I spent a lot of money on booze, birds, and fast cars. The rest i just squandered"
- George Best

ekte kjuagutt

S Rockar, P Rockar Ullsokkar raggsokkar tennissokkar....
Ta d me ro d kommar nok fler en spetakkel.. både D12mann og Ove kommar.. pluss et utall galne bergensare.. gledar meg stygt

ja dette har ikje nokke med natt tog og gjøre, men eg har forresten skaffet meg de siste fire bilettene på natt toget hem..

KennethS

Quote from: "ekte kjuagutt"S Rockar, P Rockar Ullsokkar raggsokkar tennissokkar....
Ta d me ro d kommar nok fler en spetakkel.. både D12mann og Ove kommar.. pluss et utall galne bergensare.. gledar meg stygt

ja dette har ikje nokke med natt tog og gjøre, men eg har forresten skaffet meg de siste fire bilettene på natt toget hem..


Det e ikkje sikkert at Ove Thue kommer.
tå på Brann

Brann-Peter!

men, men... ove thue e jo the man!
eg e usikker på om jeg kommer i spektrum vis ikke han er der.. :cry:  :wink:  :wink:  :wink:  neida, kommer nok.. men det e jo ove`n som skaper stemning..
orenet Hansatribune - sammen er vi sterke!

Brann e livet mitt :)

Ove Thue ja, han e jo helten over alle helter liksom :) Men altså, eg ringte inn her for noen dager siden t nsb for å nettopp bestille nattoget fra Bergen t oslo. Men gikk d nattog, nei.. Dette e jo heeelt tragisk, sas setter opp flere ekstra fly for at folk skal komme seg t oslo, men å ta fly e jo stein dyrt. Mens nsb ikkje klarer å sette opp ett tog en gang?? Tviler på at de setter opp nattog natt t søndag uanz.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

2rB

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Ove Thue ja, han e jo helten over alle helter liksom :) Men altså, eg ringte inn her for noen dager siden t nsb for å nettopp bestille nattoget fra Bergen t oslo. Men gikk d nattog, nei.. Dette e jo heeelt tragisk, sas setter opp flere ekstra fly for at folk skal komme seg t oslo, men å ta fly e jo stein dyrt. Mens nsb ikkje klarer å sette opp ett tog en gang?? Tviler på at de setter opp nattog natt t søndag uanz.
Du får sikkert lov å bestille et helt tog... men da må du få med mange andre supportere... MEN - det går vel morgentog på søndag - så er du i oslo rundt 12 på søndagen? eller? (gidder ikkje sjekka, sorry)

Nixon

Quote from: "2rB"Du får sikkert lov å bestille et helt tog... men da må du få med mange andre supportere... MEN - det går vel morgentog på søndag - så er du i oslo rundt 12 på søndagen? eller? (gidder ikkje sjekka, sorry)
Rød makt på Hansa!

Brann e livet mitt :)

Eg har bestilt toget som går fra BERGEN klokken 15:58, d e framme oslo klokken 11. D e jo tragisk egentlig, får vel ikkje med meg showet i oslo spektrum då. Noen som vet når d begynner??
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Bjarte

Kan bare opplyse at det blir ekstratog fra Bergen natt til søndag. Vi har i utgangspunktet sikret oss 150 plasser, prisen blir 700, men dette vil vi komme tilbake til når alle detaljene er klar.

I tillegg vil det bli 2 busser med billetter (Gaia), en familiebuss uten billett (med ARG) og det vil også bli andre reisealternativer. Men vi holder på med mye og forhåpentligvis vil det meste hva angår reisealternativer være klart innen helgen. Men legg merke til forhåpentligvis.............

Brann e livet mitt :)

Dette høre veldig bra ut. Vet du når dette blir avgjort??
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Nixon

Quote from: "Brann e livet mitt :)"Dette høre veldig bra ut. Vet du når dette blir avgjort??


Seriøst? Mannen svarer jo på spørsmålet ditt! Hjelpe meg...
Rød makt på Hansa!

ekte kjuagutt

legger gaia ut tur med bilett?? e dette sponsor bilettene?? noen som vet ka som må til for og skaffe seg nokke sont??

Brann e livet mitt :)

Quote from: "Nixon"
Quote from: "Brann e livet mitt :)"Dette høre veldig bra ut. Vet du når dette blir avgjort??


Seriøst? Mannen svarer jo på spørsmålet ditt! Hjelpe meg...


Beklager meget du, fikk ikkje d med meg, ble så giret når eg leste d. For eg har nemlig ikkje klart å skaffe meg billett som mange andre her inne. Fakerten at alle skal blande seg i alt her då.
Brann i mitt hjerte for alltid-

BYEN E BERGEN OG LAGET E BRANN!!!

(Altså, bare for å gjøre d klart: Eg e jente!)

Nixon

Quote from: "ekte kjuagutt"legger gaia ut tur med bilett?? e dette sponsor bilettene?? noen som vet ka som må til for og skaffe seg nokke sont??


Jeg har hørt at bussen vil koste nærmere 1000 kroner, pluss billett. Er ikke sikker, men det vil ikke overraske meg. Gaia tar nok seg godt betalt.
Rød makt på Hansa!

villaksen

Må nok regne med at folk snor seg på cupfinalen.

Jeg har nå personlig tenkt å stille på telefonen på lørdag. Får jeg tak i billetter vil de bli lagt ut her til de som ikke har.

Ellers vil jeg jo oppfordre flest mulig til å ta kontakt med venner eller familie og pelle seg inn til Tigerstaden fredag / lørdag

------------------------------------------
Villaksen som reiser torsdagen!!!

StautKar

Hva med organisert reise fredagen?
Jeg tenkte meg bort da men mangler fortsatt transport.

Nixon

Quote from: "StautKar"Hva med organisert reise fredagen?
Jeg tenkte meg bort da men mangler fortsatt transport.


Jeg vil tro at BBB vil ha turer også på fredagen. Den som venter får svar!
Rød makt på Hansa!

brannsupporteren:-D

noen her som skal bort med nattoget om fredagen?
url=http://www.bergenck.net]BCK HJEMMESIDE[/url]

Brannfrelst

Jeg skal med 10.28 toget fredagen.. Håper bare jeg får billetter...
2.10.07-Gullet kom hem!

Go Up